|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 3:52 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 3:57 am
ja .... ook een goeie avond mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 4:13 am
QYDrop Eastvane hmmm kim we zien elkaar denk k wel met een meeting maar naar utrecht reizen kost me een uur.... en ik zou t er best voor over hebben, maar ik ben in totaal 2 uur onderweg voor 2 uur dus dat vind ik btje zonde. Maak anders wat foto's k zou t wel leuk vinden om te zien ^^. ( ik hoop dat je het goed opvat want ik bedoel t gewoon aardig) van af waar moed je komen dan .... ik moed van uit enschede ( geen idee hoelang met de trijn ... maar moed daar voor ook nog 20 min met de bus ... en dan de trein .... ik ben nog bijan nooit met de trein ge weest xp ik ga meestal met de fiets .... dan is utrecht tog iets te ver sweatdrop ik kom vanaf hoofddorp, als ik naar utrecht wil doe ik daar ong een uur ( ietsjes langer over. 2 x overstappen van bus op trein en trein op trein
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 4:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 4:28 am
Eastvane QYDrop Eastvane hmmm kim we zien elkaar denk k wel met een meeting maar naar utrecht reizen kost me een uur.... en ik zou t er best voor over hebben, maar ik ben in totaal 2 uur onderweg voor 2 uur dus dat vind ik btje zonde. Maak anders wat foto's k zou t wel leuk vinden om te zien ^^. ( ik hoop dat je het goed opvat want ik bedoel t gewoon aardig) van af waar moed je komen dan .... ik moed van uit enschede ( geen idee hoelang met de trijn ... maar moed daar voor ook nog 20 min met de bus ... en dan de trein .... ik ben nog bijan nooit met de trein ge weest xp ik ga meestal met de fiets .... dan is utrecht tog iets te ver sweatdrop ik kom vanaf hoofddorp, als ik naar utrecht wil doe ik daar ong een uur ( ietsjes langer over. 2 x overstappen van bus op trein en trein op trein ik heb eve ge keken maar als ik ga dan ben ik 2 uur onderweg heen en 2 uur terug ...... en dan 32,40 euro .... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 5:17 am
Na 5 dagen van intens lijden, kan ik medelen dat ik nu zelf ook vakantie heb whee
Niet dat iemand het ook maar gaat lezen wat ik hier typ xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 5:18 am
Van Norde Na 5 dagen van intens lijden, kan ik medelen dat ik nu zelf ook vakantie heb whee nou das mooi om te horen mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 5:19 am
QYDrop Van Norde Na 5 dagen van intens lijden, kan ik medelen dat ik nu zelf ook vakantie heb whee nou das mooi om te horen mrgreen Yup. Of ik over ga is een andere zaak sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 5:24 am
Van Norde QYDrop Van Norde Na 5 dagen van intens lijden, kan ik medelen dat ik nu zelf ook vakantie heb whee nou das mooi om te horen mrgreen Yup. Of ik over ga is een andere zaak sweatdrop das geen verasing
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 5:26 am
QYDrop Van Norde QYDrop Van Norde Na 5 dagen van intens lijden, kan ik medelen dat ik nu zelf ook vakantie heb whee nou das mooi om te horen mrgreen Yup. Of ik over ga is een andere zaak sweatdrop das geen verasing Hoezo dat? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 5:31 am
Van Norde QYDrop Van Norde QYDrop Van Norde Na 5 dagen van intens lijden, kan ik medelen dat ik nu zelf ook vakantie heb whee nou das mooi om te horen mrgreen Yup. Of ik over ga is een andere zaak sweatdrop das geen verasing Hoezo dat? xd nou om dat het nog al lost van elkaar staat
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 6:27 am
   het is weer eens angstegend stil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 6:36 am
  ik zie een beetje dubbel xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 7:57 am
Goedemiddag Goedemiddag!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 8:15 am
kittyocean Nou, ik geef geen feestje erna ^_^ Dus het wordt dan de uitreiking zelf. ^_^ Het is in Utrecht (vlak bij het station) en het ziekenhuis is ook 1 tramhalte weg ^_^ Verder, die leraren zullen echt niet zeuren. Hoogstens zou het leuk zijn om jullie aan mijn ICT leraar voor te stellen: Kijk Gerard, die is nou het resultaat van Web 2.0. en de netwerksamenleving! En uiteraard doen we eerst dan een voorstelrondje XD Maar ik weet niet of jullie wel zin en geld hebben voor om een uurtje of 2 uitreiking te gaan reizen XD Om te gaan kijken naar iemand die je enkel online kent XD En als een leraar gaat zeuren, dan heb ik 80 argumenten terug ^_^ Ik mag toch zelf beslissen wie ik uitnodig? Besides, het zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik daar kom XD Who cares!!! •♥• O_o denk je dat mensen een ziekenhuis nodig gaan hebben?
Utrecht 30 minutjes voor mij maar, ha ha xd tis gewoon te vreemt om op een wildvreemde uitrijking te komen XD
Tja de reactie van je leraar, legt er aan, XD je weet natuurlijk niet wat je meeneemt. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|