|
|
|
|
Posted: Tue Aug 26, 2008 1:16 pm
Yliopistoelämää on tunnusteltu nyt kaksi päivää. Helsingin yliopiston englannin kielen laitoksella tietty ydinporukka vaikuttaa kieltämättä olevan aika perso oluelle. Orientaatioviikon lukujärjestykseen on jokaiselle illalle järjestetty jotain rientoja, joiden sisältöä tiedusteltaessa puhuttiin 'lautapeleistä' - joka vaikuttaa olevan eräänlainen kiertoilmaus kaljan juonnille. Ensimmäisenä iltana porukkaa patistettiin oluthuone Kaislaan.
Sen sijaan jossain AAKKL:ssä on päivittäisiä kahvihetkiä ja yksi ainoa piknik keskiviikkona suljetussa sisäpihassa. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 29, 2008 9:36 am
Ärr huomennakin koulua. Ei reilua!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 31, 2008 7:35 am
Mä olen Turun Kauppaoppilaitoksessa. Se on ihan siedettävä paikka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 22, 2008 2:18 pm
Ahahaha, ihanaa. Syksyn YO-kirjoitukset ovat ohi. Alkoi enkun vaikeahkolla kuuntelulla -> onnistuin. Ressasin äikän tekstitaitoa eniten -> rivi 4-6-5 ftw! Enkun kirjallinen, haastava -> jokunen tyhmä moka, ylihuomenna alustavat. Äikän esseekoe, rento meininki -> Lol no wai, sensorit heittäkööt kolikkoa pisteistäni.
Kunhan yllän tavoitteisiini. Enkun L, Äikän E (alkup. tavoite oli M, mutta tt:n alustavat kohottivat odotuksia). Tahtoo tulokset äkkiä!
Keväälle jäivät pitkä matikka, keskipitkä ruotsi sekä psykologia. Maantiedon päätin jättää kirjoittamatta; Sisko osaa sen tarpeeksi hyvin meidän perheessä...
Nyt vaan se pino kurssitöitä pois alta ajoissa, niin voi taas nauttia ns. elämästä.
Urasuunnitelmani? Vielä kahden vaiheilla englannin ja psykologian opettajan välillä. Voinhan hakea molempiinkin... Kaupungeista Jyväskylä on suosikki, Joensuuhun pitää tutustua.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 22, 2008 3:23 pm
EI ÄLÄ!!! gonk --- Uhah, työharjoitteluvaihe kutsuu. ...eli menen kotiin vanhempien nurkkiin ja maalaan mummosta muotokuvan. Ainahan voi toivoa että tulee helpot viisi viikkoa, ehkä keväälle voisi miettiä jotain enemmän työltä tuntuvaa. Koulu meni viime viikkoon asti ihan hyvin, sitten alkoi valokuvauskurssi, minä en voi sietää valokuvausta, en tajua itsekään mikä siitä tekee niin raivostuttavan. Minua alkaa ihan oikeasti v*tuttamaan jo pelkkä kameran mukana kantaminen neutral Viisi kuvaa, aiheena oma identiteetti... jos sanon että poden identiteettikriisiä niin voisikohan jättää väliin?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 18, 2008 1:05 am
Kuukausi aikaa väkertää opinnäytetyö valmiiksi. Huu...no,olen jo kirjoitellut 30 sivua, joten ei se enää paljon ponnisteluja vaadi. Lueskelin vanhoja oppareita,ja jotkut oli ilmeisesti päässyt koulusta läpi 25 sivulla... stare Eli jos hyvin käy,valmistun ennen joulua restonomiksi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 24, 2008 2:59 pm
Pääh. kohta loppuu tokan lukiovuoteni toka jakso. Ei kettu mitenköhn minä saan kirjotettua kaiken läpi mitä tahon. enkku ja fysiikka huolettaa eniten. En varmaan tajua mitään siitä enkun kuuntelusta sitten, vaikka lyhyenä kirjoitankin. -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 29, 2008 9:54 am
Taistelen ei-niin-lahjakkaasti yliopistohaun kanssa. Edinburghin yliopisto olisi sellainen, johon tosiaan tahtoisin ... Ehdin kyllä jo hylätä lääkiksen täysin, itsetuntokaan ei riitä enää edes hakemiseen.
Genetiikka, neurobiologia tai Bachelor of Biological Sciences kiinnostaisivat, mutta ... joo. Näin syksyllä iskee taas se 'Vitut minusta mihinkään ole'-olo. :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 05, 2008 10:48 am
Huh, työharjoittelu ohi. Kävi lomasta (olen yhä laiska? kyllä), ja lomat ottavat jotenkin voimille rolleyes Eikä se tuloskaan ole oikein mistään kotoisin, mutta jospa ne ymmärtävät koululla kun sanon että lähimpään sivistyksen kehtoon oli 100km ja sekin oli P-Karjalan periferia Joensuu. Hm, kovasti keksin kaikkia tekosyitä mutten koskaan käytä...
Ja maalauksella jatkuu koulutyö, muistaakseni. Harjoituksen kannalta (sitä tarvitsen, voi häpäsy) muotokuvan maalaus olisi ihan kivaa, mutta nyt kun on sen kanssa puurtanut viisi viikkoa niin ei jostain syystä enää kamalasti innosta sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 05, 2009 4:11 am
Huh, kohta on ensimmäinen lukuvuosi yliopistossa ohitse, ja kauhea deadline- ja tenttisuma tulossa. Onneksi pääsiäisloma häämöttää, niin on lukuaikaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 05, 2009 3:58 pm
Pääaine pitäisi valita.
Ja minä en yhtään tiedä. Photoshopin kanssa kikkailuksi taitaa mennä, voisi kuvitella että sen osaamalla voisi ehkä joskus saada ihan oikeita töitäkin. Ja luultavasti into riittää istumaan tietokoneen ääressä päivät pitkät....
...mutta sarjakuvat ja animaatio ja kaikki sellainen, voih. Kiinnostus kaikkeen on yhtäkkiä taas hyvin suuri.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 06, 2009 6:22 am
Minun pitäisi miettiä sivuaineita. Kahta sivuainetta jo tavallaan opiskelen, mutta ne ovat pienempiä sivuainekokonaisuuksia eivätkä yksin tutkintoon riitä, ja haluan sitä paitsi opiskella jotain muutakin. On vain melkoinen runsauden pula, ja opintoja pitäisi ajatella kokonaisuutenakin. Olen kyllä kuullut joistakin varsin mielenkiintoisista pääaine- ja sivuaineyhdistelmistä yliopistolla. Matematiikka pääaineena ja sivuaineena psykologia ja japanologia? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 19, 2009 3:03 am
Itse valmistuin tässä keväällä Koulutuskeskus Salpauksen kauppaoppilaitoksesta. Luokkani yksi parhaimmista opiskelijoista. Siinä samalla toimin koulun oppilaskunnan sihteerinä. Keväällä todistustenjakotilaisuudessa minulle myönnettiin 240 euron stipendi. Nimikkeeni on Merkonomi.
Ja sitten päätin hakea Lahden Ammattikorkeakouluun. Pääsin sinne opiskelemaan. ^-^ Opiskelut alkaa 1.9.2009.
Mikä parasta sain koulupaikan, sekä kuukauden extra-kesälomaa :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 19, 2009 9:54 am
tässä ovat painajaiseni keskiviikko...
Äidinkieli: Joku pamautti hälytys sireeniä tahalleen Biologia: on tää ihan kiva...*zzz...* Enkku: Meil on Smartboard niin laitoin sinne enkuns "i hate myself" Ruokailu: Joku heitti ruuan mun opea päin... ihan lapsellista Äidinkieli: Sainpahan säästää korvani... x.ö Liikunta: Ihanaa! Melkein repäisin korvan keihäällä Liikunta: Ope! Et kai sie ole tosissas!? *falls*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 23, 2009 3:33 am
Minulla alkaa huomenna koulu. Taas pitkästä aikaa. Menen Joutsenoon ja tarkoitus olisi opiskella kuvataidetta. Viimeaikoina japaninkielikin on alkanut kovasti kiinnostaa ja olen opiskellut sitä kesän aikana itsenäisesti. Osaan lukea ja kirjoittaa jo hiraganat ja katakanat. Niiden jälkeen onkin hyvä lähteä harjoittelemaan kanjeja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|