|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 8:18 am
klopt smile daarom kijk ik niet gek op als niemand van de Guild komt.... nou ja, 1 zou ik heel fijn vinden als die wel komt smile Maar vind het niet erg als ze opeens niet kan smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 8:19 am
kittyocean klopt smile daarom kijk ik niet gek op als niemand van de Guild komt.... nou ja, 1 zou ik heel fijn vinden als die wel komt smile Maar vind het niet erg als ze opeens niet kan smile •♥• Wie? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 8:23 am
Darlaa kittyocean klopt smile daarom kijk ik niet gek op als niemand van de Guild komt.... nou ja, 1 zou ik heel fijn vinden als die wel komt smile Maar vind het niet erg als ze opeens niet kan smile •♥• Wie? •♥•   ze bedoelt het algemeen , maakt haar niet echt uit of er iemand komt , volgens mij ....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 8:37 am
•♥• Eeeeeeen.. het is weer weekend. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 8:52 am
nee darlaa, correctie. het is vacantie biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 8:56 am
Eastvane nee darlaa, correctie. het is vacantie biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin •♥• Ja voor jou ja >_< •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 9:00 am
?? hoezo heb jij nog school dan :S ? en zoja hoelang ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 9:09 am
Eastvane ?? hoezo heb jij nog school dan :S ? en zoja hoelang ?    reminder tje dat je verschilende regio´s hebt in nederland die op verschillen de data vakantie hebben....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 9:10 am
Eastvane ?? hoezo heb jij nog school dan :S ? en zoja hoelang ? •♥• Ik werk fulltime, ik heb nu geloof ik één vakantiedag bijelkaar gespaart sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 9:12 am
Darlaa Eastvane ?? hoezo heb jij nog school dan :S ? en zoja hoelang ? •♥• Ik werk fulltime, ik heb nu geloof ik één vakantiedag bijelkaar gespaart sweatdrop •♥•   en de bovag dan .... dan heb je tog verplicht vrij zeg maar
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 9:28 am
•♥• Nee hoor, elke bijdrijfstak heeft een eigen cao (quote pappie) XD je moet vakantiedagen bij elkaarsparen maar omdat ik bij het uitzendbureau zit (tenmiste ik mag hopen dat het daarom is) krijg ik voor iedere week 5x8 uur twee uur dus ik krijg 1 vakantiedag per maand eek maar goed na drie maanden krijg je een vast contract. en ik had vandaag een soorte van evaluatie gesprekje en toen hadden ze het over dat contract na drie maanden en de verhuizing van het bedrijf (maar echt niet dat ik in almere ga werken, tis wat ver) dus ze zijn blij met me en ik neem aan dat ze me willen houden. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 9:31 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 9:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 9:41 am
   ooit vande arbo wet ge hoort ... ( komt uit de arbo wet )U heeft volgens de wet minimaal recht op viermaal de overeengekomen arbeidsduur per week. In de cao kan dit aantal worden verhoogd, nooit verlaagd. Voorbeeld: werkt u 4 halve dagen in de week, dan heeft u recht op 16 halve dagen vakantie.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 9:47 am
•♥• Ik weet niet hoe het gaat voor een uitzendbureau aangezien het wordt aangenomen dat je nooit langer dan drie maanden voor ze werkt, in hetzelfde bedrijf, dan heb je tussen bedrijven in ook vrij voor overgang. of anders ruil je hen in voor een contract bij het bedrijf zelf en krijg je dus met andere arbeidsvoorwaarden te maken.. wss ontspringen ze het. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|