|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 5:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 5:09 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 5:11 am
lingonsylt jag tycker om min gunga whee den 䲠sn䬬. och 䲠aldrig dum sweatdrop fint ^^ men jag har ingen gunga... fast jag har en jättestor studsmatta whee den är skoj smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 5:13 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 5:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 5:36 am
Sushi-Sasha lingonsylt Sushi-Sasha lingonsylt jag tycker om min gunga whee den � sn䬬. och � aldrig dum sweatdrop fint ^^ men jag har ingen gunga... fast jag har en jättestor studsmatta whee den är skoj smile du kan f� l�na min gunga om du vill blaugh n�, det beh�vs inte, tack �nd� whee okej sweatdrop hih whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 7:26 am
oO usch vad mitt hjärta slår hårt och snabbt. äckligt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 8:26 am
o.O..O.o.. fiska, fiska, fiska hela dan.. dum dee doo o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 10:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 11:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 11:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 1:01 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 1:06 pm
Aranea Zero-Egon Aranea lingonsylt Zero-Egon lingonsylt det l�ter inte som en allt f�r tokig ide med irc sweatdrop nej, och så mycket lättare att hälsa på varandra :3 3nodding 3nodding men ska vi inte vara h�r d�? ._. självklart kan man vara här också, du vet väll ffs? där har vi en irc kanal och en hel hemsida blaugh är ju exakt samma sak här, detta är ju en liten hemsida. iofs har jag int sett ffs hemsida, men det �r s�kert s� ^^ men du kan v�l ta och peta upp en kanal n�gonstans? det är ju inte omöjligt, men vilken server ska den vara på?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 05, 2005 1:09 pm
Zero-Egon Aranea Zero-Egon Aranea lingonsylt Zero-Egon lingonsylt det l�ter inte som en allt f�r tokig ide med irc sweatdrop nej, och så mycket lättare att hälsa på varandra :3 3nodding 3nodding men ska vi inte vara h�r d�? ._. självklart kan man vara här också, du vet väll ffs? där har vi en irc kanal och en hel hemsida blaugh är ju exakt samma sak här, detta är ju en liten hemsida. iofs har jag int sett ffs hemsida, men det �r s�kert s� ^^ men du kan v�l ta och peta upp en kanal n�gonstans? det är ju inte omöjligt, men vilken server ska den vara på? Ingen aning faktiskt /: birc? (beyondirc)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|