|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 9:19 am
"They took my buglamp!" XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 12:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 1:32 pm
een van de lijpste pokemons... ik wil die nieuwe pokemon diamond hebben razz OMM: Lekker koffie ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 21, 2007 2:25 am
omm:
Ik heb ruzie met m'n vriend (oke... ik ben gestart) en ik moet m'n poot stijf houden, anders wordt het hem niet duidelijk, maar ik wil hem niet kwijt crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 9:26 am
On my mind: 3de en 4de plaats behaald met de danswedstrijd!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 11:10 am
[KH]Sasuke een van de lijpste pokemons... ik wil die nieuwe pokemon diamond hebben razz OMM: Lekker koffie >< Ik wil pokemon diamond ook, maar ik heb geen DS. Mijn ouders willen dat niet. D<
On my mind= Zaken sucks. We hebben een grote toets morgen en de vragen zijn erg moelijk. >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 11:39 am
Aelin Miresse On my mind: 3de en 4de plaats behaald met de danswedstrijd! Gefeliciteerd!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 1:06 pm
kittyocean Aelin Miresse On my mind: 3de en 4de plaats behaald met de danswedstrijd! Gefeliciteerd!! Dank u
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 9:07 am
OMM: Nog 2 dagen stage overleven en dan op vakantie!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 9:29 am
BolleHenk OMM: Nog 2 dagen stage overleven en dan op vakantie! Coowl!! Ik wil ook op vakantie!!! Veel plezier ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 24, 2007 9:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 9:09 am
Waarom word ik door een vriendin telkens aangesproken met Essol? (lijkt op een engels scheldwoord)
Het erge is dat ik het nog zelf bedacht heb ook.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 25, 2007 10:19 am
@[Sky-Angel]: Als je het vervelend vind misschien moet je aan haar vragen of ze je niet langer zo wil noemen.
» OMM: Morgen is de grote dag voor mijn Rox, dan moet ie naar de dierenarts en kan ie vaarwel zeggen tegen zijn....jeweetwel. Dat krijgt ie ervan als die de hele nacht zit te miauwen. twisted Geintje hoor, als ie thuiskomt zal ik hem lekker verwennen voor een paar dagen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 3:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 26, 2007 6:44 am
Arisha @[Sky-Angel]: Als je het vervelend vind misschien moet je aan haar vragen of ze je niet langer zo wil noemen.
» OMM: Morgen is de grote dag voor mijn Rox, dan moet ie naar de dierenarts en kan ie vaarwel zeggen tegen zijn....jeweetwel. Dat krijgt ie ervan als die de hele nacht zit te miauwen. twisted Geintje hoor, als ie thuiskomt zal ik hem lekker verwennen voor een paar dagen.
Haha, ik weet nog wanner mijn kat z'n mannelijkheid verloor. Hij kon een hele dag niet zitten!! HAHAAH!! rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |