|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 9:51 am
Darlaa •♥• Ik weet niet hoe het gaat voor een uitzendbureau aangezien het wordt aangenomen dat je nooit langer dan drie maanden voor ze werkt, in hetzelfde bedrijf, dan heb je tussen bedrijven in ook vrij voor overgang. of anders ruil je hen in voor een contract bij het bedrijf zelf en krijg je dus met andere arbeidsvoorwaarden te maken.. wss ontspringen ze het. •♥• euh ... de arbo wet is voor elke werknemer en werk gever het zelfde en zijn ook verplicht zich hier aan te houden , en als ze dat neit doen dan moed je de arbijts inspectie bellen want dan is het echt neit goed ... als ik jouw was zou ik het maar een suit zoeken http://www.arbeidsinspectie.nl/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 10:39 am
het is fulltime toch ? en het zijn vaste tijden ? want dan heeft qy idd gelijk. heb je uberhaubt wel een contract ? want als jij een contract heb getekend moet het daar ook in staan en dan zou ik het toch maar eens VERDOMD goed lezen. want stel het kan WEL en je heb een contract voor een jaar getekend reken maar dat je dan goed de pineut bent. arbeidsburo verschilt hierbij trouwens ABSOLUUT niet, want jij hebt ook zoiets als een minimum loon of t arbeidsburo hier nou bij komt ofniet je krijgt minimaal wat je leeftijd zegt.
-- edit-- ga niet als n idioot de arbeidsinspectie bellen. ga eerst je contract eens na als je die heb HEB je die niet werk je zwart, houd dit in dat ie je kan betalen wat ie wil, dat hij je kan laten werken wat hij wil maar ook dat jij binnen een minuut kan opstappen je bestaat namenlijk niet voor de belasting dan. Ik ga hier echter niet van uit aangezien er n 3e persoon bij is betrokken ( arbeids buro) maargoed. Ik geef het woord weer even aan jou wie weet komen we zo wat meer te weten smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 10:48 am
•♥• Ik werk voor het uitzendbureau niet voor het bedrijf ik word ook betaald door het uitzenbureau, en een zwart werkend uitzendbureau? XD natuurlijk heb ik een contract maar het is voor onbepaalde tijd ik zou zo weg kunnen gaan en zij zouden mij zo kunnen laten gaan natuurlijk niet van de een op de andere dag van doei maar na gesprek en zo. Als ik een contract met het bedrijf zelf zou tekenen is het anders.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 1:53 am
MAi.. niemand heeft zeker zin zijn bed uit komen op zaterdag deze tijd, sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 2:27 am
Darlaa MAi.. niemand heeft zeker zin zijn bed uit komen op zaterdag deze tijd, sweatdrop ik wel XD ik ben best een ochtend mens razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 4:46 am
-- heeft kater.. pfff dizzy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 6:34 am
•♥• Okay ik ben kwa monitor weer terug in het stenen tijdperk, 15'' en model olifant, wat een kleine lttertjes maar op 800-1600 res zijn ze weer veelte groot, vreemt dat was ooit een oke resolutie.. dag klein avatartje de avatar die ik inde hoek van mijn scherm geplaatst heb is nu bijna zo groot als de officiele gaia eerst was geloof ik. XD •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 8:15 am
trek ik voor het eerst sinds een jaar werkkleding aan..... herkennen de mensen niet dat ik bij de TPG werk! NA JA!!!! stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 8:38 am
•♥• O_o zo'n vaag uniform? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 4:38 am
•♥• *hoort krekels chirpen* •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 1:41 pm
internet doet t thuis nie zit nu bij n vriend dus vandaar, trouwens darlaatje, w woon je ong ? (provincie eventueel een wat gedetaileerder antwoord)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 2:04 pm
kittyocean trek ik voor het eerst sinds een jaar werkkleding aan..... herkennen de mensen niet dat ik bij de TPG werk! NA JA!!!! stare het is nu tog ook ptt , of was het nu al weer over genomen door TNT ...... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 2:14 pm
Eastvane internet doet t thuis nie zit nu bij n vriend dus vandaar, trouwens darlaatje, w woon je ong ? (provincie eventueel een wat gedetaileerder antwoord) •♥• aemshterdaem he, staat in men profiel xd
*zoekt hooffddorp op in de nsplanner* oh dat is niet eens zo heel ver weg, ((wat is de ns reisplanner toch een geweldig iets voor de niet aardrijkskundigen onder ons blaugh )) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 2:16 pm
QYDrop kittyocean trek ik voor het eerst sinds een jaar werkkleding aan..... herkennen de mensen niet dat ik bij de TPG werk! NA JA!!!! stare het is nu tog ook ptt , of was het nu al weer over genomen door TNT ...... sweatdrop •♥• het was eerst de ptt maar is de tpg geworden, het was allang al van tnt alleen nu moet alles persé tnt oranje worden... stare •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 2:51 pm
Darlaa Eastvane internet doet t thuis nie zit nu bij n vriend dus vandaar, trouwens darlaatje, w woon je ong ? (provincie eventueel een wat gedetaileerder antwoord) •♥• aemshterdaem he, staat in men profiel xd
*zoekt hooffddorp op in de nsplanner* oh dat is niet eens zo heel ver weg, ((wat is de ns reisplanner toch een geweldig iets voor de niet aardrijkskundigen onder ons blaugh )) •♥•als je wilt mag je me 22 inch monitor lenen tot je wat beters kan regelen. verwacht geen uber super ding, maar hij is groot mooi en redenlijk scherp. en tjah beter dan 15 inch razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|