|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2007 11:27 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 8:01 am
Wie gaat er dan ook werken! : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 10:02 am
Oranjekorfbalpizza! Wie gaat er dan ook werken! : D Je kan het niet blijven ontlopen, ooit zul je ook iets moeten doen voor je geld razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 11:23 am
OMM: Nog 6 werkdagen stage en dan eindelijk een weekje vakantie!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 1:29 pm
OMM: nog zo'n week en ik stort in
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 1:45 pm
ButtonFly Oranjekorfbalpizza! Wie gaat er dan ook werken! : D Je kan het niet blijven ontlopen, ooit zul je ook iets moeten doen voor je geld razz OMM: Want to kill Oranjekorfbalpizza!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 11:58 pm
[KH]Sasuke ButtonFly Oranjekorfbalpizza! Wie gaat er dan ook werken! : D Je kan het niet blijven ontlopen, ooit zul je ook iets moeten doen voor je geld razz OMM: Want to kill Oranjekorfbalpizza! But can't. kekekeke. :B
@Buttonfly: Gelukkig heb ik dan mijn studie afgerond en verdien ik geld met iets waar ik plezier in heb. : D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 3:06 am
OMM: dat school zo saai .. heel de dag niks doen vandaag .. heb hoofdpijn maar gelukkig over een half uur pauze biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 3:40 am
» OMM: Ik denk dat ik vandaag maar eens extra streng voor de kat zal zijn, hij is namelijk al de hele dag een vreselijke dondersteen (miauwen voor aandacht, eten stelen terwijl je het gewoon in je hand hebt) en hij moet niet denken dat ie de baas is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 6:03 am
Ik ben helemala hyper!
Vanavond toneeluitvoering Morgen toneeluitvoering en overmorgen? Jaa goed zo!! xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 8:42 am
Oranjekorfbalpizza! [KH]Sasuke ButtonFly Oranjekorfbalpizza! Wie gaat er dan ook werken! : D Je kan het niet blijven ontlopen, ooit zul je ook iets moeten doen voor je geld razz OMM: Want to kill Oranjekorfbalpizza! But can't. kekekeke. :B
@Buttonfly: Gelukkig heb ik dan mijn studie afgerond en verdien ik geld met iets waar ik plezier in heb. : DDat weet je nooit. Misschien valt het toch wel tegen, of heb je kutcollega's. Alles kan smile , maar hoop het toch niet voor je hoor smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 10:02 am
[Sky-Angel] Ik ben helemala hyper!
Vanavond toneeluitvoering Morgen toneeluitvoering en overmorgen? Jaa goed zo!! xD Succes biggrin Wat speel je biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 1:18 am
ButtonFly Oranjekorfbalpizza! [KH]Sasuke ButtonFly Oranjekorfbalpizza! Wie gaat er dan ook werken! : D Je kan het niet blijven ontlopen, ooit zul je ook iets moeten doen voor je geld razz OMM: Want to kill Oranjekorfbalpizza! But can't. kekekeke. :B
@Buttonfly: Gelukkig heb ik dan mijn studie afgerond en verdien ik geld met iets waar ik plezier in heb. : DDat weet je nooit. Misschien valt het toch wel tegen, of heb je kutcollega's. Alles kan smile , maar hoop het toch niet voor je hoor smile . zij weet het hoe het is om te gaan werken hehe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 3:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 7:08 am
[KH]Sasuke ButtonFly Oranjekorfbalpizza! [KH]Sasuke ButtonFly Je kan het niet blijven ontlopen, ooit zul je ook iets moeten doen voor je geld razz OMM: Want to kill Oranjekorfbalpizza! But can't. kekekeke. :B
@Buttonfly: Gelukkig heb ik dan mijn studie afgerond en verdien ik geld met iets waar ik plezier in heb. : DDat weet je nooit. Misschien valt het toch wel tegen, of heb je kutcollega's. Alles kan smile , maar hoop het toch niet voor je hoor smile . zij weet het hoe het is om te gaan werken hehe Haha, jah, maar ik heb niet zo'n intensieve/boeiende baan hoor razz , ik werk gewoon in de supermarkt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |