|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 3:41 am
Silence_P Jag kan inte! Jag kunde inte ens sova i natt. Låg o stirrade i taket i tre timmar, sen kunde jag sova i fyra timmar sen blev jag väckt! xp Det låter... illa. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 3:43 am
Jag har ont i halsen!! gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Silence_P Jag kan inte! Jag kunde inte ens sova i natt. Låg o stirrade i taket i tre timmar, sen kunde jag sova i fyra timmar sen blev jag väckt! xp Det låter... illa. neutral Nehh! Inte så illa! Ja e van o inte få så mycket sömn!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jag har ont i halsen!! gonk crying Naah.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 3:44 am
Chibi Strawberry Jag har ont i halsen!! gonk crying sad Inte bra, inte alls bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 3:44 am
Jag kan knappt prata! gonk Förbaskat också. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 3:45 am
prrnill sad Inte bra, inte alls bra. Nej. sad Jobbigt är det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 3:45 am
Chibi Strawberry Jag kan knappt prata! gonk Förbaskat också. stare På msn kan du iallafall. 3nodding Tänk om du inte kunde röra fingrarna? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 3:46 am
Chibi Strawberry prrnill sad Inte bra, inte alls bra. Nej. sad Jobbigt är det. Förstår det. *tycker synd om*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 3:47 am
Filthy På msn kan du iallafall. 3nodding Tänk om du inte kunde röra fingrarna? eek Hellre inte röra fingrarna! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 3:47 am
Silence_P prrnill Silence_P Jag kan inte! Jag kunde inte ens sova i natt. Låg o stirrade i taket i tre timmar, sen kunde jag sova i fyra timmar sen blev jag väckt! xp Det låter... illa. neutral Nehh! Inte så illa! Ja e van o inte få så mycket sömn! Ah, ok.. Jag skulle dö om jag inte fick sova. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 3:50 am
Chibi Strawberry Jag har ont i halsen!! gonk crying Va tur att Gaia finns då wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 3:52 am
prrnill Ah, ok.. Jag skulle dö om jag inte fick sova. sweatdrop Hehe! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 3:55 am
Silence_P prrnill Ah, ok.. Jag skulle dö om jag inte fick sova. sweatdrop Hehe! xd blaugh Vad ska du göra idag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 4:28 am
Nånstans där uppe i himlen finns alla hjältar som lever kvar.
Jag kan inte sjunga irl!! gonk Förbannade hals!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|