|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 09, 2007 4:39 am
OMM: Een limoen! een limoen zeg ik je! zelfs een limoen heeft meer hersenen!
"Okay, ik stop het in de doos om terug te sturen.... moet er ook een adres op?"
WAT DENK JE ZELF??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 09, 2007 12:23 pm
OMM: OMG, ik ben echt de slechtse cassiere ooit 0.o!! Ga ik daar net achter de kassa zitten, toets ik m'n nummer in, schiet die lade ineens open (en das al vreemd) zit er ook nog eens geen GELD in?! En dan staan er ook al een stuk of 5 in de rij te wachten >_<.
Later, komt er een mevrouw met 2 statiegeld bonnen, leg ik die NAAST me neer. Ben ik klaar met alle producten scannen, vergeet ik de STATIEGELD BONNEN! Komt later een leidinggevende naar me toe, 'Die mevrouw had 5 euro aan statiegeldbonnen, en die heb je neit gescand' 0.o, ik zeg 'Oops', zegt zij, 'Ik wacht wel even, dan pak ik zo de bonnen uit je lade', ik zeg 'Oh, eh, ze liggen in de prullenbak', zegt zij 'Oh, maar je mag ze niet weggooien', 'Oh... -sweatdrops-, ja, ik was vrijdag bij m'n pa en daar gooiden ze ze wel allemaal weg', 'Oh, maar niet meer doen'. Ik schaamde me echt dood. En het gebeurde daarvoor ook, maar daar had die andere vrouw niks over gezegd.
En dan nog al die ***jokers. Word er helemaal kierewiet van! Oh, nog een tip voor joker-plakkers: PLAK ZE NIET NAAST OF OP DE BARCODE! NIET DOEN! NIET DOEN! Dan mag ik namelijk de hele barcode overtypen omdat de scanner de joker eerst scant, en dan pas het product, terwijl hij alleen het product hoort te scannen -_-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 09, 2007 12:43 pm
Dat is idd ook een rotdag ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 09, 2007 4:04 pm
Lol ja dat doen ze bij ons ook, wij hebben dan kortingsstickertjes en dan plakke ze die precies op de streepjescode. Moet je hem dus eerst los gaan peutere voordat je kan scanne, of het nr. intikke..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 10, 2007 2:54 pm
Oew vanavond opt nieuwe paard gerede, gallopeerd vet lekker ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 11, 2007 3:53 pm
geen zin in examens -.-''
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 15, 2007 7:26 am
film : bring it on
-Dude u have a problem? -Yeah dude! -Dude ill beat your a**!! -DUDE ILL BEAT THE DUDE OUT OF YOU !
ghighi ! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 15, 2007 11:07 am
Volgens mij krijgen we klereweer.... heb ineens zo'n koppijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 15, 2007 12:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 15, 2007 12:08 pm
Ik ben dus niet de enige, ik hoor daarbij ook de dingen extra sterk. Dus als iemand een bladzijde omslaat hoor ik dat luid in mijn oren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 15, 2007 12:09 pm
ik ben heel erg gevoelig voor luchtdruk verschillen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 15, 2007 1:10 pm
kittyocean ik ben heel erg gevoelig voor luchtdruk verschillen. Heej,, Ik ook!! Alleen iedereen in mn omgeving geageerd er zo vreemd op, ze denken geloof ik dat ik me aanstel als ik zeg dat ik al de hele dag koppijn heb door de luchtdruk. Gelukkig ben k niet de enige xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 15, 2007 11:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 1:55 am
echt erg.. ik wil dat mooie weer weer terug ! spanje - griekeland - italie --> 30graden ofzo ! gonk Z O N ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 16, 2007 10:52 am
[ Fruit Cake ] echt erg.. ik wil dat mooie weer weer terug ! spanje - griekeland - italie --> 30graden ofzo ! gonk Z O N ? Heel erg toevallig, nu is het mooi weer in Enschede razz Lekker zonnetje, misschien heb jij wat aan het weer gedaan hierzo XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|