|
|
| Zou jij naar een meeting willen? |
| Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
| Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
| Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
| Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
| Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
| Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
| Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
| Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
| Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
| Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 12:28 am
Nah denk het niet ^^ Ipaal is goed genoeg... Sommige personen herken ik zowiezo dus.. moet uiteindelijk niet zo moeilijk worden 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 6:46 am
crying crying crying crying crying crying crying crying
Ik heb alles geprobeerd om het om te zetten om niet te hoeven gaan, maar het mocht niet baten. De club en mijn school hebben mij naar een cursus gestuurd. Eentje die vier weken lang duurt en die op zondag ochtend/middag gegeven wordt in de plaatselijke sportzaal. En de eerste datum van die cursus is op, je raadt het misschien al stare , 10-9. Ik zou dan om 12.00 klaar zijn. Als ik dan nog de trein moet pakken, dan zou ik pas rond half 4 in Rhenen kunnen zijn. En ik denk niet dat dat zoveel zin heeft.
Ik vind het zo jammer. Ik had zelfs al iemand geregeld met OV die dan mee zou gaan. confused
ninja Wanneer is de volgende meet? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 10:18 am
We hebben nu een klein groepje van 6 personen surprised Nou weet ik het ook niet zeker op het moment.. de meeting kost me niet niets(Rond de 65,-) en dat moet het wel waard zijn, dus niet dat ik op de meeting kom en maar 3 mensen komen opdagen :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 1:00 pm
Zakou Nenharma crying crying crying crying crying crying crying crying
Ik heb alles geprobeerd om het om te zetten om niet te hoeven gaan, maar het mocht niet baten. De club en mijn school hebben mij naar een cursus gestuurd. Eentje die vier weken lang duurt en die op zondag ochtend/middag gegeven wordt in de plaatselijke sportzaal. En de eerste datum van die cursus is op, je raadt het misschien al stare , 10-9. Ik zou dan om 12.00 klaar zijn. Als ik dan nog de trein moet pakken, dan zou ik pas rond half 4 in Rhenen kunnen zijn. En ik denk niet dat dat zoveel zin heeft.
Ik vind het zo jammer. Ik had zelfs al iemand geregeld met OV die dan mee zou gaan. confused
ninja Wanneer is de volgende meet? ninja Vreselijk jammer. En geld te spanderen om alleen mee te eten is ook niets =( Ik denk dat we even een ronde moeten houden of echt iedereen nog wel kan, want inderdaad, zoals SirV als zei; voor sommige kost het niet niets! (Ook voor mij, gezien mijn OV dan net 3 dagen verdwenen is)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 1:16 am
he ik lees net dat stukje van Chibs, je bent iets vergeten makker, watnou als je een auto (met vader) bij je hebt? blaugh Ik kom waarschijnlijk wel, sla Appelpop gewoon over! blaugh
Maar dan alsnog heb ik wel de juiste plek van het restaurantje nodig, en me vadertje dan? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 7:15 am
ik kan wel hoor :3 kijk er erg tegenop maar ja zelft wat kitty en sirv zeggen ons mam zou niet blij zijn als ik dat kartje vantervoren kotm en er is gewoon niemand daar (ja mijn moeder betaald het)
en I-paal vin ik okee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 8:10 am
.~Horsie~Anne~. he ik lees net dat stukje van Chibs, je bent iets vergeten makker, watnou als je een auto (met vader) bij je hebt? blaugh Ik kom waarschijnlijk wel, sla Appelpop gewoon over! blaugh Maar dan alsnog heb ik wel de juiste plek van het restaurantje nodig, en me vadertje dan? sweatdrop •♥• Hij.. mag mee eten rofl
Eh tja ik geloof dat het nog niet zeker is of we in het park, of tussen utrecht en rhenen in, of ergens in utrecht rond het station of op het station bij de pizza hut gaan eten. sweatdrop miss zal ik is kijken of er misschien in het geheim leuke niet zo dure restaurantjes verstopt zitten. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 11:48 am
Darlaa .~Horsie~Anne~. he ik lees net dat stukje van Chibs, je bent iets vergeten makker, watnou als je een auto (met vader) bij je hebt? blaugh Ik kom waarschijnlijk wel, sla Appelpop gewoon over! blaugh Maar dan alsnog heb ik wel de juiste plek van het restaurantje nodig, en me vadertje dan? sweatdrop •♥• Hij.. mag mee eten rofl
Eh tja ik geloof dat het nog niet zeker is of we in het park, of tussen utrecht en rhenen in, of ergens in utrecht rond het station of op het station bij de pizza hut gaan eten. sweatdrop miss zal ik is kijken of er misschien in het geheim leuke niet zo dure restaurantjes verstopt zitten. •♥•Hallo hallo? Ik had al een restaurant uitgezocht en een plan daarvoor gemaakt en al gepost sweatdrop *Feels ignored* En Anne, het staat er zelfs in wat je moet doen als je met de auto bent! xd Quote: Voor de mensen die niet met de trein reizen: Er zijn mensen met een OV aanwezig, dus kost een retourtje Rhenen - Veenendaal, slechts 1,90e. Mensen die niet willen blijven voor avondeten maar gelijk wegwillen kunnen dat natuurlijk ook... Een retourtje dus smile Dus kan je gewoon weer terug naar rhenen als je wilt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 11:50 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa .~Horsie~Anne~. he ik lees net dat stukje van Chibs, je bent iets vergeten makker, watnou als je een auto (met vader) bij je hebt? blaugh Ik kom waarschijnlijk wel, sla Appelpop gewoon over! blaugh Maar dan alsnog heb ik wel de juiste plek van het restaurantje nodig, en me vadertje dan? sweatdrop •♥• Hij.. mag mee eten rofl
Eh tja ik geloof dat het nog niet zeker is of we in het park, of tussen utrecht en rhenen in, of ergens in utrecht rond het station of op het station bij de pizza hut gaan eten. sweatdrop miss zal ik is kijken of er misschien in het geheim leuke niet zo dure restaurantjes verstopt zitten. •♥•Hallo hallo? Ik had al een restaurant uitgezocht en een plan daarvoor gemaakt en al gepost sweatdrop *Feels ignored* En Anne, het staat er zelfs in wat je moet doen als je met de auto bent! xd Quote: Voor de mensen die niet met de trein reizen: Er zijn mensen met een OV aanwezig, dus kost een retourtje Rhenen - Veenendaal, slechts 1,90e. Mensen die niet willen blijven voor avondeten maar gelijk wegwillen kunnen dat natuurlijk ook... Een retourtje dus smile Dus kan je gewoon weer terug naar rhenen als je wilt. Et restaurantje is trouwens 1 min. lopen vanaf het station, kan het adres opzoeken als je wilt. Mij maakt het trouwens niet echt uit wie er gaan, tenzij kiek opeens afzegt.. sweatdrop Wel jammer dat je niet kan komen Zakou sad Je pa zou gewoon mekunnen ^^ toch? Of overleg met hem even ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 1:00 pm
Oranjekorfbalpizza! Hallo hallo? Ik had al een restaurant uitgezocht en een plan daarvoor gemaakt en al gepost sweatdrop *Feels ignored* •♥• Oh o.o ohja, okie. is het niet zo duur daar? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 28, 2006 1:37 pm
Oranjekorfbalpizza! Oranjekorfbalpizza! Darlaa .~Horsie~Anne~. he ik lees net dat stukje van Chibs, je bent iets vergeten makker, watnou als je een auto (met vader) bij je hebt? blaugh Ik kom waarschijnlijk wel, sla Appelpop gewoon over! blaugh Maar dan alsnog heb ik wel de juiste plek van het restaurantje nodig, en me vadertje dan? sweatdrop •♥• Hij.. mag mee eten rofl
Eh tja ik geloof dat het nog niet zeker is of we in het park, of tussen utrecht en rhenen in, of ergens in utrecht rond het station of op het station bij de pizza hut gaan eten. sweatdrop miss zal ik is kijken of er misschien in het geheim leuke niet zo dure restaurantjes verstopt zitten. •♥•Hallo hallo? Ik had al een restaurant uitgezocht en een plan daarvoor gemaakt en al gepost sweatdrop *Feels ignored* En Anne, het staat er zelfs in wat je moet doen als je met de auto bent! xd Quote: Voor de mensen die niet met de trein reizen: Er zijn mensen met een OV aanwezig, dus kost een retourtje Rhenen - Veenendaal, slechts 1,90e. Mensen die niet willen blijven voor avondeten maar gelijk wegwillen kunnen dat natuurlijk ook... Een retourtje dus smile Dus kan je gewoon weer terug naar rhenen als je wilt. Et restaurantje is trouwens 1 min. lopen vanaf het station, kan het adres opzoeken als je wilt. Mij maakt het trouwens niet echt uit wie er gaan, tenzij kiek opeens afzegt.. sweatdrop Wel jammer dat je niet kan komen Zakou sad Je pa zou gewoon mekunnen ^^ toch? Of overleg met hem even ^^ Dus als Kiek niet gaat, ga jij misschien ook niet? (j/k!!!) XD Nou ja, kan het wel begrijpen hoor. Ik keek er heel erg naar uit om Zakou te ontmoeten. Maar de rest van de club wil ik ook best wel zien ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 4:25 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa .~Horsie~Anne~. he ik lees net dat stukje van Chibs, je bent iets vergeten makker, watnou als je een auto (met vader) bij je hebt? blaugh Ik kom waarschijnlijk wel, sla Appelpop gewoon over! blaugh Maar dan alsnog heb ik wel de juiste plek van het restaurantje nodig, en me vadertje dan? sweatdrop •♥• Hij.. mag mee eten rofl
Eh tja ik geloof dat het nog niet zeker is of we in het park, of tussen utrecht en rhenen in, of ergens in utrecht rond het station of op het station bij de pizza hut gaan eten. sweatdrop miss zal ik is kijken of er misschien in het geheim leuke niet zo dure restaurantjes verstopt zitten. •♥•Hallo hallo? Ik had al een restaurant uitgezocht en een plan daarvoor gemaakt en al gepost sweatdrop *Feels ignored* En Anne, het staat er zelfs in wat je moet doen als je met de auto bent! xd Quote: Voor de mensen die niet met de trein reizen: Er zijn mensen met een OV aanwezig, dus kost een retourtje Rhenen - Veenendaal, slechts 1,90e. Mensen die niet willen blijven voor avondeten maar gelijk wegwillen kunnen dat natuurlijk ook... Een retourtje dus smile Dus kan je gewoon weer terug naar rhenen als je wilt. Ik heb geen OV, maakt ook duidelijk dat ik totaal geen flauw idee heb wat die dingen nou allemaal inhouden.....of zal ik etentje afslaan?? Mijn vader zal zich toch wel amuseren, hij is ook altijd gek op safarie beekse bergen...maar das kwestie van afspraakjes enzo, maar dan alsnog dat etentje, wat moet me vader met al die mensen die hij alleen maar van gezicht kent (ja dan ziet iej jullie natuurlijk hé) Hoop rotzooien voor een simpele meeting sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 8:12 am
het is bijna tiende he ik zal is xzoeken hoe ik moet fietsen om in boxtel te komen ik ga zowiezo nu ook al komt er niemand XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 29, 2006 9:24 am
.~Horsie~Anne~. Oranjekorfbalpizza! Darlaa .~Horsie~Anne~. he ik lees net dat stukje van Chibs, je bent iets vergeten makker, watnou als je een auto (met vader) bij je hebt? blaugh Ik kom waarschijnlijk wel, sla Appelpop gewoon over! blaugh Maar dan alsnog heb ik wel de juiste plek van het restaurantje nodig, en me vadertje dan? sweatdrop •♥• Hij.. mag mee eten rofl
Eh tja ik geloof dat het nog niet zeker is of we in het park, of tussen utrecht en rhenen in, of ergens in utrecht rond het station of op het station bij de pizza hut gaan eten. sweatdrop miss zal ik is kijken of er misschien in het geheim leuke niet zo dure restaurantjes verstopt zitten. •♥•Hallo hallo? Ik had al een restaurant uitgezocht en een plan daarvoor gemaakt en al gepost sweatdrop *Feels ignored* En Anne, het staat er zelfs in wat je moet doen als je met de auto bent! xd Quote: Voor de mensen die niet met de trein reizen: Er zijn mensen met een OV aanwezig, dus kost een retourtje Rhenen - Veenendaal, slechts 1,90e. Mensen die niet willen blijven voor avondeten maar gelijk wegwillen kunnen dat natuurlijk ook... Een retourtje dus smile Dus kan je gewoon weer terug naar rhenen als je wilt. Ik heb geen OV, maakt ook duidelijk dat ik totaal geen flauw idee heb wat die dingen nou allemaal inhouden.....of zal ik etentje afslaan?? Mijn vader zal zich toch wel amuseren, hij is ook altijd gek op safarie beekse bergen...maar das kwestie van afspraakjes enzo, maar dan alsnog dat etentje, wat moet me vader met al die mensen die hij alleen maar van gezicht kent (ja dan ziet iej jullie natuurlijk hé) Hoop rotzooien voor een simpele meeting sweatdrop •♥• Hij kent jouw toch. En ik neem aan dat kitty haar ouders ook niet buiten laat staan dus die zijn er ook bij. eh daarbij is het etentje na het park dus dan ben je al buiten. eh okp miss anne even het adres van het restaurant geven dan kan haar vader er heen rijden. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 31, 2006 7:29 am
Darlaa .~Horsie~Anne~. Oranjekorfbalpizza! Darlaa .~Horsie~Anne~. he ik lees net dat stukje van Chibs, je bent iets vergeten makker, watnou als je een auto (met vader) bij je hebt? blaugh Ik kom waarschijnlijk wel, sla Appelpop gewoon over! blaugh Maar dan alsnog heb ik wel de juiste plek van het restaurantje nodig, en me vadertje dan? sweatdrop •♥• Hij.. mag mee eten rofl
Eh tja ik geloof dat het nog niet zeker is of we in het park, of tussen utrecht en rhenen in, of ergens in utrecht rond het station of op het station bij de pizza hut gaan eten. sweatdrop miss zal ik is kijken of er misschien in het geheim leuke niet zo dure restaurantjes verstopt zitten. •♥•Hallo hallo? Ik had al een restaurant uitgezocht en een plan daarvoor gemaakt en al gepost sweatdrop *Feels ignored* En Anne, het staat er zelfs in wat je moet doen als je met de auto bent! xd Quote: Voor de mensen die niet met de trein reizen: Er zijn mensen met een OV aanwezig, dus kost een retourtje Rhenen - Veenendaal, slechts 1,90e. Mensen die niet willen blijven voor avondeten maar gelijk wegwillen kunnen dat natuurlijk ook... Een retourtje dus smile Dus kan je gewoon weer terug naar rhenen als je wilt. Ik heb geen OV, maakt ook duidelijk dat ik totaal geen flauw idee heb wat die dingen nou allemaal inhouden.....of zal ik etentje afslaan?? Mijn vader zal zich toch wel amuseren, hij is ook altijd gek op safarie beekse bergen...maar das kwestie van afspraakjes enzo, maar dan alsnog dat etentje, wat moet me vader met al die mensen die hij alleen maar van gezicht kent (ja dan ziet iej jullie natuurlijk hé) Hoop rotzooien voor een simpele meeting sweatdrop •♥• Hij kent jouw toch. En ik neem aan dat kitty haar ouders ook niet buiten laat staan dus die zijn er ook bij. eh daarbij is het etentje na het park dus dan ben je al buiten. eh okp miss anne even het adres van het restaurant geven dan kan haar vader er heen rijden. •♥•@ Kittyocean: Ja, zo ongeveer werkt het wel ja ^^ @ Darlaa: Tis een pizzaria, dus voor rond de 8e heb je iig een pizza... Ik weet niet wat goedkoop en duur verder is, maar het lijkt me beter dan op utrecht staand even wat opsnacken, en dan kan Anne ook niet mee. http://www.pizzabel.nl/v12/foto_categorie/cat4923.jpg Is de menukaart. (site: http://dagigi.nl/) <- Anne, daar staat ook het adres. @ Anne: Je hoeft zelf ook geen OV te hebben, als je meereist met iemand met een OV krijg je 40% korting smile (Toch?? ^^; En gaat er nog wel iemand met een OV? Anders kost het kaartje 2,30, ook niet opzienbarend veel...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |