|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:59 am
toen werd het weer rustig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 3:11 am
ik ben uit verveling al chips gaan eten whee en dat op het midden van de dag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 3:31 am
chips is slecht voor je wordt je dik van 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 3:36 am
KisaraGirl chips is slecht voor je wordt je dik van 3nodding tja ik sport ge noeg om dat er wel weer af te krijgen ( al zal daar nu neit veel van komen maar ja )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 3:51 am
laat een kwartje in de diepte valeen om te horen hoe diep de eenzam heid hier is gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 3:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 4:02 am
ook ik word op dit moment v.d dag weer wat active ( was net ff bezig met andere dingen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 4:30 am
Eastvane ook ik word op dit moment v.d dag weer wat active ( was net ff bezig met andere dingen) zo als .....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 4:50 am
msn,stage, pc had ineens 0mb vrije ruimte meer dus ik kreeg veel errors ( auto back-up me downloads enz. daarmee smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 5:01 am
Eastvane msn,stage, pc had ineens 0mb vrije ruimte meer dus ik kreeg veel errors ( auto back-up me downloads enz. daarmee smile lol mijn pc is naar de klote om dat hij maar 16 kb free space had confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 5:07 am
hoe is dat gebeurd ? en wat gebeurd er dan ( ik ga ff nieuwe monitor proberen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 5:13 am
Eastvane hoe is dat gebeurd ? en wat gebeurd er dan ( ik ga ff nieuwe monitor proberen) weten hoe je je pc k**t ver beterenen dat dan ook doen en hij draaide perfect ...... tot dat er een leuk virus langs kwam ... evil
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 5:20 am
YES !!!!!!!!!! HIJ DEED HET NOG biggrin !!!!!!!!!! ok hij zal mischien geen schoonheids prijsje winnen, maar t scherm is nog goed en high reso. en thats all i matter about biggrin woohoo !! binnenkort eastvane met 2 x 1600 x 1200 reso's ( 2e 3d kaart aanschaffen dus) biggrin
woei ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 5:21 am
QYDrop Eastvane hoe is dat gebeurd ? en wat gebeurd er dan ( ik ga ff nieuwe monitor proberen) weten hoe je je pc k**t ver beterenen dat dan ook doen en hij draaide perfect ...... tot dat er een leuk virus langs kwam ... evil en je had geen virusscanner ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 5:34 am
Eastvane QYDrop Eastvane hoe is dat gebeurd ? en wat gebeurd er dan ( ik ga ff nieuwe monitor proberen) weten hoe je je pc k**t ver beterenen dat dan ook doen en hij draaide perfect ...... tot dat er een leuk virus langs kwam ... evil en je had geen virusscanner ? denk je dat die nog draait met 16 kb free space
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|