|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 11:39 am
Valgarv [Offtopic] *Erbjuder sig att sp�a skiten ur cyckeltjuvarna med hj�lp av Rogga* 3nodding domokun [Offtopic] [Offtopic]*nickar instämmande* Låter som en alldeles utmärkt idé då jag löper risken (/chansen beror vem av oss man är twisted ) att träffa honom då cykel tjyven bor knappt hundra meter ifrån min skola ^^ [Offtopic]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 11:42 am
+ Jag tittade på random bilder på DEG, tittade på DEG fans och hittade en bild på Hedda, Roro, och nån (tror jag?) skickade den till chibi_chan, och hon sade att det var dom, LÄSKIGT biggrin
+ fick en fluga upp i näsan på vägen hem + snart lvl 34 + världens coolaste stav + BLING BLING!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 11:44 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 11:46 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 12:08 pm
- Hann tvätta håret, och hann med bussen och allt. Och självklart blev jag sjuk och var tvungen att åka hem efter första lektionen. AHAHA typiskt. - *sakna folk* D: - Ze digitalkamera är elak och har dessutom slut på batterier. Och jag har inga pengar till nya~~ (Damn you, Third Stage and your cheap cds. ;_; <3) - H&Ms mascara suger XDD (Som förväntat, dock) - Såg turist med Diru tröja igår. o.o;; (Får bli + för idag iaf :B) - LJ hatar mej extra mycket idag.
+ Hypersötjapanskpoplolzhaai. heart + Kuru kuru mirakuru~~~ + Söta decora-chan i allmänhet. o_o//
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 1:24 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 06, 2005 2:12 pm
- Kims keps har blivit nåt jäkla karate snille och fick omkull mig >_> Fråga inte hur - Trött - Maten i skolan stressed - Jag vill byta klass crying wtf, grabbarna i min klass är.. jätte konstiga - En miljon blåmärken, minst.. >__< - Jag får aldrig tillgång till nån dator stressed med undantag av nu
+ Robin! Kyaah! Han hjälpte mig idag med datorerna whee heart ne jag menar inte dig <_< + Går bra film nu, men som slutar sent >_> + Jag blir bättre på å rita^^ ska visa några bilder här sen + Skönaste händelsen idag, med grabbarna grus såklart= jag: *sitta och rita fast jag inte har bild* titta vad fin! kim: *kolla* vad är det? ser ut som ett monster jag: wtf!! du tittar åt fel håll, det är en person med hästsvans kim: ahaa, jag vet nog vem du tänker på jag: wtf wtf wtf! det är en tjej andreas: är du lesbisk?! jag: NEEJ!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 1:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 1:36 am
- Rasta som aldrig kommer ihåg ett skit...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 2:49 am