|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 03, 2007 1:51 pm
Ik voel me weer es bwech. Weer een blonde fout gemaakt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 3:10 am
Arisha » Ok, ik had als een grap eens gezegd dat we eens een poesje van de buren moesten lenen om te kijken hoe onze kat Rox op zoiets reageerd en raad eens waar mijn vader vandaag eens met aan kwam zetten....een klein zwart kittentje. Hij is heel schattig maar die kleine en mijn Rox blazen wel naar elkaar (misschien moeten ze gewoon wennen aan elkaar). Daarentegen vind onze hond het allemaal erg boeiend en gaat alles goed. Iemand nog suggesties voor een naam.
Daar moet je wel mee uitkijken. Je hebt wel geluk dat Rox zelf ook nog niet zo oud is. Mijn moeder had vroeger ook een kater (Swiebertje) en toen hadden ze een nestje jonge poesjes in het kolenhok van de buren gevonden, dus hadden ze er een mee naar huis genomen en Hannibal genoemd ( xd ). Die Hannibal was zo druk en klein, en wilde telkens met Swiebertje spelen, maar Swiebertje was zelf al oud, dus die had er geen zin in. Hij werd echt zo'n chagrijnige ouwe muts.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 3:56 am
OMM: damn! ben m'n oplader vergeten bij Danny en m'n mobieltje is leeg! en z'n nummer weet ik niet uit m'n hoofd ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 4:54 am
bored ..... sad ...........
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 5:14 am
ButtonFly Daar moet je wel mee uitkijken. Je hebt wel geluk dat Rox zelf ook nog niet zo oud is. Mijn moeder had vroeger ook een kater (Swiebertje) en toen hadden ze een nestje jonge poesjes in het kolenhok van de buren gevonden, dus hadden ze er een mee naar huis genomen en Hannibal genoemd ( xd ). Die Hannibal was zo druk en klein, en wilde telkens met Swiebertje spelen, maar Swiebertje was zelf al oud, dus die had er geen zin in. Hij werd echt zo'n chagrijnige ouwe muts. » Ja ik houd ze goed in de gaten, Casper moet toch voorlopig de meeste tijd in mijn slaapkamer doorbrengen. Maar gisteren moest ik werkelijk de hele tijd als scheidsrechter optreden, ze waren namelijk aan het vechten. Nu lijkt het erop dat Rox zich meer als een vader over hem verwerft, het is ieder geval geen haat.
OMM: Rox en Casper samen slapend in een knus mandje. whee 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 5:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 6:10 am
Helemaal niks. Ben net terug van vakantie, maar de klote ns heeft natuurlijk alleen maar retards in dienst waardoor de treinreis 2 uur langer heeft geduurd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 10:45 am
.~Horsie~Anne~. OMM: damn! ben m'n oplader vergeten bij Danny en m'n mobieltje is leeg! en z'n nummer weet ik niet uit m'n hoofd ;_; weet je wel hoe verschrikkelijk ironisch dat is XD Je kan hem niet bellen, want je mobieltje is leeg En de oplader... ligt bij hem Dus je moet hem bellen, omdat je je mobieltje wilt opladen XD Kaart in een andere telefoon ff stoppen XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 3:22 pm
kittyocean .~Horsie~Anne~. OMM: damn! ben m'n oplader vergeten bij Danny en m'n mobieltje is leeg! en z'n nummer weet ik niet uit m'n hoofd ;_; weet je wel hoe verschrikkelijk ironisch dat is XD Je kan hem niet bellen, want je mobieltje is leeg En de oplader... ligt bij hem Dus je moet hem bellen, omdat je je mobieltje wilt opladen XD Kaart in een andere telefoon ff stoppen XD? Kaart kan er niet uit tot m'n verjaardag XD Uiteindelijk heeft m'n oude mobieltje toch besloten het weer te gaan doen en daar staat z'n nummer ook in X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 04, 2007 3:54 pm
Was weer een (te) spannend avondje vandaag.. Had heel erg mis kunnen gaan, is godzijdank goed gegaan.. Bijna een gevecht, als dat had gebeurt had een van de twee of in de gevangenis gezeten, of dood/ziekenhuis in ingegaan. Pfffft..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 12:09 am
.~Horsie~Anne~. kittyocean .~Horsie~Anne~. OMM: damn! ben m'n oplader vergeten bij Danny en m'n mobieltje is leeg! en z'n nummer weet ik niet uit m'n hoofd ;_; weet je wel hoe verschrikkelijk ironisch dat is XD Je kan hem niet bellen, want je mobieltje is leeg En de oplader... ligt bij hem Dus je moet hem bellen, omdat je je mobieltje wilt opladen XD Kaart in een andere telefoon ff stoppen XD? Kaart kan er niet uit tot m'n verjaardag XD Uiteindelijk heeft m'n oude mobieltje toch besloten het weer te gaan doen en daar staat z'n nummer ook in X3 o.o hoezo kan je kaart er niet uit? OMM ^^ Heb nieuwe mobiel en nieuw nummer (omdat m'n oude foon gejat is) Ben er blij mee!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 05, 2007 6:06 am
The Forbidden Angel Was weer een (te) spannend avondje vandaag.. Had heel erg mis kunnen gaan, is godzijdank goed gegaan.. Bijna een gevecht, als dat had gebeurt had een van de twee of in de gevangenis gezeten, of dood/ziekenhuis in ingegaan. Pfffft.. Dat is idd dan veel geluk hebben!! *hugs* kiek OMM ^^ Heb nieuwe mobiel en nieuw nummer (omdat m'n oude foon gejat is) Ben er blij mee! Eerst een fietsband die gejat wordt (toch XD) en dan een mobieltje! Ik proef een patroon! CRIME WAVE!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 08, 2007 2:46 am
Jaja heb het geregeld! Me vriend gaat een uurtje Ferrari rijden voor zn verjaardag. Heb nog 50,- van de prijs af weten te halen ook razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 08, 2007 1:08 pm
OMM: zijn die volwassen vandaag nou echt zo dom of doen ze maar alsof??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 08, 2007 3:02 pm
Ga waarschijnlijk naar Madeira op vakantie smile Wel duur al met al sweatdrop
hihi en heb een nieuwe muis (andere scroll ding was stuk, heel irritant) Hij veranderd geleidelijk van kleur, niet storend wel leuk om te zien biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |