|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 8:30 am
•♥• Eh, tja.. als je dan niks meld.. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 8:31 am
Darlaa •♥• Eh, tja.. als je dan niks meld.. •♥• oke maar wat dan ? ga de laatste 4 pagina´s maar eens door
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 8:34 am
•♥• Heb ik gedaan ^_^ ik heb niet concreed onthouden wat er stond maar ik heb het wel gelezen XD toch wel veel posts je hebt ook wel is dagen dat het helemaal niet schuift. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 8:36 am
Darlaa •♥• Heb ik gedaan ^_^ ik heb niet concreed onthouden wat er stond maar ik heb het wel gelezen XD toch wel veel posts je hebt ook wel is dagen dat het helemaal niet schuift. •♥• nou laten we dit steende dan in iedergeval even schuiven blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 8:38 am
QYDrop Darlaa •♥• Heb ik gedaan ^_^ ik heb niet concreed onthouden wat er stond maar ik heb het wel gelezen XD toch wel veel posts je hebt ook wel is dagen dat het helemaal niet schuift. •♥• nou laten we dit steende dan in iedergeval even schuiven blaugh •♥• *duwt tegen de chatterbox* •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 8:39 am
Darlaa QYDrop Darlaa •♥• Heb ik gedaan ^_^ ik heb niet concreed onthouden wat er stond maar ik heb het wel gelezen XD toch wel veel posts je hebt ook wel is dagen dat het helemaal niet schuift. •♥• nou laten we dit steende dan in iedergeval even schuiven blaugh •♥• *duwt tegen de chatterbox* •♥•*komt met een schuiver aan rijden en drukt op de klakson *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 9:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 9:02 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 9:21 am
QYDrop draait de muziek vol uit met de radio om de ver veeling te verdrijven @ ani falkon hoi , nie veel bij jou ? hmm kben aan het tekenen maar het wil maar niet lukken alles goed ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 9:47 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 9:56 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 10:25 am
guten mogen deze mogen. ( ok t is avond stare ) ik ga even stofzuigen en dan kom ik hier weer gezellig ( pfff lijkt wel zo'n vaste stam kroeg razz )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 10:27 am
Quote: Information You have already entered your security answers or are attempting to access this page prematurely. (01) Ehm??? NANI?! Dit kreeg ik na het inloggen =S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:02 pm
ben terug mrgreen niet veel gemist zo te zien
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:55 pm
kittyocean Quote: Information You have already entered your security answers or are attempting to access this page prematurely. (01) Ehm??? NANI?! Dit kreeg ik na het inloggen =S •♥• Lijkt me een verdwaalde foutmelding... •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|