|
|
|
|
Posted: Fri Jan 14, 2005 6:08 am
Chibi Strawberry nje.. det är ju lite synd.. tänker ju bara på en viss person när jag är online här. >< Jaha, det låter ju negativt... Kan ju vara positivt också, men det "låter" inte så på dig... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 14, 2005 6:11 am
Nidder Chibi Strawberry nje.. det är ju lite synd.. tänker ju bara på en viss person när jag är online här. >< Jaha, det låter ju negativt... Kan ju vara positivt också, men det "låter" inte så på dig... sweatdrop det är inte positivt.. även fast jag tycker jättemycket om den personen så.. ah.. you know. obesvarade känslor och sådant tjafs. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 14, 2005 6:12 am
Chibi Strawberry Nidder Chibi Strawberry nje.. det är ju lite synd.. tänker ju bara på en viss person när jag är online här. >< Jaha, det låter ju negativt... Kan ju vara positivt också, men det "låter" inte så på dig... sweatdrop det är inte positivt.. även fast jag tycker jättemycket om den personen så.. ah.. you know. obesvarade känslor och sådant tjafs. sweatdrop Yes, I know. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 14, 2005 6:15 am
Mm. Dessutom saknar jag att prata med den personen jättemycket och så. sad Men jag vågar inte prata med honom längre. Han blir väl bara arg på mig. xX;;; jaja..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 14, 2005 6:18 am
Gah, nu satte jag mig med benen i kors igen! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 14, 2005 6:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 14, 2005 6:21 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 14, 2005 6:21 am
Nidder Gah, nu satte jag mig med benen i kors igen! scream MAO, nu skrev jag automatiskt "orkar" när jag skulle skriva "ordet" xp Fingrarna blir vana vid vissa ord...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 14, 2005 6:23 am
xp
*sigh* nu går lilla jordgubben.. *går iväg ledset*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 14, 2005 8:02 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 14, 2005 8:06 am
Nidder Oemge, postar urlen till mina msslyckade f�rs�k att f�rvandla "chorizo" till "bra chorizo" gonk http://www.ekologik.se/Arild/korv.php *dunka i huvet med en pinne* jag hjälpte dig ju! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 14, 2005 8:11 am
Aerals Nidder Oemge, postar urlen till mina msslyckade försök att förvandla "chorizo" till "bra chorizo" gonk http://www.ekologik.se/Arild/korv.php *dunka i huvet med en pinne* jag hjälpte dig ju! scream "ARGH ERA FUSKIES" hjälpte mig inte neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|