|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 11:28 am
[KH]Sasuke [ Fruit Cake ] echt erg.. ik wil dat mooie weer weer terug ! spanje - griekeland - italie --> 30graden ofzo ! gonk Z O N ? Heel erg toevallig, nu is het mooi weer in Enschede razz Lekker zonnetje, misschien heb jij wat aan het weer gedaan hierzo XD ja speciaal voor jou xP bij mij heeft het zonnetje ook wel even lekker geschene vandaag :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 12:11 pm
OMM: *kijkt naar laatste post* Fruitcake Fruitcake Fruitcake Fruitcake Fruitcake Fruitcake
enz enz! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 12:37 pm
.~Horsie~Anne~. OMM: *kijkt naar laatste post* Fruitcake Fruitcake Fruitcake Fruitcake Fruitcake Fruitcake enz enz! XD sorry maar ja hallo XD ik heb al de hele week vrij XD dan zet je tog commentaartjes? [aa] rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 2:42 am
Caaaaakkkeee bakken!! Heb ik zin in razz En examens whoeoeoeo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 3:39 am
Aelin Miresse Caaaaakkkeee bakken!! Heb ik zin in razz En examens whoeoeoeo! vooral die examens die zijn het leukste ! rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 10:07 am
OMM: Saaiste dag tot nu toe in 2007
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 10:56 am
[KH]Sasuke OMM: Saaiste dag tot nu toe in 2007 whaha saaiste week van 2007 xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 1:14 pm
Me vriend was vandaag jarig, en ritje in een Ferrari zeer geslaagd!!! biggrin (heb ook meteen een adresje voor me auto rijlessen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 1:17 pm
The Forbidden Angel Me vriend was vandaag jarig, en ritje in een Ferrari zeer geslaagd!!! biggrin (heb ook meteen een adresje voor me auto rijlessen) fverrari nog wel !! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 3:34 pm
[ Fruit Cake ] The Forbidden Angel Me vriend was vandaag jarig, en ritje in een Ferrari zeer geslaagd!!! biggrin (heb ook meteen een adresje voor me auto rijlessen) fverrari nog wel !! xp Jaja, maar was ook z'n verjaardags kadootje hé
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 11:13 am
Arrrrr ik word gek!!! Vannochtend me gesch. boek kwijt wat ik moet leren (nu nog trouwens, ligt hopelijk bij me vriend). Nu me pasje van internet bankieren kwijt terwijl ik binnen 8 dagen aanbetaling van me vakantie moet doen!!!
Daarnaast lekker weer ruzie met me moeder gehad. Vanavond gekookt en alles druk druk, op me werk ging alles mis, en dan moet ik nu eigenlijk nog leren ook... maar wil eerst dat pasje hebbe! evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 1:25 pm
OMM:
3 Juni
Uw Guild Owner mag een Demonstratie Manga Tekenen geven!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 2:25 pm
kittyocean OMM: 3 Juni Uw Guild Owner mag een Demonstratie Manga Tekenen geven!! coooooowl wie wat waar?:O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 19, 2007 5:55 am
Nieuwegein; Schaapscheerdersfeest =D Kinderboerderij IJsselstee. De hele dag tekenen en aandacht krijgen! Wee!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 20, 2007 3:02 am
kittyocean Nieuwegein; Schaapscheerdersfeest =D Kinderboerderij IJsselstee. De hele dag tekenen en aandacht krijgen! Wee!! Ik wil ook aandacht!! Maar die krijg ik waarschijnlijk al genoeg met de diploma uitreiking razz Veel plezier!! ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |