|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 20, 2005 11:02 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 20, 2005 11:04 am
Blackheart Necrofix Blackheart Necrofix okay f岠man fr姡 varf? neutral Skolan + allt som p堮崴 s䴴 har med skolan att g? + 100 andra saker. x.x;; okay jo jag vet hur jobbigt det kan vara i skolan *kramar* vilken klass g岠du i? whee Jag g岠i 8an.., fast mina l䲡re verkar tro 3an typ. D: okay n䲠jag gick 8 hade mina l䲡re f崴 f?ig att jag gick i gymnasiet det var skit sv岴.... men gymnasiet 䲠inte alls lika sv岴
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 20, 2005 11:11 am
Necrofix Blackheart Necrofix Blackheart Necrofix okay f岠man fr姡 varf? neutral Skolan + allt som p堮崴 s䴴 har med skolan att g? + 100 andra saker. x.x;; okay jo jag vet hur jobbigt det kan vara i skolan *kramar* vilken klass g岠du i? whee Jag g岠i 8an.., fast mina l䲡re verkar tro 3an typ. D: okay n䲠jag gick 8 hade mina l䲡re f崴 f?ig att jag gick i gymnasiet det var skit sv岴.... men gymnasiet 䲠inte alls lika sv岴 Wah. Jag tycker gymnasiet verkar mycket mer... ansvanskrävande D: XD, eller nått sånt. o.o *sparka på gaia för att den dödar texten/bokstäverna/nått x_x;*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 20, 2005 11:13 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 20, 2005 11:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 20, 2005 11:19 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 20, 2005 11:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 20, 2005 11:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 20, 2005 11:42 am
Blackheart Necrofix Blackheart Necrofix nja kanske lite men det e mycket roligare att man f岠h嬬a p堭ed s宴 man intresserar sig f? 3nodding jo hata gaia stressed Ohh jo iofs. Jag f岠allergi av att tvingas l䳡 massa om tr嫩ga religioner. x.x; Mju.. ._.; *sakna gamla layouten* DDD: *h嬬a med* nja den nya e ganska snygg med allt e helt ******** class="clear"> Jag vill l䳡 om typ.. ? *komma p堮崴 av intresse* Gackt ;D? Nae men jag vill nog plugga spr嫮., japanska ;D. Jao iofs XD. Men man -borde- f堫unna byta tillbaks om man vill. D: Ju. ._. *peta p堧aia* jag går på it-gymnasium ska plugga till webbdesigner tror jag lr pc lr nätverkstekniker har inte bestämt mig..... jo det borde man *tycka*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 20, 2005 11:44 am
Necrofix jag går på it-gymnasium ska plugga till webbdesigner tror jag lr pc lr nätverkstekniker har inte bestämt mig..... jo det borde man *tycka* Oh tufft :3. Haha jag suger på nätverk å så. Jag lyckas alltid pajja sånt.. .___.;; Indeed-e domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|