|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 20, 2007 6:03 am
kittyocean Nieuwegein; Schaapscheerdersfeest =D Kinderboerderij IJsselstee. De hele dag tekenen en aandacht krijgen! Wee!! waaw ! gefeliciteerd ! :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 20, 2007 9:13 am
Dat ik nog heel veel voor school moet doen volgende week en morgen ook nog werken. Eigenlijk niet zoveel zin. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 20, 2007 1:33 pm
OMM: Ik moet nog wat anime episodes kijken, maar heb nu geen tijd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 20, 2007 1:37 pm
Moet eigenlijk iets tegen iemand zeggen, maar weet niet zo goed hoe dat gaat uitpakken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 20, 2007 2:21 pm
OMM: Lekker slapen zometeen,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 20, 2007 10:51 pm
candy_loves_candy Moet eigenlijk iets tegen iemand zeggen, maar weet niet zo goed hoe dat gaat uitpakken. Dat ken ik ja. Ik mag vandaag tegen mijn baas zeggen dat ze iets te creatief is met de manier van plannen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 21, 2007 5:25 am
kittyocean candy_loves_candy Moet eigenlijk iets tegen iemand zeggen, maar weet niet zo goed hoe dat gaat uitpakken. Dat ken ik ja. Ik mag vandaag tegen mijn baas zeggen dat ze iets te creatief is met de manier van plannen Fijn is dat. Succes. Moet eigenlijk nog leren voordat ik ga werken...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 21, 2007 6:18 am
Nou ja, het ging eigenlijk nog wel lekker XD Ik kan zelf een nieuw rooster geven wat makkelijker voor haar is en ik weet waar ik aan toe ben
Talking about jobs,....
Google.nl -> bol.com ixus . Het moet niet moeilijk te vinden zijn. Ik mag er helaas geen uitspraken over doen, maar volgens mij moet het niet te moeilijk zijn om te weten wat ik denk XD
Edit: Mm, een tegemoetkominkje... eerst dacht ik NEEEEEEEE, maar nu.... SLIM! Al zul je altijd zeurkouzen hebben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 21, 2007 9:05 am
Weeeeeh! Heb Post-It's gekocht, nu is het onmogelijk om nog te vergeten wat ik voor school allemaal moet doen, ik hbe ze namelijk op en boven m'n beeldscherm geplakt, ik moet er wel steeds tegenaan kijken!! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 21, 2007 9:35 am
ButtonFly Weeeeeh! Heb Post-It's gekocht, nu is het onmogelijk om nog te vergeten wat ik voor school allemaal moet doen, ik hbe ze namelijk op en boven m'n beeldscherm geplakt, ik moet er wel steeds tegenaan kijken!! biggrin Deed ik ook!!...... totdat ze loslieten XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 21, 2007 11:08 am
» Ik moet ook weer eens nodig wat Post-It's kopen, ik raak gewoon gefrustreerd als ik iets wil opschrijven en er is geen kladpapiertje in de buurt.
OMM: Niet veel, behalve dat Rox mijn vaders arm heeft opengehaald, maar ja hij had kunnen weten dat een kat zich niet zomaar laat straffen omdat die mijn behang heeft geruïneerd. Maar verder niet veel boeiends.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 21, 2007 11:31 am
OMM: Een bepaald iemand ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 21, 2007 1:42 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 21, 2007 2:22 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 21, 2007 3:34 pm
Morgen examen geschiedenis gaat niks worden ben ik bang (al heb k ut wel geleerd dit weekend...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |