|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:33 pm
Blixtra lingonsylt Blixtra lingonsylt Blixtra Det var länge sen jag gungade.. vilken tur att du har chansen nu då sweatdrop Hai.. *ser lite konstigt på Lingonsylt* vill du att jag ska hoppa av? stare neeeeej sad *hålla fast* Ok ok! jag ska inte hoppa av.. whee yaaay blaugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:35 pm
Lycko! gonk Jag börjar den 18. stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:36 pm
Chibi Strawberry Lycko! gonk Jag börjar den 18. stressed Vad tidigt du börjar.. o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:37 pm
lingonsylt Blixtra lingonsylt Blixtra lingonsylt Blixtra Det var länge sen jag gungade.. vilken tur att du har chansen nu då sweatdrop Hai.. *ser lite konstigt på Lingonsylt* vill du att jag ska hoppa av? stare neeeeej sad *hålla fast* Ok ok! jag ska inte hoppa av.. whee yaaay blaugh heart 3nodding *ler mot Lingonsylt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:39 pm
Linka Spirit Vad tidigt du börjar.. o.O Inte nog med det. Jag börjar en onsdag också. Helt onödigt. -_- Gymnasieskolor har behov av att börja tidigare än alla andra skolor.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:42 pm
Chibi Strawberry Linka Spirit Vad tidigt du börjar.. o.O Inte nog med det. Jag börjar en onsdag också. Helt onödigt. -_- Gymnasieskolor har behov av att börja tidigare än alla andra skolor. Mitt i veckan ochså.. >.< Jag börjar föresten på en måndag .__. Märkte det razz
Nej nu ska jag ta o gå o sova! Mina ögonlock säggeer upp sig snart. neutral *krama* Godnatt. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:45 pm
Linka Spirit Mitt i veckan ochså.. >.< Jag börjar föresten på en måndag .__. Märkte det razz
Nej nu ska jag ta o gå o sova! Mina ögonlock säggeer upp sig snart. neutral *krama* Godnatt. 3nodding Måndagar är iaf perfekt dag att börja på. xp sweatdrop
Hehu. Tänkte precis gå och sova jag med. :p Natti. *krama*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:46 pm
DÅ BLIR JU JAG ENSAM! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:47 pm
Chibi Strawberry Linka Spirit Mitt i veckan ochså.. >.< Jag börjar föresten på en måndag .__. Märkte det razz
Nej nu ska jag ta o gå o sova! Mina ögonlock säggeer upp sig snart. neutral *krama* Godnatt. 3nodding Måndagar är iaf perfekt dag att börja på. xp sweatdrop
Hehu. Tänkte precis gå och sova jag med. :p Natti. *krama* Inte alls.. neutral Du har närmare till en helg. xp
Okej. xd Godnatt igen. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:54 pm
Linka Spirit Inte alls.. neutral Du har närmare till en helg. xp
Okej. xd Godnatt igen. xp Nja iförsig. sweatdrop
Natti igen. xp *Hoppar ut*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:02 pm
Blixtra DÅ BLIR JU JAG ENSAM! crying DÅ BLIR JU JAG OCKSÅ ENSAM crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:03 pm
Dogcamp Blixtra DÅ BLIR JU JAG ENSAM! crying DÅ BLIR JU JAG OCKSÅ ENSAM crying ' nyaaaaaauu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:09 pm
Blixtra Dogcamp Blixtra DÅ BLIR JU JAG ENSAM! crying DÅ BLIR JU JAG OCKSÅ ENSAM crying ' nyaaaaaauu! Och det betyder??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 5:10 pm
Dogcamp Blixtra Dogcamp Blixtra DÅ BLIR JU JAG ENSAM! crying DÅ BLIR JU JAG OCKSÅ ENSAM crying ' nyaaaaaauu! Och det betyder?? Jag vet inte.. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 07, 2004 1:04 am
Linka Spirit Chibi Strawberry Lycko! gonk Jag börjar den 18. stressed Vad tidigt du börjar.. o.Owwwhhhaaa jag börjar redan den 16 gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|