|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:14 pm
Chibi Strawberry Linka Spirit Ajdå. neutral
*tar fram sånna där glitter bollar fast mina är gjorda av ben och svänger dom hit å dit* xp Oja. Det är inte alls bra. :S
Yeah! Beeen. surprised Det verkar det iallafall inte vara.. :/ Min hjärna har blivit seg pågrund av den här värmen. gonk
Yee.. Bones. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:14 pm
lingonsylt Blixtra lingonsylt Blixtra lingonsylt surprised ja det får du 3nodding *göra plats åt* Arigatou! *ger en puss på kinden och sätter sig brevid* redface Weeeeeee!! *gungar med Lingonsylt* *ler svagt och gungar* blaugh Det var länge sen jag gungade..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:15 pm
Linka Spirit Det verkar det iallafall inte vara.. :/ Min hjärna har blivit seg pågrund av den här värmen. gonk
Yee.. Bones. whee Tja, man kan ju se det från två sidor. :S Uhh. Värme~ gonk
Uje. *Petar på benen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:17 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:17 pm
Chibi Strawberry Linka Spirit Det verkar det iallafall inte vara.. :/ Min hjärna har blivit seg pågrund av den här värmen. gonk
Yee.. Bones. whee Tja, man kan ju se det från två sidor. :S Uhh. Värme~ gonk
Uje. *Petar på benen* Joo.. Den ljusa sidan.. Och den.. mörka sidan..? o.O; Hata Sverige 2004´s sommar! gonk
*tittar på benen som dinglar till* Nåja.. razz *lägga ner dom i sin väska*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:18 pm
Blixtra Det var länge sen jag gungade.. vilken tur att du har chansen nu då sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:19 pm
Linka Spirit Joo.. Den ljusa sidan.. Och den.. mörka sidan..? o.O; Hata Sverige 2004´s sommar! gonk
*tittar på benen som dinglar till* Nåja.. razz *lägga ner dom i sin väska* Jag tror nog det ja. ._. Usch ja! Det har varit den sämsta sommaren på åratal! gonk
Tufft. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:21 pm
lingonsylt Blixtra Det var länge sen jag gungade.. vilken tur att du har chansen nu då sweatdrop Hai.. *ser lite konstigt på Lingonsylt* vill du att jag ska hoppa av? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:22 pm
Chibi Strawberry Linka Spirit Joo.. Den ljusa sidan.. Och den.. mörka sidan..? o.O; Hata Sverige 2004´s sommar! gonk
*tittar på benen som dinglar till* Nåja.. razz *lägga ner dom i sin väska* Jag tror nog det ja. ._. Usch ja! Det har varit den sämsta sommaren på åratal! gonk
Tufft. 3nodding Håller med dig.. När jag var på 'semester' så regnade det hela tiden. sweat: Och badat har jag inte heller gjort! gonk sweatdrop
Tufft? xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:24 pm
Blixtra lingonsylt Blixtra Det var länge sen jag gungade.. vilken tur att du har chansen nu då sweatdrop Hai.. *ser lite konstigt på Lingonsylt* vill du att jag ska hoppa av? stare neeeeej sad *hålla fast*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:25 pm
Linka Spirit Håller med dig.. När jag var på 'semester' så regnade det hela tiden. sweat: Och badat har jag inte heller gjort! gonk sweatdrop
Tufft? xp Usch va tråkigt. Nej jag har inte heller badat nånting. Bleh för vädret!
Yeah. Billy Bones. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:28 pm
Chibi Strawberry Linka Spirit Håller med dig.. När jag var på 'semester' så regnade det hela tiden. sweat: Och badat har jag inte heller gjort! gonk sweatdrop
Tufft? xp Usch va tråkigt. Nej jag har inte heller badat nånting. Bleh för vädret!
Yeah. Billy Bones. xp Protest Festival! xd Jag som vill bada.. :/ Ska försöka nångång igen innan skolan börjar.. neutral
Ahaa! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:29 pm
lingonsylt Blixtra lingonsylt Blixtra Det var länge sen jag gungade.. vilken tur att du har chansen nu då sweatdrop Hai.. *ser lite konstigt på Lingonsylt* vill du att jag ska hoppa av? stare neeeeej sad *hålla fast* Ok ok! jag ska inte hoppa av.. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:31 pm
Linka Spirit Protest Festival! xd Jag som vill bada.. :/ Ska försöka nångång igen innan skolan börjar.. neutral
Ahaa! xd xd När börjar du i skolan då? :S
xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:33 pm
Chibi Strawberry Linka Spirit Protest Festival! xd Jag som vill bada.. :/ Ska försöka nångång igen innan skolan börjar.. neutral
Ahaa! xd xd När börjar du i skolan då? :S
xp Den 23.. neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |