Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Meeting!!! 10-09 OUWEHANDS DIERENPARK!!!!!!AFGELOPEN Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 33 34 35 36 37 38 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zou jij naar een meeting willen?
Nee
20%
 20%  [ 10 ]
Ja, een pretpark!
18%
 18%  [ 9 ]
Ja, een dierentuin!
22%
 22%  [ 11 ]
Ja, cultuur snuiven!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, shoppen!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, zolang het mij maar geen geld kost
6%
 6%  [ 3 ]
Ja, en ik weet de perfecte plek!!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan....
18%
 18%  [ 9 ]
Total Votes : 48

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sat Aug 19, 2006 11:33 am

Zakou Nenharma
kaartjes voor het park zijn te koop bij de vvv-kantoren... dacht ik xD sweatdrop
ow nou moet ik die nog gaan zoeken XD
PostPosted: Mon Aug 21, 2006 11:31 am

ik weet het, ben lui; kan iemand me een update geven?

Las iets van een pizzeria?

Oh ja, en Zakou, lees ik nou dat je zusje misschien mee ging? XD HET zusje? XD Van de PM? XD

Maar goed, wie gaan er mee, wat is de planning..... misschien een overzichtje?

Of moet ik het zelf gaan uitpluizen in deze pagina's? blaugh

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Mon Aug 21, 2006 9:53 pm

Oranjekorfbalpizza!
Zakou Nenharma
Devange666
I wish ... maar nee het is nogal ver (reistijd : 2:13 uur)
en de trein is duur .... dusz neej niet voor mij andere keer misschien

Waar kom je dan precies vandaan?

Ik heb ook zo iets van reistijd, maar de kosten vallen best mee (vind ik xD) ik geloof dat een retourtje zonder OV-kaart voor mij zo'n 30 euro moet zijn.

30 vinden veel mensen toch al gouw duur ^^
What about...

-Aankomst-
Tijd: 10:30
Waar: Station Rhenen (Zie het grote ADPE bord? XD)
Vanuit daar lopen we gezamenlijk naar de dierentuin. Als er mensen vertraging hebben, dan gaan we alsnog richting dierentuin neem ik aan, maar kunnen we dan rond 11:00 wel even langs de ingang om de persoon nog op te halen. Of, zorg gewoon niet dat je een trein mist!!! sweatdrop

-Vertrektijden-
Tijd:
18:00 weg bij de dierentuin, tenzij niemand meer zin heeft om te blijven.
dan met de trein weer richting Utrecht, maar bij het eerstvolgende station (Veenendaal Centrum) uitstappen, om vervolgens bij het dichtbijgelegen Dagigi een pizza als avondeten te eten. (Mag natuurlijk ook best iets anders, maar het blijft een itiliaans restaurant smile ) Daarna iedereen zijn eigen weg, neem ik aan. zo goed als alle treinreizigers zullen richting utrecht gaan, dus kan er samen gereisd worden.

Voor de mensen die niet met de trein reizen: Er zijn mensen met een OV aanwezig, dus kost een retourtje Rhenen - Veenendaal, slechts 1,90e. Mensen die niet willen blijven voor avondeten maar gelijk wegwillen kunnen dat natuurlijk ook...

Kan iedereen zijn entreekaartje van te voren kopen? Dat scheelt weer redelijk wat tijd wachten bij de kassa. sweatdrop

Hier staat zo goed als alles, in een post, op de vorige pagina... (Héél lui! xd )
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 12:27 am

Ah, dus dat is het definitieve? En wie gaan we nu allemaal mee? Misschien handig om dit in de eerste post te verwerken?

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 12:46 am

kittyocean

Oh ja, en Zakou, lees ik nou dat je zusje misschien mee ging? XD HET zusje? XD Van de PM? XD

bahbah blaugh Wel mijn postjes lezen, maar de belangrijke data die gegeven wordt overslaan xD
Maar het is nog niet zeker. Ze wist nog niet of ze meewilde. En anders gaat er een meisje mee dat net zo hyperactief is als mijn zusje en ik samen. xp

En ik weet niet zeker maar ik geloof dat ik alleen nog meegaat die niet al op de lijst staan.
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 1:12 am

Zakou Nenharma
kittyocean

bahbah blaugh Wel mijn postjes lezen, maar de belangrijke data die gegeven wordt overslaan xD
Maar het is nog niet zeker. Ze wist nog niet of ze meewilde. En anders gaat er een meisje mee dat net zo hyperactief is als mijn zusje en ik samen. xp

En ik weet niet zeker maar ik geloof dat ik alleen nog meegaat die niet al op de lijst staan.

ik zou je graag ontmoeten =D Je hebt zo veel voor me gedaan! En ja, ik deed even aan selectieve perceptie. Dus jij gaat ook? Misschien kan ik je naam er bij zetten.... (ja, heb de eerste post gevonden XD slimme ik!!)

Ik weet nog niet of mijn ouders meegaan, en of ik met de trein of auto ga. En voor wie gaan flippen: mijn ouders gaan NIET mee als chapperone ofzo, ze gaan dan gewoon hun eigen weg XD Noem het maar een soort van... vangnetje waardoor ik me prettiger voel.

Ik neem wel een klein boekje mee waar we allemaal een bericht in kunnen zetten; een soort van gastenboek. En dat scan ik dan weer... en kan weer met de volgende meeting mee!

En ik weet niet of een bord met ADPE gemaakt wordt... misschien wel handig...

En ik zal nog zoeken wat ik zal dragen, maar je k**t er van uit gaan: ik draag een tasje in de vorm van een vis (groen met zwarte strepen). Ik weet nog niet welke rugtas, maar ik denk dat ik mijn gele kipling tas ook om doe; die is makkelijker als ik een dagje uit ga; past zoveel in XD

Verder heb ik asblond haar (dat is tussen bruin en blond in, maar dan een beetje een vaag kleurtje), dat middellang is. Oh ja, ennuh... ik ben geen supermodel, dus heb formaat... tja, groter dan gemiddeld. En ik bedoel niet in lengte. sweatdrop

kittyocean
Captain

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 6:59 am

nog steeds niemand met mijn idee eens om fottos in de eerste post te zetten ?? XD

achja ik zal eens uitzoeken welke trein enzo ik op de stations moet hebben ow en mijn moeder laat niks los over wat zenu van plan is mij mee te geven aan geld
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 8:44 am

tja, ik heb liever niet mijn foto in zo'n eerste post. Persoonlijk gevoel eerder.... dus mijn eerste keuze is het niet

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 9:42 am

Station rhenen heeft dus maar een spoor User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Maar wel zo'n interenet of informati paal wat het ook is. (tenminste als het plaatje bij hetstation zelf hoort, denk het wel)User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
Dus.. afspereken bij de ipaal? of als het regend in het stationgebouwtje.. weet alleen niet zeker of er wel een stationsgebouw is want op wikipedia staat dat er ooit een trein ingecrashed is. sweatdrop
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 10:55 am

vast wel smile je moet ook kaartjes kopen, dus zo'n automaat zal er ook wel zijn... en die staat vaak bij een soort van service kantoortje.... waar niet altijd iemand zit XD Over het algemeen dan XD

En er is toch bijna altijd wel een afdakje ^_^

Al ken ik Rhenen niet.....

kittyocean
Captain

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 12:59 pm

trein gecarsht eek maak me maar weer bang xd
nee oke foto is niet zon goed idee

ow en heeft er iemand een kortingskaart ofzo dat ik met die persoon van utrecht naar rhenen kan ?? (dat scheelt mij weer geld)
PostPosted: Tue Aug 22, 2006 1:19 pm

Sorry, moet hem 7 september inleveren anders krijg ik een boete XD

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Thu Aug 24, 2006 9:43 am

kittyocean
vast wel smile je moet ook kaartjes kopen, dus zo'n automaat zal er ook wel zijn... en die staat vaak bij een soort van service kantoortje.... waar niet altijd iemand zit XD Over het algemeen dan XD

volgens mij is er geen kantoor (net als bij de meeste stations in nederland)
PostPosted: Thu Aug 24, 2006 10:13 pm

number_17
kittyocean

@ Darlaa: Heb ik niet al honderd keer gezegt dat er maar een spoor is? sweatdrop Er is geen kantoortje oid, naar mijn weten. Wel iets waar je kan staan, maar das gewoonweg geen kantoortje ^^; De Ipaal lijkt me een goede plek.

Oranjekorfbalpizza!

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Aug 25, 2006 9:54 am

Oranjekorfbalpizza!
number_17
kittyocean

@ Darlaa: Heb ik niet al honderd keer gezegt dat er maar een spoor is? sweatdrop Er is geen kantoortje oid, naar mijn weten. Wel iets waar je kan staan, maar das gewoonweg geen kantoortje ^^; De Ipaal lijkt me een goede plek.

Jahah herhaalde het alleen maar rolleyes met "dus" bedoelde ik dus jouw eerdere posts. Ik wou er alleen maar mee zeggen dat je niet op twee plekken verdwaald kan raken als je op het perron afspreekt.. vandaar.

ja en er is ook een abri dus sta je ook droog.. zou het er druk zijn is het echt nodig een adpe bord te maken? XD
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 33 34 35 36 37 38 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games