|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 12:17 pm
A: niet dat ik me kan herinneren.. ik heb wel ooit eens mijn vader een kopstoot gegeven..
V: Wanneer heb jij voor het laatst met lijm gewerkt ( xp hoezo geen inspiratie)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 11, 2006 1:34 pm
A: paar weken geleden; zette een houten skelet in elkaar
V: Durf jij de vraag met een emoticon te beantwoorden, en dat die emoticon ook nog een duidelijk antwoord geeft?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 1:51 am
(Gister nog een kliederboel met lijm gehad hier xD) A: 3nodding
V: Hebben ze in de cinemec in ede airco?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 9:16 am
A: vast wel, dat zou toch verplicht moeten zijn vanwege doodgaan in de hitte..
V: verhaard jouw huisdier ook zo? (als je geen huisdier hebt iemand anders in huis dan XD )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 12:02 pm
A: naast mijn huisdieren, verhaar ik na elke douchebeurt. Such a drama!!!
V: Heb jij een dream avatar? en zo ja: post hem hier?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 12, 2006 2:18 pm
(Ja, Bommel verhaart VERSCHRIKKELIJK O.o; Bijna niet normaal meer. A: Nope ^^
V: Mis je iemand?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 9:04 am
A: weet ik niet... mischien wel maar dat weet ik pas wanneer ik diegene gevonden heb..
V: Stel: Je staat op het station op de trein te wachten je hebt haast en bent al bijna te laat, de trein moet elk moment komen en de volgende komt pas een half uur later. Wanneer de trein binnenkomt blijkt het een modelletje ala 15 jaar geleden te zijn, half afgeschuurd en gerepareert met metalen patches, op de ramen staat een dikke grijze laag vuil waardoor je amper naar binnen kan kijken. Bij het binnenkomen maakt het een eigenaardig geluid en puft wat na en na het totstilstandkomen wiebelt hij nog effetjes heen en weer en schuift zelfs nog een meter naar achteren... stap je in?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 9:24 am
A: Jazeker. ik moet deze trein halen, anders kom ik te laat... Daarna heb ik dan ook nog wat leuks om te vertellen... Mocht ik het uitendelijk niet overleven, weetje, dan zit ik daar niet zo mee.
V: Je loopt op school naar het hoogste lokaal, maar struikelt. Je valt naar achter, hoofd tegen de grond, en plotslag dood. Zit je hier mee?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 11:36 am
A: nogal ja. Nog voor dat ik iets van mijn leven heb kunnen maken XD Ik ga dan wel een InternetSpook worden
V: hoe vaak gebruik je google?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 13, 2006 1:31 pm
A: Ruwweg elke 10 minuten. Als je Gmail (Mail via google) meerekent, elke 2 minuten.
V: Ik maak een portofolio/weblog/dump website. Wat moet er naast die zooi bijkomen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 6:30 am
A: links, wat je leuk vind, een profile, je hobbies, over jezelf, ehm.... misschien wat AMV's van je?
V: Kun jij OKP nog verder advies geven? En zo ja, doe dat dan ook aub XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 9:50 am
A: Als ik het kan zou ik het doen XD Maar, profile, hobbies (hoort bij profile/weblog) Over jezelf (Zelfde als profile), AMVs (Hoort bij portofolio) komen er dus zowiezo in 3nodding Links natuurlijk ook. een uitgebreid gallery systeem voor fotoos/videos/verhalen, gastenboek, etc, de standaard dingen. Alleen ik zoek dus nog iets origineels er bij.
V: Anyone? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 14, 2006 2:21 pm
A: geen idee
V: Wat is eiglijk een portfolio/weblog/dumpsite?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 15, 2006 12:49 pm
A: ik zou et bijgod niet weten
V: Waar ben je bang voor domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 15, 2006 2:03 pm
A: Absolute stilte
V: Ooit een tekening ingekleurd terwijl je maar 1 kleur mocht gebruiken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|