|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:00 am
nice heb je paypall lol .... ik niet sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:06 am
hoezo, dat kan je binnen 10 mins ook hebben hoor razz alleen hoe oud ben je ? -- edit-- als ik vragen mag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:22 am
Eastvane hoezo, dat kan je binnen 10 mins ook hebben hoor razz alleen hoe oud ben je ? -- edit-- als ik vragen mag 17 sins zondag mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:26 am
QYDrop Eastvane hoezo, dat kan je binnen 10 mins ook hebben hoor razz alleen hoe oud ben je ? -- edit-- als ik vragen mag 17 sins zondag mrgreen Nog gefeliciteerd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:27 am
[Sky-Angel] QYDrop Eastvane hoezo, dat kan je binnen 10 mins ook hebben hoor razz alleen hoe oud ben je ? -- edit-- als ik vragen mag 17 sins zondag mrgreen Nog gefeliciteerd! dankje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:29 am
QYDrop [Sky-Angel] QYDrop Eastvane hoezo, dat kan je binnen 10 mins ook hebben hoor razz alleen hoe oud ben je ? -- edit-- als ik vragen mag 17 sins zondag mrgreen Nog gefeliciteerd! dankje Alsje. Leuke verjaardag gehad?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:30 am
[Sky-Angel] QYDrop [Sky-Angel] QYDrop Eastvane hoezo, dat kan je binnen 10 mins ook hebben hoor razz alleen hoe oud ben je ? -- edit-- als ik vragen mag 17 sins zondag mrgreen Nog gefeliciteerd! dankje Alsje. Leuke verjaardag gehad? ja beetje druk , en zoo maar verder was het heel leuk mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:32 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:33 am
Druk is t meestal met verjaardagen als je de gastheer/vrouw bent. Je blijft maar heen en weer rennen. xD Nog leuke cadeaus gehad? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:34 am
oke beter laat dna nooit , Bedankt ( haalt de taard weer uit de koelkast en begint uit te delen )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:34 am
gefeliciteerd man biggrin , maare. ok omdat je minderjarig is zou ik t toch ff aan je ouders vragen ondanks dat het geen problemen kan leveren. iedereen kan n paypall aanmaken zonder alteveel persoonlijke gegevens weg te geven... mja vraag ff aan je ouders of je dat mag en/of dat zei er niet al 1 hebben. je heb GEEN vast inkomen nodig, je heb GEEN credit card nodig en het kost NIKS.
het is heel erg veilig het werkt als volgt. jij verstuurd geld en de ontvanger betaald. dus je moet als je precies 5 euro naar gaia wilt sturen net ietsjes meer over maken, MAAR wij zijn europa dus 5 euro is meer dan 5 dollar smile 5 euro is dus voldoende smile . mja je moet maar ff googlen (t is enorm simpel) voor meer info kan je gerust bij mij terecht.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:35 am
QYDrop oke beter laat dna nooit , Bedankt ( haalt de taard weer uit de koelkast en begint uit te delen ) biggrin yam yam taart biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:36 am
QYDrop oke beter laat dna nooit , Bedankt ( haalt de taard weer uit de koelkast en begint uit te delen ) Lekker! *Begint te kwijlen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:36 am
[Sky-Angel] Druk is t meestal met verjaardagen als je de gastheer/vrouw bent. Je blijft maar heen en weer rennen. xD Nog leuke cadeaus gehad? xD ja nog al : tele zoom lens voor fototoestel 70-300 mm ( voor de gene die het willen weten nikon D-70 s ) masker uit zuit africa GELD xd en kaarten en euh..... nog wel meer biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:38 am
QYDrop [Sky-Angel] Druk is t meestal met verjaardagen als je de gastheer/vrouw bent. Je blijft maar heen en weer rennen. xD Nog leuke cadeaus gehad? xD ja nog al : tele zoom lens voor fototoestel 70-300 mm ( voor de gene die het willen weten nikon D-70 s ) masker uit zuit africa GELD xd en kaarten en euh..... nog wel meer biggrin Wow! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|