|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 1:45 am
Machjid kittyocean Waarom moet mijn moeder altijd een ruzie starten om niets? Weer die verdraaide kaboutertjes! Waarom hebben jullie allemaal zoveel vrij.... ;_; Ik ben alleen vandaag extra vrij. ik ook hoor XP. Morgen gewoon weer werken! En ach, de meesten zitten nog niet in hun examenjaar (sommigen wel!) en maar een paar al op college... vandaar zoveel vrij XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 9:19 am
wat kitty zei, ik had ook alleen vrijdag en maandag vrij terwijl mijn zusje bv al donderdag vrij was een vriend woensdag al! maar zo erg als het lijkt is het meestal niet wink je ziet het waarschijnlijk niet als jij het wel hebt en andere niet.
omm: *zucht* nederlands mondeling donderdag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 2:40 pm
Morgen PWS presentatie XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 10:48 pm
OMM: ik heb geen zin om te werken xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 10, 2007 11:20 pm
kittyocean OMM: ik heb geen zin om te werken xp qoute of the year. Ik heb precies hetzelfde
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 5:21 am
The Forbidden Angel Morgen PWS presentatie XD Hmm, die hebben ze bij ons 3 weken geleden al gedaan (Ik moest er naar kijken voor volgend jaar -_-) Waar gaat de jouwe over?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 12:00 pm
Examen is zo flex als je terug kijkt en daarna zo veel vakantie en feesten. Geweldig! smile
Hm, PWS? Profiel Werkstuk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 1:55 pm
waarschijnlijk wel
heb hem 2 maanden geleden gehad, ben blij dat ik daar vanaf ben zeg!!!
OOM: trein wattes??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 1:56 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 1:57 pm
wat wat wat??? *snurk* razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 2:01 pm
Ik volg het niet meer XD That's on my mind!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 2:09 pm
Ik heb heel wat poses af te maken voor school.. die soon af moeten.. maar ik heb echt helemaal geen tijd ervoor gehad.. ook i.v.m tentamenweek etc. D: *wanhopig* en ik wil niet verliezen in de Avatar Arena, sinds ik voor de 2e keer pas meedoe D:!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 2:23 pm
ButtonFly The Forbidden Angel Morgen PWS presentatie XD Hmm, die hebben ze bij ons 3 weken geleden al gedaan (Ik moest er naar kijken voor volgend jaar -_-) Waar gaat de jouwe over? Heb hem over de eerste feministische golf gedaan (heel saai), had het amper voorbereid, niet eens samen geoefend maar we hebben nu in totaal werkstuk en presentatie een 7.8 biggrin toch al een hoog cijfer voor op me diploma!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 11, 2007 2:52 pm
OMM: Nujabes geeft coole beats
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 3:29 am
•♥• Helpt dat eigenlijk? bananen in de ijskast leggen? tis aan het begin van het weekend zagen ze er nog mooi geel uit en nu gingen ze erg de buine kant op xD misschien helpt het? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|