|
|
|
|
Posted: Fri Jan 11, 2008 8:48 am
chibi_chan halcyon. revolver Miradjii halcyon. revolver sakana: nice one
btw, varför har ingen sagt hur snygg jag är? jag menar hallå? OOOO: Uhoh, awkward moment... ;D emo äntligen en användning för : emo: Vad snygg du är! ;O emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jan 11, 2008 11:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 8:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 8:40 am
 Amen tja! Har lagt upp den här på bdb, men ehh...det skadar ju inte att lägga upp den här också (: Förövrigt tyckte en vän att det såg ut som att jag bar en judemössa på huvudet heart Värsta trevliga grejerna du fått tag på, Miku :> Du ser tuff ut i sjömansjacka <3 Värst vad man bumpar upp en massa trådar.;>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 10:21 am
Sos: Jag tycker nog inte att du ser ut att ha en "judemössa". Däremot tror jag bestämt att det sitter en människa bredvid dig när bilden tags. Ganska nära dig, lite framför... Ser du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 11:28 am
Sos: Ja, jag är värsta jätteglad för mina nya kläder! biggrin Nu kan jag stjäla massa hjärtan! Arla: xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 14, 2008 1:05 pm
Arla: xd !!!What? Where? D:! Jag tror du ser i syne, kvinna! wink (Kalott var det btw! Glömde vad de heter och använde mig av "judemössa")
Miku: Du kan få några av mig! heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 16, 2008 5:10 pm
gah sostrate sjukt jävla gulligt ;_;;;_;_;;; heart :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 9:57 am
Asura har ätit calskrove, en calzone med inbakat skrovmål. Mike, min kompis, har stolt ätit upp hela och har sin hälsa i behåll (you gotta love his shirt). Asura har pizzakoma, och ser ut som att han ser Gud i taket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 11:56 am
Nej, så där ser inte Asura ut. Asura ser ond ut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 12:01 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 19, 2008 12:03 pm
Jag heter Roger, är 26 år, bor i en etta och jobbar som IT-konsult. Bild
Edit: Fast jag använder ju glasögon. Bild
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 4:57 am
 Haha, fick ryck och försökte få tillbaka luggen från förra sommaren själv...tja..klipp aldrig lugg själv ;> Måste till frisören nu och jämna ut skiten XD MEN NI VILL HA MIG ÄNDÅ ELLER HUR?! Halcyon: Tack!:'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 20, 2008 9:16 am