|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:19 am
Zakou Nenharma Darlaa Zakou Nenharma kittyocean Darlaa kittyocean Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing! dat staat toch in de guild suggestie thread? of wordt het echt een verassing wink Tja, maar hoe ziet ze er uit? En wat wordt haar naam? =P hmmm, lijkt ze misschien op Gaya die bedoelde ik 3nodding zou wel vet zijn. kijke of al die kleren bij elkaar kunnen sparen. ^.^ (en dan plus disc-man blaugh ) en angelic pendant xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:19 am
Darlaa Shin Asuka *gets hit* X___X het wordt toch wel een girl he?! of heb ik het verkeerd gelezen X_X ja maar als er mannelijke mod's komen moeten die misschien ook met een meisje posten :p Mm, dan is een vriendje toch makkelijker XD De eerste 800 gold voor de mascotte is al binnen!!! Nu nog de Sign Up laten werken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:20 am
Darlaa Zakou Nenharma Darlaa Zakou Nenharma kittyocean Darlaa kittyocean Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing! dat staat toch in de guild suggestie thread? of wordt het echt een verassing wink Tja, maar hoe ziet ze er uit? En wat wordt haar naam? =P hmmm, lijkt ze misschien op Gaya die bedoelde ik 3nodding zou wel vet zijn. kijke of al die kleren bij elkaar kunnen sparen. ^.^ (en dan plus disc-man blaugh ) en angelic pendant xd Er kan best wel wat weggelaten worden hoor XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:22 am
kittyocean Darlaa Zakou Nenharma Darlaa Zakou Nenharma kittyocean Darlaa kittyocean Zakou Nenharma kitty ik zat net die entry in ReU te leze en ik snap er niet ech veel van sweatdrop ReU? Wat is dat? En wie de Mascotte wordt............. tja, dat wordt een verassing! dat staat toch in de guild suggestie thread? of wordt het echt een verassing wink Tja, maar hoe ziet ze er uit? En wat wordt haar naam? =P hmmm, lijkt ze misschien op Gaya die bedoelde ik 3nodding zou wel vet zijn. kijke of al die kleren bij elkaar kunnen sparen. ^.^ (en dan plus disc-man blaugh ) en angelic pendant xd Er kan best wel wat weggelaten worden hoor XD neej neej, we gaan er gewoon voor ^.^ en we kunnen ook nog een tweede setje ontwerpen. kan je ook weer een wedstrijd van maken >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:23 am
Angelic Pendant is wel erg duur XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:25 am
kittyocean Angelic Pendant is wel erg duur XD in je eentje wel, maar met een hele guild ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:26 am
Zakou Nenharma kittyocean Angelic Pendant is wel erg duur XD en demonic dan? zou die er bij kunnen? Kan ook =D wel rood enzo =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:26 am
Zakou Nenharma en we kunnen ook nog een tweede setje ontwerpen. kan je ook weer een wedstrijd van maken >.< Kunnen zowiezo nog eens kijken toen die mascotte vezonne werd waren minder kleren dan nu op gaia te krijgen zijn, lijkt me.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:27 am
Darlaa Zakou Nenharma en we kunnen ook nog een tweede setje ontwerpen. kan je ook weer een wedstrijd van maken >.< Kunnen zowiezo nog eens kijken toen die mascotte vezonne werd waren minder kleren dan nu op gaia te krijgen zijn, lijkt me. Tuurlijk =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:28 am
Zakou Nenharma kittyocean Angelic Pendant is wel erg duur XD in je eentje wel, maar met een hele guild ^^ lijkt me wel lachen een mascotte die 4x zo duur is als de guild zelf.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:29 am
kittyocean Darlaa Zakou Nenharma en we kunnen ook nog een tweede setje ontwerpen. kan je ook weer een wedstrijd van maken >.< Kunnen zowiezo nog eens kijken toen die mascotte vezonne werd waren minder kleren dan nu op gaia te krijgen zijn, lijkt me. Tuurlijk =D waarom maak je niet gewoon een topic...zeg maar...de eerste wedstrijd: mensen kunnen een klerensetje (low budget) ontwerpen via GavSim/GAC en dan hiezo laten zien, en de beste die wint ofzo... en die gaat de mascotte dan dragen... ^^"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:29 am
*zit opeens vol goede ideeen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:31 am
Shin Asuka kittyocean Darlaa Zakou Nenharma en we kunnen ook nog een tweede setje ontwerpen. kan je ook weer een wedstrijd van maken >.< Kunnen zowiezo nog eens kijken toen die mascotte vezonne werd waren minder kleren dan nu op gaia te krijgen zijn, lijkt me. Tuurlijk =D waarom maak je niet gewoon een topic...zeg maar...de eerste wedstrijd: mensen kunnen een klerensetje (low budget) ontwerpen via GavSim/GAC en dan hiezo laten zien, en de beste die wint ofzo... en die gaat de mascotte dan dragen... ^^" 3nodding leuk! alleen zijn de gac en gavsim niet helemaal update
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 16, 2005 11:32 am
Darlaa Shin Asuka kittyocean Darlaa Zakou Nenharma en we kunnen ook nog een tweede setje ontwerpen. kan je ook weer een wedstrijd van maken >.< Kunnen zowiezo nog eens kijken toen die mascotte vezonne werd waren minder kleren dan nu op gaia te krijgen zijn, lijkt me. Tuurlijk =D waarom maak je niet gewoon een topic...zeg maar...de eerste wedstrijd: mensen kunnen een klerensetje (low budget) ontwerpen via GavSim/GAC en dan hiezo laten zien, en de beste die wint ofzo... en die gaat de mascotte dan dragen... ^^" 3nodding leuk! alleen zijn de gac en gavsim niet helemaal update Dat klopt ja.......zelf tekenen dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|