|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 2:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 21, 2008 12:54 am
Miku: xd ! Narcisse och Roger skulle fan bli ett coolt homopar. It-konsulten tillsammans med den..uh..artistiska fransmannen! biggrin heart heart heart heart
Valgarv: Oh you know it, girl!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 1:41 pm
bittin http://static.pici.se/pictures/UqyJBgmqY.jpg HAWHAW, dig känner jag för vi har hojtat i varandras hojtlådor på Last.fm. Jag är ArlaFG.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 3:49 pm
Emo? Nee det tycker jag inte biggrin Amerikaner ar sa petiga med sant
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 10:00 pm
Sostrate Miku: xd ! Narcisse och Roger skulle fan bli ett coolt homopar. It-konsulten tillsammans med den..uh..artistiska fransmannen! biggrin heart heart heart heart Ja, tänk om Roger vore bög heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 3:52 am
Miku: Jaa! Kan han inte vara bög ): ?
Jalk: Det verkade inte vara så där jag var o: eller mjeh. Du däremot..är fett emo ;> Nej men, looking good, beeeotch biggrin !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 8:58 am
Jalk> DUDE! Det står en snubbe bakom dig och siktar på dig med pistol eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 12:46 pm
Niddler Jalk> DUDE! Det står en snubbe bakom dig och siktar på dig med pistol eek Alltsa, det ar ju den dar javla John Travolta igen :O
Sostrate: Tackar biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 27, 2008 5:39 am
jag ser SÅÅÅ road ut, do tell om bilden inte syns, då jag har den liggandes på min helgon-sida
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 27, 2008 5:57 am
Chado-kun jag ser SÅÅÅ road ut, do tell om bilden inte syns, då jag har den liggandes på min helgon-sida  Du har den på Bilddagboken också såg jag precis xD Hitta på nåt kul att göra då, så ser du säkert mycket mer road ut biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 27, 2008 6:19 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 27, 2008 8:25 am
Dora The Exploded Hitta på nåt kul att göra då, så ser du säkert mycket mer road ut biggrin PerT har då lösningar på allt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 27, 2008 9:11 am
Mikusagi Dora The Exploded Hitta på nåt kul att göra då, så ser du säkert mycket mer road ut biggrin PerT har då lösningar på allt.Vet, det är en ganska så bra finess med mig : DD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 27, 2008 10:02 am
Alla borde ha en PerT hemma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 27, 2008 8:48 pm
Jalkazar Emo? Nee det tycker jag inte biggrin Amerikaner ar sa petiga med sant Najs frisyr I'd say. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|