|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 2:21 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 2:21 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 2:22 pm
Filthy Zero-Egon omfg!! du ser ut som värsta fjortisen!!! iof, du är ju 14 så... ey wtfomgbbq loloolololoollololo �p� bollz. Real men wear pink biatch. XD no! real men wear Black face, and I'm the only one here who have one....Y'a all are women!!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 2:24 pm
Zero-Egon Filthy Zero-Egon omfg!! du ser ut som värsta fjortisen!!! iof, du är ju 14 så... ey wtfomgbbq loloolololoollololo �p� bollz. Real men wear pink biatch. XD no! real men wear Black face, and I'm the only one here who have one....Y'a all are women!!! xd *k1ckz y4 4zz!!1*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 2:25 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 2:27 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 2:27 pm
-__- Go away pathetic human.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 2:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry -__- Go away pathetic human. Senare. ^^ Du kan skriva fast jag är här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 2:30 pm
Filthy Chibi Strawberry -__- Go away pathetic human. Senare. ^^ Du kan skriva fast jag är här. Eller hur? Jag vågar inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 2:31 pm
Zero-Egon Filthy Zero-Egon oh, btw medans jag pwnar you little sorry girle a**. har du sett p堓exy Commando 䮮u? Not yet. Kollar nog p堤en imorgon. >_< Jag kommer s䫥rt somna. XD men WTF!!!! alla m䮠tittar p堓exy Commando, den 䲠bara 8 min!!! Okej, trodde den var lång. XP Straw: oh em ge. Du slipper mig i sju minuter iallafall. kanske kommer tillbaka sen tyvärr. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 2:32 pm
Filthy Zero-Egon Filthy Zero-Egon oh, btw medans jag pwnar you little sorry girle a**. har du sett p堓exy Commando 䮮u? Not yet. Kollar nog p堤en imorgon. >_< Jag kommer s䫥rt somna. XD men WTF!!!! alla m䮠tittar p堓exy Commando, den 䲠bara 8 min!!! Okej, trodde den var lång. XP Straw: oh em ge. Du slipper mig i sju minuter iallafall. kanske kommer tillbaka sen tyvärr. :3 thats right Girle!! go away and be a man!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 15, 2005 2:34 pm
Filthy Straw: oh em ge. Du slipper mig i sju minuter iallafall. kanske kommer tillbaka sen tyvärr. :3 Jag bryr mig inte precis. Du får väl göra vafan du vill. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|