|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 2:28 pm
ik denk dat ik morgen nog wel even achter de pc zit ge kluistert nou ik zo veel verband om m´n teen heb dat ik neit meer vatsoenlijk kan lopen
maar voor nou houd het even op
is zie jullie morgen wel weer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 2:30 pm
QYDrop ik denk dat ik morgen nog wel even achter de pc zit ge kluistert nou ik zo veel verband om m´n teen heb dat ik neit meer vatsoenlijk kan lopen maar voor nou houd het even op is zie jullie morgen wel weer slaap lekker wat heb je dan gedaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 2:31 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 2:31 pm
ok: making of ANBU Animation topic open ( bij art topic) ben benieuwd wat men ervan vind. Ga zo beginnen met schetsen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 2:37 pm
LadyNymphe QYDrop ik denk dat ik morgen nog wel even achter de pc zit ge kluistert nou ik zo veel verband om m´n teen heb dat ik neit meer vatsoenlijk kan lopen maar voor nou houd het even op is zie jullie morgen wel weer slaap lekker wat heb je dan gedaan? *Staat al hinkend met de tande borstel in de mond nog even op gaia te kijken * ( nee ik ben neit ver slaaft ) heb een mes door m´n rechter grote teen gehad ( laat de detais wel achter wege , in be lang van anderen en mezelf )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 2:39 pm
QYDrop LadyNymphe QYDrop ik denk dat ik morgen nog wel even achter de pc zit ge kluistert nou ik zo veel verband om m´n teen heb dat ik neit meer vatsoenlijk kan lopen maar voor nou houd het even op is zie jullie morgen wel weer slaap lekker wat heb je dan gedaan? *Staat al hinkend met de tande borstel in de mond nog even op gaia te kijken * ( nee ik ben neit ver slaaft ) heb een mes door m´n rechter grote teen gehad ( laat de detais wel achter wege , in be lang van anderen en mezelf ) kan je me pmen wat er is gebeurt?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 2:48 pm
ik heb nog plotten gevonden die vrij zijn !!!!!! 002306
002306
002306
kan iemand me helpen wrom kan ik ze niet innemen :S:S:S:S:S ze zijn vrij crying
damn, ok ik weet t al ( dit is dus n edit) ze zijn wel vrij maar al gereserveerd crying cries a river
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 11:01 pm
Eastvane ik heb nog plotten gevonden die vrij zijn !!!!!! 002306 002306 002306 kan iemand me helpen wrom kan ik ze niet innemen :S:S:S:S:S ze zijn vrij crying damn, ok ik weet t al ( dit is dus n edit) ze zijn wel vrij maar al gereserveerd crying cries a river Ik heb hetzelfde probleem. Net als 1000 andere mensen op gaia. Er staan dan dat er vacant spots zijn maar je kan ze niet krijgen gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 11:38 pm
Van Norde Eastvane ik heb nog plotten gevonden die vrij zijn !!!!!! 002306 002306 002306 kan iemand me helpen wrom kan ik ze niet innemen :S:S:S:S:S ze zijn vrij crying damn, ok ik weet t al ( dit is dus n edit) ze zijn wel vrij maar al gereserveerd crying cries a river Ik heb hetzelfde probleem. Net als 1000 andere mensen op gaia. Er staan dan dat er vacant spots zijn maar je kan ze niet krijgen gonk denk dat 1000 nog vrij weinig is razz gezien de hoeveelheid gebruikerz op gaia.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 12:22 am
Eastvane Van Norde Eastvane ik heb nog plotten gevonden die vrij zijn !!!!!! 002306 002306 002306 kan iemand me helpen wrom kan ik ze niet innemen :S:S:S:S:S ze zijn vrij crying damn, ok ik weet t al ( dit is dus n edit) ze zijn wel vrij maar al gereserveerd crying cries a river Ik heb hetzelfde probleem. Net als 1000 andere mensen op gaia. Er staan dan dat er vacant spots zijn maar je kan ze niet krijgen gonk denk dat 1000 nog vrij weinig is razz gezien de hoeveelheid gebruikerz op gaia. darom heb ik het ook maar op ge geven sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 12:48 am
ah nee komop amigo. Word vrienden met mij dan word je kans wat groter dat als 1 van ons n plot reserveerd de ander dus ook n huisje kan bouwen ( als ik t goed heb begrepen) als we dan beiden regelmatig checken dan lukt t echt wel smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 12:56 am
toen voor het eerst huizen vrij kwamen, heb ik de eerste de beste spot gekozen die ik kon vinden XD Totaal geen logische plek, maar zo vaak zit ik toch niet op towns XD
En Kitty heeft weer eens niets te melden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:04 am
kittyocean toen voor het eerst huizen vrij kwamen, heb ik de eerste de beste spot gekozen die ik kon vinden XD Totaal geen logische plek, maar zo vaak zit ik toch niet op towns XD En Kitty heeft weer eens niets te melden XD wellus. want hoe zit t met je werkstukken ^^ ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:06 am
Eastvane kittyocean toen voor het eerst huizen vrij kwamen, heb ik de eerste de beste spot gekozen die ik kon vinden XD Totaal geen logische plek, maar zo vaak zit ik toch niet op towns XD En Kitty heeft weer eens niets te melden XD wellus. want hoe zit t met je werkstukken ^^ ? je k**t het er ook gewoon uit ramen hé xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:08 am
Nog 2 smile
En als alles meezit, aan het einde van de week nog 1!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|