|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 5:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 5:29 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 5:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 5:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 5:32 am
Beppo Beruru eeehm kanske fel tillf䬬e att komma in sweatdrop nyah. vi är lite osociala här. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 5:33 am
Chibi Strawberry Beppo Beruru eeehm kanske fel tillf䬬e att komma in sweatdrop nyah. vi är lite osociala här. 3nodding fan o ja som leta efter socialt umgänge gonk de e fan dött överalt på gaia utom äckliga cage o slav thredar gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 5:33 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 5:34 am
Beppo Beruru Chibi Strawberry Beppo Beruru eeehm kanske fel tillf䬬e att komma in sweatdrop nyah. vi är lite osociala här. 3nodding fan o ja som leta efter socialt umgänge gonk de e fan dött överalt på gaia utom äckliga cage o slav thredar gonk sweatdrop Vi är mycket sorry. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 5:36 am
Kechappu Beppo Beruru Chibi Strawberry Beppo Beruru eeehm kanske fel tillf䬬e att komma in sweatdrop nyah. vi är lite osociala här. 3nodding fan o ja som leta efter socialt umgänge gonk de e fan dött överalt på gaia utom äckliga cage o slav thredar gonk sweatdrop Vi är mycket sorry. 3nodding meeeh de e ok sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 5:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 5:38 am
Chibi Strawberry Kechappu Du vet mycket v䬠att det 䲠s宠 Man orkar inte s䧡 emot hela tiden s堭an ger upp. Man tr?ar, men det betyder ingenting. Bara f?tt man inte orkar s䧡 emot l䮧re s堢etyder ju inte det "jag 䬳kar inte dig." Get it? jag ville bara h?n姲a precious words.. mer 䮠s堶ar det inte.. fast.. d堳kulle jag v䬠bara ha sagt emot.. jag 䲠s堪䶬a r䤤.. men vill verkligen.. äh de värsta som kan hända är att ni möts o sen pinsam tystnad sen blockar dom en på msn 3nodding xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 5:38 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 5:39 am
Beppo Beruru Chibi Strawberry Kechappu Du vet mycket v䬠att det 䲠s宠 Man orkar inte s䧡 emot hela tiden s堭an ger upp. Man tr?ar, men det betyder ingenting. Bara f?tt man inte orkar s䧡 emot l䮧re s堢etyder ju inte det "jag 䬳kar inte dig." Get it? jag ville bara h?n姲a precious words.. mer 䮠s堶ar det inte.. fast.. d堳kulle jag v䬠bara ha sagt emot.. jag 䲠s堪䶬a r䤤.. men vill verkligen.. äh de värsta som kan hända är att ni möts o sen pinsam tystnad sen blockar dom en på msn 3nodding xp Jag försöker få henne att tänka positivt! Hello! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 04, 2005 5:41 am