Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 354 355 356 357 358 359 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jun 30, 2006 8:18 am

klopt smile daarom kijk ik niet gek op als niemand van de Guild komt.... nou ja, 1 zou ik heel fijn vinden als die wel komt smile Maar vind het niet erg als ze opeens niet kan smile
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 8:19 am

kittyocean
klopt smile daarom kijk ik niet gek op als niemand van de Guild komt.... nou ja, 1 zou ik heel fijn vinden als die wel komt smile Maar vind het niet erg als ze opeens niet kan smile

Wie?

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Fri Jun 30, 2006 8:23 am

Darlaa
kittyocean

Wie?

User ImageUser Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User ImageUser Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
ze bedoelt het algemeen , maakt haar niet echt uit of er iemand komt , volgens mij ....
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 8:37 am

Eeeeeeen.. het is weer weekend.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Fri Jun 30, 2006 8:52 am

nee darlaa, correctie. het is vacantie biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 8:56 am

Eastvane
nee darlaa, correctie. het is vacantie biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin

Ja voor jou ja >_<

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Fri Jun 30, 2006 9:00 am

?? hoezo heb jij nog school dan :S ? en zoja hoelang ?
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 9:09 am

Eastvane

User ImageUser Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.User ImageUser Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
reminder tje dat je verschilende regio´s hebt in nederland die op verschillen de data vakantie hebben....

QYDrop

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 9:10 am

Eastvane

Ik werk fulltime, ik heb nu geloof ik één vakantiedag bijelkaar gespaart sweatdrop
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 9:12 am

Darlaa
Eastvane

Ik werk fulltime, ik heb nu geloof ik één vakantiedag bijelkaar gespaart sweatdrop

en de bovag dan .... dan heb je tog verplicht vrij zeg maar

QYDrop

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 9:28 am

Nee hoor, elke bijdrijfstak heeft een eigen cao (quote pappie) XD je moet vakantiedagen bij elkaarsparen maar omdat ik bij het uitzendbureau zit (tenmiste ik mag hopen dat het daarom is) krijg ik voor iedere week 5x8 uur twee uur dus ik krijg 1 vakantiedag per maand eek maar goed na drie maanden krijg je een vast contract. en ik had vandaag een soorte van evaluatie gesprekje en toen hadden ze het over dat contract na drie maanden en de verhuizing van het bedrijf (maar echt niet dat ik in almere ga werken, tis wat ver) dus ze zijn blij met me en ik neem aan dat ze me willen houden.
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 9:31 am

Darlaa
Nee hoor, elke bijdrijfstak heeft een eigen cao (quote pappie) XD je moet vakantiedagen bij elkaarsparen maar omdat ik bij het uitzendbureau zit (tenmiste ik mag hopen dat het daarom is) krijg ik voor iedere week 5x8 uur twee uur dus ik krijg 1 vakantiedag per maand eek maar goed na drie maanden krijg je een vast contract. en ik had vandaag een soorte van evaluatie gesprekje en toen hadden ze het over dat contract na drie maanden en de verhuizing van het bedrijf (maar echt niet dat ik in almere ga werken, tis wat ver) dus ze zijn blij met me en ik neem aan dat ze me willen houden.

dan nog je hebt recht op meer dan 12 vakantie dagen hoor

QYDrop

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 9:36 am

13-14 rofl
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 9:41 am

Darlaa
13-14 rofl

ooit vande arbo wet ge hoort ...
( komt uit de arbo wet )U heeft volgens de wet minimaal recht op viermaal de overeengekomen arbeidsduur per week. In de cao kan dit aantal worden verhoogd, nooit verlaagd. Voorbeeld: werkt u 4 halve dagen in de week, dan heeft u recht op 16 halve dagen vakantie.

QYDrop

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Jun 30, 2006 9:47 am

Ik weet niet hoe het gaat voor een uitzendbureau aangezien het wordt aangenomen dat je nooit langer dan drie maanden voor ze werkt, in hetzelfde bedrijf, dan heb je tussen bedrijven in ook vrij voor overgang. of anders ruil je hen in voor een contract bij het bedrijf zelf en krijg je dus met andere arbeidsvoorwaarden te maken.. wss ontspringen ze het.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 354 355 356 357 358 359 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games