Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 348 349 350 351 352 353 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

[Sky-Angel]

PostPosted: Thu Apr 26, 2007 7:04 am

Arisha
    @[Sky-Angel]: Als je het vervelend vind misschien moet je aan haar vragen of ze je niet langer zo wil noemen.

» OMM: Morgen is de grote dag voor mijn Rox, dan moet ie naar de dierenarts en kan ie vaarwel zeggen tegen zijn....jeweetwel. Dat krijgt ie ervan als die de hele nacht zit te miauwen. twisted Geintje hoor, als ie thuiskomt zal ik hem lekker verwennen voor een paar dagen.

Haha, je vat het verkeerd op, of misschien zeg ik het verkeerd wink Maar ik vat het helemaal niet vervelend op, ze is juist een goeie vriendin, en het was op dat moment on my mind xD
PostPosted: Thu Apr 26, 2007 1:03 pm

OMM: nieuwe random images in de Gaia balk

kittyocean
Captain

[Sky-Angel]

PostPosted: Fri Apr 27, 2007 4:47 am

kittyocean

OMG, wij denken hetzelfde! SCARY!
PostPosted: Fri Apr 27, 2007 6:16 am

[Sky-Angel]
kittyocean

en totaal overbodig. Elke week een andere is veel effectiever XD

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Fri Apr 27, 2007 8:40 am

kittyocean
[Sky-Angel]
kittyocean

en totaal overbodig. Elke week een andere is veel effectiever XD

en dan worden ze ook wat mooier xd
PostPosted: Mon Apr 30, 2007 8:53 am

Die gothics en gangsta's (om even hokjes te gebruiken) vind ik gewoon weg eng. Ook heel erg stereotiep en zoo niet mooi. die hadden heel wat beter gekund!!

kittyocean
Captain

[KH]Sasuke

PostPosted: Mon Apr 30, 2007 11:37 pm

omm: ik wil slapen
PostPosted: Tue May 01, 2007 1:01 pm

Ik weet niet wat het is, maar ik zit niet lekker in mijn vel

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed May 02, 2007 7:48 am

OMM: Tref ik weer stare Een Green Mod die niet kan lezen....
PostPosted: Wed May 02, 2007 12:11 pm

OMM: Yes, net kamer behangen, misschien kan ik straks al in m'n kamer slapen. Morgen word m'n eigen pc hopelijk weer aangesloten smile .

ButtonFly

The Forbidden Angel

PostPosted: Wed May 02, 2007 3:13 pm

Binnenkort is me vriend jarig. Poeh was ff lastig met watvoor kado k voor hem moest regelen.
Heb een paar dingen van zn favoriete band (iced earth) uit Amerika besteld, en wou er eigenlijk nog een weekendje weg bij doen. Alleen komt wel erg slecht uit omdat nu eindexamens zijn tegen die tijd. Dus waarschijnlijk weekendje weg volgend jaar. En dan doe ik 1 uur ferrari rijden erbij nu smile
PostPosted: Thu May 03, 2007 7:04 am

» Ok, ik had als een grap eens gezegd dat we eens een poesje van de buren moesten lenen om te kijken hoe onze kat Rox op zoiets reageerd en raad eens waar mijn vader vandaag eens met aan kwam zetten....een klein zwart kittentje. Hij is heel schattig maar die kleine en mijn Rox blazen wel naar elkaar (misschien moeten ze gewoon wennen aan elkaar). Daarentegen vind onze hond het allemaal erg boeiend en gaat alles goed. Iemand nog suggesties voor een naam.

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 03, 2007 11:27 am

Neko!!!!

Kuro!!!
PostPosted: Thu May 03, 2007 12:42 pm

» Leuke namen, maar ik heb hem al Casper genoemd. Naar Casper het spookje, want hij is helemaal zwart en lijkt net een spookje. Maar hij houdt niet op met miauwen, volgens mij wanneer ik hem even geen aandacht geef. Maar ja als ik begin te luisteren naar dat gejammer dan heb ik hem direct al verpest. Ach, als het na een paar dagen maar afgelopen is.

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

Blije

PostPosted: Thu May 03, 2007 1:21 pm

Casper is lieff biggrin , & dat spookje was vroeger altijd op de tv das vet schattig..

Ik denk zucht poepleven & ze begrijpt me niet maarja k zal wel raar zijn.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 348 349 350 351 352 353 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games