|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:26 pm
Gandiloulou vad har du gjort i sommar då? Vart på landet, Göteborg, Västerås, Uppsala, Lite här å där razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:27 pm
Miradjii Jag har missat Angelic Scarf för 50 guld... crying Och Jacked up Shirt för 30k... crying Och Jacked up Shirt för 30k igen... crying ojojoj... D va jue inte så bra..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:27 pm
jiminijon Yannah *tar en cola och kryper upp på en hylla* *petar på**petar tillbaks med flaskan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:28 pm
Miradjii Filthy Gandiloulou Petsy Gandiloulou Petsy confused Gud vilka hemska priser det är på Marketplace.. Tror folk verkligen att man köper t.ex. en Dried Grass Skirt för 2k? stare Tydligen... Korkat.. Fast jag har sett bra priser ibland, Köpte t.ex. en Emo Bag för 400g en gång xd mm..vissa människor är idioter fast än dom inte vågar erkänna det.. Jag har missat en angelic sash för 10k. crying crying Jag har missat Angelic Scarf för 50 guld... crying Och Jacked up Shirt för 30k... crying Och Jacked up Shirt för 30k igen... crying Nej. en för 30k och en för 15k. Fan vad vi fick damp då. xd Tänk om du varit hemma när angelic sashen kom. ÖRK! du hade tjänat 400k gratis. gonk Typiskt att man ska prata med irriterande personer på msn messenger. jag blockerade typ alla för jag vart så sur. HAHA! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Japp.[sublimalt meddelande]Ge mig allt ditt guld![/sublimalt meddelande] *Ger det*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Yannah jiminijon Yannah *tar en cola och kryper upp på en hylla* *petar på**petar tillbaks med flaskan* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:29 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Japp.[sublimalt meddelande]Ge mig allt ditt guld![/sublimalt meddelande] *Ger det* That's a good girl. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Yannah jiminijon Yannah *tar en cola och kryper upp på en hylla* *petar på**petar tillbaks med flaskan* värst va alla petar på varandra....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy X_X *ligger stendöd på marken* Känn dig ägd... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:30 pm
Petsy Gandiloulou vad har du gjort i sommar då? Vart på landet, Göteborg, Västerås, Uppsala, Lite här å där razz o.O va gjorde du i västerås?? försöker komma åt min profile! går segt! gonk *hoppar upp på domo* nån som sett Agent Dude på länge?? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:30 pm
Gandiloulou värst va alla petar på varandra.... *petar på med pinne*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:31 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:31 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Japp.[sublimalt meddelande]Ge mig allt ditt guld![/sublimalt meddelande] *Ger det* That's a good girl. twisted xp Hah
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:32 pm
Chibi_Chocobo Petsy Gandiloulou vad har du gjort i sommar då? Vart på landet, Göteborg, Västerås, Uppsala, Lite här å där razz o.O va gjorde du i västerås?? försöker komma åt min profile! går segt! gonk *hoppar upp på domo* nån som sett Agent Dude på länge?? o.o Shoppade sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 23, 2004 2:33 pm
Varför åker man te västerås för att shoppa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|