|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 03, 2005 3:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 7:14 am
+Lekt med jiminijon och gandi i lekparken ^_^ +Bra musik ._. heart +Jiminijon som tävlade med små barn i att springa upp och ned för pulkabacke xd +Underbar helg n_n
-Fick ont i magen.. stupid me -Ont i läppen? o_O -Varför var Jimini tvungen att springa confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 7:36 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 8:06 am
+ Sova hos mamma. :3 Det var ganska skoj. + Å-Natta. :3 + Gewdis som jag kan äta. :'D + KANSKE SKA ÅKA PÅ KRYSSNING IGEN!!! O__O I oktober.. på mammas födelsedag.. men ändå.. jag älskar kryssningar och jag får åka gratis. :'D Men fan om någon vill dansa som förra gången. <__<;; + På tisdag bär det iväg till teh Åland. domokun
- Hoppas, hoppas, hoppas. >___<;;; - Somnade i slutet av filmen igår.. Nu har jag sett allt utom slutet tre gånger.. och slutet två gånger. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 8:42 am
+ planer på att erövra världen. + relativt realistisk plan på att skaffa cash tills december + konstigt avtrubbad + the back horn x3
+/- fina kläder att planera... men har inte tyg +/- har massa tyg... men mest bongotyg som jag inte vet vad jag ska sy med. +/- speedad. men för lat för att utnyttja det
- kan inte ens ringa för nån annan använder telefonen. - sabbar antagligen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 10:13 am
Postiva faktorer + B�stis var h�r och pratade politik, Sailor Moon, Sagan om Ringen, Simple Plan, Wahlgren och flum med mig + Fick bullar och kakor av b�stis + Internetfolk T__T + Nord p� franska blir n�rd. Fast inte med den stavningen, bara uttal. + N�sdukar finns. + Kan n�stan g� till skolan imorgon + B�stis skall fr�ga efter mitt kort biggrin + "Jag tror han �r en s�dan d�r... b�g eller vad det heter" LOL xd
Negativa faktorer - Kan inte g� till skolan imorgon >_< - Mitt kort �r borta - Hostar - Snorig - Flera plus blev minus nu ju xd - Br�k vid middagen. Men det var bara jag som fattade att det var ett br�k
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 11:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 11:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 11:54 am
+ Leka med Jimi och Frodo + Musik
- Singel igen... - Det syrran sade.. - Massa annat...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 12:34 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 1:06 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 3:14 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 3:51 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 11:14 pm
- Persondatorer gonk (mitt IV)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 04, 2005 11:26 pm
+ Det vredgade Kaoset + The dunwich horror + Skogen + Arckanum + Rockskolan börjar idag + Det tredje magiska vapnet. Rasta vet vad jag menar...
- Kan det inte bli fredag snart??? - Varför måste det vara så jävla långt till 31 oktober??? - Vill hem och tjäna kaos
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|