|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:10 am
QYDrop Eastvane kittyocean toen voor het eerst huizen vrij kwamen, heb ik de eerste de beste spot gekozen die ik kon vinden XD Totaal geen logische plek, maar zo vaak zit ik toch niet op towns XD En Kitty heeft weer eens niets te melden XD wellus. want hoe zit t met je werkstukken ^^ ? je k**t het er ook gewoon uit ramen hé xd hehehe pcies je heb t door razz t is tog gezellig als ze btje overzichzelf verteld smile . ennuh kewl kitty !! waar gaan die laatste 2 over ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:11 am
s**t vergeten denk wolkje te maken sad . en als je edit doet kan je dat niet meer aanpassen sad sad sad sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:13 am
Eastvane s**t vergeten denk wolkje te maken sad . en als je edit doet kan je dat niet meer aanpassen sad sad sad sad heb je btw al een deamon bow ge kocht ? zo nee laat maar ik heb er nog wel ene voor je
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:16 am
1nalaatste: autisme laatste: weblog in het basisonderwijs (afrondend bezig)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:20 am
QYDrop Eastvane s**t vergeten denk wolkje te maken sad . en als je edit doet kan je dat niet meer aanpassen sad sad sad sad heb je btw al een deamon bow ge kocht ? zo nee laat maar ik heb er nog wel ene voor je eek nee heb er geen gekocht. hoeveel wil je voor die demonbow hebben dan smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:22 am
Eastvane QYDrop Eastvane s**t vergeten denk wolkje te maken sad . en als je edit doet kan je dat niet meer aanpassen sad sad sad sad heb je btw al een deamon bow ge kocht ? zo nee laat maar ik heb er nog wel ene voor je eek nee heb er geen gekocht. hoeveel wil je voor die demonbow hebben dan smile . de trade is al onder weg wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:26 am
Yay! The Generous QYDROP RULES!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:29 am
WOAAA THANKS QY !!!!!
trouwens, zat net in m'n inventory en ik heb ook nog heel veel items over. deze zou ik kunnen weggeven ( t zijn niet echt hele dure dingen) of aan de guild kunnen geven. wat heeft meervoorkeur/prioriteit. Laten we mensen ervoor ''spelen'' of gewoon weg geven ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:37 am
Nou ja, de Guild kan denk ik wel weer een kleine contest gebruiken ^_^ Als je ze echt kwijt wilt ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:39 am
wil je dat ik ze naar gaya von dutch stuur of naar jou ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:41 am
kittyocean Nou ja, de Guild kan denk ik wel weer een kleine contest gebruiken ^_^ Als je ze echt kwijt wilt ^_^ dan ********* we in iedergeval meer dan 1 grote prijs en is iedereen blij mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:42 am
Eastvane wil je dat ik ze naar gaya von dutch stuur of naar jou ? Gaya is makkelijker ^_^ Anders raak ik in de war wat een prijs was, en wat niet XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:48 am
Ik moet gaan peeps! See ya later today!@!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:49 am