|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:02 pm
Jetzudan Rebirth AGH! *dras ned med masken* Slutaa! gonk *titta upp mot* AHA! twisted *fortsätter slå med masken mot golvet samtidigt jag tar tag i svärdet och riktar det mot dig som svävar mot masken* twisted domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
surprised ja det får du 3nodding *göra plats åt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:03 pm
Blixtra Nej XD Skulle bara kolla om någon reagera.. Om jag är kär i någon så skulle det nog vara Miradjii's avatar.. XD Jaha, på det viset. xp Den är nog många lite kär i minsann.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:04 pm
lingonsylt surprised ja det får du 3nodding *göra plats åt* Arigatou! *ger en puss på kinden och sätter sig brevid*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:05 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth AGH! *dras ned med masken* Slutaa! gonk *titta upp mot* AHA! twisted *fortsätter slå med masken mot golvet samtidigt jag tar tag i svärdet och riktar det mot dig som svävar mot masken* twisted domokun Wojsan. eek *fångar svärdets blad och hoppar ner på din arm* Argh. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:05 pm
Blixtra lingonsylt surprised ja det får du 3nodding *göra plats åt* Arigatou! *ger en puss på kinden och sätter sig brevid* redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:07 pm
Nähä. :S
Jaja, slut pratat, jag skall gå iväg och försöka sova. Hejdå. ninja *springer snabbt iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:07 pm
Chibi Strawberry Linka Spirit Jaadå. 3nodding
*titta på* 3nodding *börja göra en hejja ramsa* xd *Fortsätter fundera* :S Min hjärna är avstängd såhär på natten.
xd Wohoo. *Bränner upp resterna av dockan* Ajdå. neutral
*tar fram sånna där glitter bollar fast mina är gjorda av ben och svänger dom hit å dit* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:09 pm
lingonsylt Blixtra lingonsylt surprised ja det får du 3nodding *göra plats åt* Arigatou! *ger en puss på kinden och sätter sig brevid* redface Weeeeeee!! *gungar med Lingonsylt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:10 pm
Jetzudan Rebirth Nähä. :S
Jaja, slut pratat, jag skall gå iväg och försöka sova. Hejdå. ninja *springer snabbt iväg* Hejdå Vincent. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:10 pm
Blixtra lingonsylt Blixtra lingonsylt surprised ja det får du 3nodding *göra plats åt* Arigatou! *ger en puss på kinden och sätter sig brevid* redface Weeeeeee!! *gungar med Lingonsylt* *ler svagt och gungar* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:11 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth AGH! *dras ned med masken* Slutaa! gonk *titta upp mot* AHA! twisted *fortsätter slå med masken mot golvet samtidigt jag tar tag i svärdet och riktar det mot dig som svävar mot masken* twisted domokun Wojsan. eek *fångar svärdets blad och hoppar ner på din arm* Argh. gonk AAAAHHH! gonk Bort från min arm! scream *försöka knuffa bort*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:11 pm
Linka Spirit Ajdå. neutral
*tar fram sånna där glitter bollar fast mina är gjorda av ben och svänger dom hit å dit* xp Oja. Det är inte alls bra. :S
Yeah! Beeen. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|