|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:51 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:52 pm
Chibi Strawberry Linka Spirit Du kommer förstå senare. xp
Kan du lita på! domokun *tar fram en dante docka o slita sönder* xd Det säger du va. >.o
Mwehehe. Det där ser trevligt ut. ;3 Mjaa.. Fast du kanse redan vet. Det tror jag att du gör ochså. whee
Klart det är. 3nodding *räcka fram den halv trasiga dockan* Varsågod. Slit sönder den med hälsan. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:52 pm
Chibi Strawberry Tycker inte alla det.. sweatdrop Njäe... jag tycker han är cool bara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:54 pm
Linka Spirit Mjaa.. Fast du kanse redan vet. Det tror jag att du gör ochså. whee
Klart det är. 3nodding *räcka fram den halv trasiga dockan* Varsågod. Slit sönder den med hälsan. xp Hmm. Jaså. *Funderar* :\
Yeah. *Sliter sönder dockan och sticker nålar i bitarna av den* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:55 pm
heart Jag är kär.. ^_^!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth eek *spyr blod och faller omkull och rycker* *tittar fram bakom en hylla* Huh.. o.o; *gå fram till och peta på med svärd spetsen* Gjorde det ont? sweatdrop *hoppar på* scream Klart det inte gjorde ont. > .> Tror du jag är en mes eller? GYAH! *hoppar upp på en hylla* Ett... ett dammkorn! gonk IIHH! eek *tittar upp mot* gonk *hoppar upp på hyllan mitt emot och kollar på* Pirater hoppar man inte på ostraffat! scream *tar sats och höjjer sitt svärd i luften medans jag hoppar mot dig* domokun eek Wtf. *Kitsune masken flyger på dig och börjar gnaga på din arm* Aaaahhh! gonk *ramlar ner mellan hyllorna och börjar slå med masken mot golvet* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Njäe... jag tycker han är cool bara. Det är ju nästan samma sak. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:57 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth eek *spyr blod och faller omkull och rycker* *tittar fram bakom en hylla* Huh.. o.o; *gå fram till och peta på med svärd spetsen* Gjorde det ont? sweatdrop *hoppar på* scream Klart det inte gjorde ont. > .> Tror du jag är en mes eller? GYAH! *hoppar upp på en hylla* Ett... ett dammkorn! gonk IIHH! eek *tittar upp mot* gonk *hoppar upp på hyllan mitt emot och kollar på* Pirater hoppar man inte på ostraffat! scream *tar sats och höjjer sitt svärd i luften medans jag hoppar mot dig* domokun eek Wtf. *Kitsune masken flyger på dig och börjar gnaga på din arm* Aaaahhh! gonk *ramlar ner mellan hyllorna och börjar slå med masken mot golvet* scream AGH! *dras ned med masken* Slutaa! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
händer det nått här eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra heart Jag är kär.. ^_^!!! Mwehehe. Jaså. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:58 pm
Kuririn händer det nått här eller? *kramar* Gome.. Men jag har tråkigt.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Linka Spirit Mjaa.. Fast du kanse redan vet. Det tror jag att du gör ochså. whee
Klart det är. 3nodding *räcka fram den halv trasiga dockan* Varsågod. Slit sönder den med hälsan. xp Hmm. Jaså. *Funderar* :\
Yeah. *Sliter sönder dockan och sticker nålar i bitarna av den* whee Jaadå. 3nodding
*titta på* 3nodding *börja göra en hejja ramsa* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Njäe... jag tycker han är cool bara. Det är ju nästan samma sak. :S Är det väl inte?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Blixtra heart Jag är kär.. ^_^!!! Mwehehe. Jaså. wink Nej XD Skulle bara kolla om någon reagera.. Om jag är kär i någon så skulle det nog vara Miradjii's avatar.. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 4:00 pm
Linka Spirit Jaadå. 3nodding
*titta på* 3nodding *börja göra en hejja ramsa* xd *Fortsätter fundera* :S Min hjärna är avstängd såhär på natten.
xd Wohoo. *Bränner upp resterna av dockan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|