|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 12:01 pm
morgen mijn laatste stagedag.... mijn hersenen lijken het nog niet te kunnen bevatten =S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 12:06 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 12:47 pm
•♥• Leven we allemaal nog met die hitte? sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:26 pm
kittyocean morgen mijn laatste stagedag.... mijn hersenen lijken het nog niet te kunnen bevatten =S dan heb je het er nu op ziten .... hoe voelt dat nou ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:28 pm
Darlaa •♥• Leven we allemaal nog met die hitte? sweatdrop •♥• ja hoor , ik zet meestal gezelig buiten op het dak in de lui stoel , onder de parasol naast de schild¨paden leker niks te doen .... dus ik overleef het wel mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:36 pm
QYDrop Darlaa •♥• Leven we allemaal nog met die hitte? sweatdrop •♥• ja hoor , ik zet meestal gezelig buiten op het dak in de lui stoel , onder de parasol naast de schild¨paden leker niks te doen .... dus ik overleef het wel mrgreen •♥• Ah lekker, ^_^ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:41 pm
Darlaa QYDrop Darlaa •♥• Leven we allemaal nog met die hitte? sweatdrop •♥• ja hoor , ik zet meestal gezelig buiten op het dak in de lui stoel , onder de parasol naast de schild¨paden leker niks te doen .... dus ik overleef het wel mrgreen •♥• Ah lekker, ^_^ •♥•ik zit nu leker binne met de propelor aan ... in het donker ....... sweatdrop ( ik mis de zon sad , vooral s´nachts xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:44 pm
QYDrop Darlaa QYDrop Darlaa •♥• Leven we allemaal nog met die hitte? sweatdrop •♥• ja hoor , ik zet meestal gezelig buiten op het dak in de lui stoel , onder de parasol naast de schild¨paden leker niks te doen .... dus ik overleef het wel mrgreen •♥• Ah lekker, ^_^ •♥•ik zit nu leker binne met de propelor aan ... in het donker ....... sweatdrop ( ik mis de zon sad , vooral s´nachts xp ) •♥• Ik kan niet tegen ventilatoren.. daar word ik standaard beroert van als er wind op me kop staat. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:59 pm
QYDrop kittyocean morgen mijn laatste stagedag.... mijn hersenen lijken het nog niet te kunnen bevatten =S dan heb je het er nu op ziten .... hoe voelt dat nou ? •♥• Die is vast aan het feesten sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 1:39 am
Darlaa QYDrop kittyocean morgen mijn laatste stagedag.... mijn hersenen lijken het nog niet te kunnen bevatten =S dan heb je het er nu op ziten .... hoe voelt dat nou ? •♥• Die is vast aan het feesten sweatdrop •♥•Nopes, mijn leven gaat gewoon op hetzelfde ritme door =S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 5:48 am
- ventilatoren tjah heheheheh word k gek van ga steeds zo'n propellor volgen en word dan duizelig gonk . - hitte , is geen probleem buiten het vele 3d en ( SHIIIIITTTTT BEN PRE RENDER VERGETEN scream scream scream ) ga ik vaak naar zandvoort. - vacantie, merk k niet al te veel van aangezien ik nu mischien 4 dagen p. w ga werken anders aan t 3d en/ontwerpen ben of @ zandvoort. trouwens internet begint z'n afkick verschijnselen te hebben... k begin raar te doen volgens mij, bedoel.... wtf ik kwam nooit buiten en ineens ga ik levenn IK HEB GEEN LEVEN WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF !!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 6:55 am
mn blower staat kaarsrecht tegenover mn pc kast razz vindt ie lekker blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 7:02 am
wie de blower of de pc kast blaugh * kidding. 28 graadjes eff internetten @ oma's huis veel cola met ijsklontjes ( ja we hebben hier n ijsklontjes machine in de vriezer/koelkast biggrin !! ) en vanaaf fitness/zandvoort smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 9:00 am
kittyocean Darlaa QYDrop kittyocean morgen mijn laatste stagedag.... mijn hersenen lijken het nog niet te kunnen bevatten =S dan heb je het er nu op ziten .... hoe voelt dat nou ? •♥• Die is vast aan het feesten sweatdrop •♥•Nopes, mijn leven gaat gewoon op hetzelfde ritme door =S •♥• Geen vakantie dan?
*eet een kitkat die al dagen op het bureau ligt* :S hoezo chunky? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|