|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 10:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 01, 2008 3:51 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 07, 2008 12:31 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 12:50 pm
s**t, Morgan, du ser exakt ut som en kille i min kör. Du råkar möjligtvis inte gå på Rudbeck? xp Watashi:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 1:26 pm
FrodoLouLou s**t, Morgan, du ser exakt ut som en kille i min kör. Du råkar möjligtvis inte gå på Rudbeck? xp [/img] Jorå för fan, det är jag, de kallar mig KörsångarN^ ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 1:53 pm
Miradjii FrodoLouLou s**t, Morgan, du ser exakt ut som en kille i min kör. Du råkar möjligtvis inte gå på Rudbeck? xp [/img] Jorå för fan, det är jag, de kallar mig KörsångarN^ ;DHahaha alltså vafan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 1:56 pm
Miradjii FrodoLouLou s**t, Morgan, du ser exakt ut som en kille i min kör. Du råkar möjligtvis inte gå på Rudbeck? xp [/img] Jorå för fan, det är jag, de kallar mig KörsångarN^ ;D xd right Men det är verkligen slående likhet. Som de där två tvillingarna som du kanske fick syn på O: Identiskt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 9:04 am
FrodoLouLou Miradjii FrodoLouLou s**t, Morgan, du ser exakt ut som en kille i min kör. Du råkar möjligtvis inte gå på Rudbeck? xp [/img] Jorå för fan, det är jag, de kallar mig KörsångarN^ ;D xd right Men det är verkligen slående likhet. Som de där två tvillingarna som du kanske fick syn på O: Identiskt Du menar de två på konventet? o: Är det så lika så vill jag ha en bild! o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 10:45 am
Miradjii Du menar de två på konventet? o: Är det så lika så vill jag ha en bild! o.o Yes, de två. Jag får försöka smgfota då o_o, *goes ninja* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 2:35 pm
Min japansklärare ser ut som en avj apanerna som sjunger på Sing a long. Jag trodde det var samma person, men sedan förstod jag att de inte kan ta en japan som kan svenska... då är det ju inte roligt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 14, 2008 11:34 pm
Mikusagi Min japansklärare ser ut som en avj apanerna som sjunger på Sing a long. Jag trodde det var samma person, men sedan förstod jag att de inte kan ta en japan som kan svenska... då är det ju inte roligt! Haha, aaw razz I hate when that happens Btw, grattis i efterskott ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2008 4:46 am
Shinobi_8745   FLUFFIGT! D< lulz Wow! Söt! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2008 9:22 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 02, 2008 12:37 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 02, 2008 12:40 pm
Mivhip Niddler 8'3Hihi! Rufstott! xd Men det var en väldigt fin bild på dig. :'3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|