|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2005 1:17 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2005 1:19 pm
jag har bara trakigt... har hjalpt chibi_chocobo med matten (han har prov imorgon)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2005 1:20 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2005 1:20 pm
Nu verkar MSN fungera. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2005 1:21 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2005 1:21 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2005 1:22 pm
Miradjii Nu verkar MSN fungera. ^^ Yiippe!! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2005 1:23 pm
Nova_Camui rastaman Nova_Camui rastaman Nova_Camui Hahah, du ar sa kawaii xd whee isf 䲠vi tv堺3nod: <.< vi sager sa. xp Ja, det g��i. Det l崥r bra 3nodding Tsss, you're wrong, and you know it <.< Naaee, jag har jätte rätt 3nodding Men soetis, jag måste sova snart >.< Men kan du inte ringa mig runt 13.00 imorrn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2005 1:23 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2005 1:25 pm
Yannah da far du komma hit, jag orkar inte ha support via msn - jag har forsokt det med Drevlin en gang... Okej. <_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2005 1:26 pm
rastaman Nova_Camui rastaman Nova_Camui rastaman Nova_Camui Hahah, du ar sa kawaii xd whee isf 䲠vi tv堺3nod: <.< vi sager sa. xp Ja, det g��i. Det l崥r bra 3nodding Tsss, you're wrong, and you know it <.< Naaee, jag har jätte rätt 3nodding Men soetis, jag måste sova snart >.< Men kan du inte ringa mig runt 13.00 imorrn? Dont leave meh gonk Hm, kanske jag kan, tror jag slutar skolan typ, halv ett imorrn, sen ska jag gaaaa hela vagen hem.. men.. hm.. jadu o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2005 1:28 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2005 1:29 pm
rastaman Nova_Camui rastaman Nova_Camui rastaman Nova_Camui rastaman Nova_Camui Hahah, du ar sa kawaii xd whee isf 䲠vi tv堺3nod: <.< vi sager sa. xp Ja, det g��i. Det l崥r bra 3nodding Tsss, you're wrong, and you know it <.< Naaee, jag har jätte rätt 3nodding Men soetis, jag måste sova snart >.< Men kan du inte ringa mig runt 13.00 imorrn? Dont leave meh gonk Hm, kanske jag kan, tror jag slutar skolan typ, halv ett imorrn, sen ska jag gaaaa hela vagen hem.. men.. hm.. jadu o.o Jah gonk Men nu m峴e jag verkligen sova, ska upp halv 6 imorrn, som varje dag >___< *Puss och kram* Hej d堮__.;; crying !!! *pussa pa* Natti heart v.v
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 08, 2005 1:32 pm