|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 2:47 pm
du ser ju ut som min faster!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 2:50 pm
Anashi` du ser ju ut som min faster! å va bra, för ja vill se lite ut som tjej.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 2:53 pm
Miradjii Anashi` du ser ju ut som min faster! å va bra, för ja vill se lite ut som tjej.......Hahah. x'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 2:59 pm
Miradjii Likun & Jalkazar: Ni e sååå coolish, ja vill oxåå va som er...
här e typ ja.......

önska ja va lika söta som er....... -tears r faling- Lookin' mighty fancy tonight, m'lady! Care to have a drink with good ol Jim? dramallama det ser typ ut som att jag har bruna tänder
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 3:03 pm
Sostrate Miradjii Likun & Jalkazar: Ni e sååå coolish, ja vill oxåå va som er...
här e typ ja.......

önska ja va lika söta som er....... -tears r faling- Lookin' mighty fancy tonight, m'lady! Care to have a drink with good ol Jim? dramallama det ser typ ut som att jag har bruna tänder okiiiiii... -flörta-
bara du inte tafsa på mej på första dejten som alla andra killa gör... -irreterad- stressed stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 3:04 pm
Miradjii Likun & Jalkazar: Ni e sååå coolish, ja vill oxåå va som er...
här e typ ja.......

önska ja va lika söta som er....... -tears r faling- FAST ja TYKKER DU E RETT SOET. Alltså, Kent och BD e örongoodiiz, käärlek säjer ja ba. redface redface heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 3:06 pm
Filthy Miradjii Likun & Jalkazar: Ni e sååå coolish, ja vill oxåå va som er...
här e typ ja.......

önska ja va lika söta som er....... -tears r faling- FAST ja TYKKER DU E RETT SOET. Alltså, Kent och BD e örongoodiiz, käärlek säjer ja ba. redface redface heart aaaah, lyzznar du oxå på kent????? de e jävla bra tykke ja.........
du e fett soet, tjejen........ heartz heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 20, 2008 3:30 pm
Morgan, Martin. Ni får inte komma på min fest. =(
<3 xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 21, 2008 2:33 am
Valgarv Morgan, Martin. Ni får inte komma på min fest. =(
<3 xd FEST?! När? Var? Hur?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 25, 2008 11:59 am
 Guitar hero 3 yeah i know, i'm awesome
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 5:47 am
Det är dags för mig att ta micken mitt namn e' Bob, mitt hår e' faktiskt ett heldags jobb. Så spegel spegel på väggen där, säg vilket grymmaste bandet är!
Action shots! Sjukt hett, Egon!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 9:30 am
Egon är episkt manlig som vanligt. ;DD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 12:31 pm
Sostrate Det är dags för mig att ta micken mitt namn e' Bob, mitt hår e' faktiskt ett heldags jobb. Så spegel spegel på väggen där, säg vilket grymmaste bandet är! Action shots! Sjukt hett, Egon! Damöb!!!
Eller vad dom nu hette razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 1:18 pm
Jalkazar Sostrate Det är dags för mig att ta micken mitt namn e' Bob, mitt hår e' faktiskt ett heldags jobb. Så spegel spegel på väggen där, säg vilket grymmaste bandet är! Action shots! Sjukt hett, Egon! Damöb!!!
Eller vad dom nu hette razz Bingo!;D Föresten så har min syrra en massa 60talsgrejor biggrin så det blir en bild nästa vecka!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|