|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 3:42 pm
Eastvane Darlaa Eastvane internet doet t thuis nie zit nu bij n vriend dus vandaar, trouwens darlaatje, w woon je ong ? (provincie eventueel een wat gedetaileerder antwoord) •♥• aemshterdaem he, staat in men profiel xd
*zoekt hooffddorp op in de nsplanner* oh dat is niet eens zo heel ver weg, ((wat is de ns reisplanner toch een geweldig iets voor de niet aardrijkskundigen onder ons blaugh )) •♥•als je wilt mag je me 22 inch monitor lenen tot je wat beters kan regelen. verwacht geen uber super ding, maar hij is groot mooi en redenlijk scherp. en tjah beter dan 15 inch razz . •♥• Ah nee ^_^ wees jij maar blij met je monitortjes, wel lief van je hoor,
daarbij gaat 22'' me weer wat boven het hoofd dan moet ik en meter van me beeld af gaan zitten blaugh denk niet eens dat zoiets op me bureau past.
Ik ben nu een beetjs aan 15'' aan het wennen dus het gaat denk ik wel (nog even afwachten als ik morgen weer achter de grotere op mijn werk gezeten heb)
Ik heb een mail gestuurd naar mycom ''jullie hebben mij een kapotte monitor verkocht (kunnen zij ook niks aan doen) maar ik wil wel een nieuwe!" ik vind het wel al zit er geen drie jaar garantie op vind ik wel dat ze dingen moeten vervangen die bij verkoop al gedoemt zijn kapot te gaan vanwege een fabrieksfout.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 12:33 am
we mogen vandaag niet veel doen ..... smog .... ik zie niks behalve een strak blauwe hemel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 1:40 am
*licht al weer te slapen ..... *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 2:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 2:04 am
ja het is nog net morgen .... goede morgen mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 2:32 am
QYDrop ja het is nog net morgen .... goede morgen mrgreen Ik ben net wakker, dus voor mij is het sowieso goedemorgen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 3:47 am
[Sky-Angel] QYDrop ja het is nog net morgen .... goede morgen mrgreen Ik ben net wakker, dus voor mij is het sowieso goedemorgen xD ach zow .... zwaar weekend gehad ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 3:51 am
nu @ oma's huisje.. pffff warm. de internet probs zijn inmiddels bekend. Onze klote provider ( ja ik ga namen noemen) hccnet is zo gruwlijk slecht dat ze ons abbonement ( of moet ik zeggen contract) 2 maanden eerder hebben laten aflopen. Willen wij deze 2 maanden wel nog even van internet genieten mogen we meteen weer een jaar eraan vast zitten. Kortom we stappen over op een andere provider. Hopenlijk 1tje met kwaliteit en grote kans dat t sneller word biggrin ! . Oh p.s hoe lang t dus gaat duren voor ik jullie weer kan ''terroriseren'' is nog onbekend, kan een paar dagen duren het kan weken duren. Geniet dus nog even van deze stilte razz want ik zal niet vaak online komen in de tussen tijd ^^ ( pfffff word gek zonder internet :S) k heb net vacantie en uitgerekend dan moeten ze ff moeilijk doen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 3:56 am
Eastvane nu @ oma's huisje.. pffff warm. de internet probs zijn inmiddels bekend. Onze klote provider ( ja ik ga namen noemen) hccnet is zo gruwlijk slecht dat ze ons abbonement ( of moet ik zeggen contract) 2 maanden eerder hebben laten aflopen. Willen wij deze 2 maanden wel nog even van internet genieten mogen we meteen weer een jaar eraan vast zitten. Kortom we stappen over op een andere provider. Hopenlijk 1tje met kwaliteit en grote kans dat t sneller word biggrin ! . Oh p.s hoe lang t dus gaat duren voor ik jullie weer kan ''terroriseren'' is nog onbekend, kan een paar dagen duren het kan weken duren. Geniet dus nog even van deze stilte razz want ik zal niet vaak online komen in de tussen tijd ^^ ( pfffff word gek zonder internet :S) k heb net vacantie en uitgerekend dan moeten ze ff moeilijk doen. wat dachtje van acs4vorall ( beetje vervormt tegen reclame ) hebben wij ook zeer goed helemaal geen problemen mee , 1 keer ge had en toen achter aan ge belt van modem was kapot ... haden de zelfde dag nog een nieuwe , best wel snel sweatdrop , vergeleken met de anderen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 4:08 am
xs4all is idd een zeer goeie provider. me opa en oma hebben dat al jaren en ik heb er eigenlijk alleen maar positieve reacties over gehoord. Helaas licht deze beslissing niet bij mij maar bij m'n ouders. enigste wat ik zal missen aan hccnet zijn de vrijkaartjes voor de hccdagen :'( snik...... where should i go now with my computer/design needs....
HEY nu ik er trouwens over heb. A.S Zaterdag ARTQUAKE !!! gaat iemand er heen en is er iemand die toevallig nog cg-events in nl weet ? vroeg me gewoon af of die er zijn wanneer enz enz. alvast bedankt smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 6:12 am
QYDrop [Sky-Angel] QYDrop ja het is nog net morgen .... goede morgen mrgreen Ik ben net wakker, dus voor mij is het sowieso goedemorgen xD ach zow .... zwaar weekend gehad ? Hmm, beetje. Vrijdag en zaterdag feest en zondag weer vroeg op. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 7:24 am
[Sky-Angel] QYDrop [Sky-Angel] QYDrop ja het is nog net morgen .... goede morgen mrgreen Ik ben net wakker, dus voor mij is het sowieso goedemorgen xD ach zow .... zwaar weekend gehad ? Hmm, beetje. Vrijdag en zaterdag feest en zondag weer vroeg op. rolleyes tja wijnig slaap doet je niet goed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 7:33 am
QYDrop [Sky-Angel] QYDrop [Sky-Angel] QYDrop ja het is nog net morgen .... goede morgen mrgreen Ik ben net wakker, dus voor mij is het sowieso goedemorgen xD ach zow .... zwaar weekend gehad ? Hmm, beetje. Vrijdag en zaterdag feest en zondag weer vroeg op. rolleyes tja wijnig slaap doet je niet goed Idd! En hoe was jou weekend?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 8:38 am
QYDrop we mogen vandaag niet veel doen ..... smog .... ik zie niks behalve een strak blauwe hemel •♥• Hey QY drop! *rent er op af, maar knalt ergens over uit* wie heeft die schildpad hier neergelegt?? O_o
Ik dacht bij smok ook aan hele dichte grijze rook maar schijnbaar heeft het te maken met te veel ozon... o.o •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 10:38 am
[Sky-Angel] QYDrop [Sky-Angel] QYDrop [Sky-Angel] Ik ben net wakker, dus voor mij is het sowieso goedemorgen xD ach zow .... zwaar weekend gehad ? Hmm, beetje. Vrijdag en zaterdag feest en zondag weer vroeg op. rolleyes tja wijnig slaap doet je niet goed Idd! En hoe was jou weekend? gaat wel ... zater dag naar noord duitsland gekrost om dat m´n neefje werd ge doopt op zondag .... en dan zondag s´avonds weer terug ....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|