|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 9:57 pm
Minen oo ikina paassyt telkkaan tai lehteen. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 10:17 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 11:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 11:41 pm
koskas noita bannereita voipi aanestaa???? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 11:42 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 11:47 pm
Tsuzue koskas noita bannereita voipi aanestaa???? whee Bannereita voi aanestaa NYT. biggrin
Sig-mainoksia voi alkaa aanestamaan ja itselleen kopioimaan KOHTA. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 12:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 12:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 1:51 am
Wundii Carmen LaVihta Wundii SHOKKI! olin juuri uutisissa! Heh...paatin avata tollon josko nakisin sut siella...mutta sitten tajusin,etta en vialakaan omista telkkaria. surprised Aloin vaan katteleen ymparille etta missas mun telkka... whee Mutta mitas sa uutisissa teit? Kouluruokala juttu kakkosella. Otin n䫫䲩䮮w00t!!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 5:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 8:36 am
Mina olen ollut lehdessa (Karjalaisessa) viimeksi silloin kun kavin ostamassa ennakkomyynnista liput Nightwishin konserttiin. Se kuva oli kokoa 100x100 ja minulla oli silmat kiinni xD Onneksi sita ei niin huomannut koska samaan kuvaan oli ahdettu kaverinikin. Heh. Mut joo...
...eiku, hetki. Olin kansallisylpeydessamme Vaarojen Sanomissa tassa... tassa... joskus. Olivat keksineet laittaa sinne meikalaisen vanhojentanssiasussa hilluskelemassa vanhojentanssiparini kanssa. Mika hapea... gonk
Mista se johtuu etta lehtikuvissa on aina ihan hemmetin tyhmat ilmeet ja kaikki? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 11:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 25, 2005 12:07 pm
Huu, aika hyvin...
Mina en ole ollut koskaan sairaalassa, ellei syntymahetkeani lasketa. Ja tietty satunnaisia laakarikaynteja, kun olen telonut itseni mita ihmeellisimmissa tilanteissa...
Ja tallahetkella mina... en ole sairas! Pitkasta aikaa tunnen itseni taysin terveeksi whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 9:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 9:59 am
Sain askon lentavan sinisen lootan...ja se vain siirsi mut etusivulle!Mita hiiskattia!?En ma saanut edes mitaan uutta kamaa saatika kultaa.WTF!?! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|