|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:27 pm
*smyger in och lyfter på sin lufthatt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:27 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Men jag och jag är ju jag. Alltså är det två jag och inte en jag, och jag menade jag och inte jag, så du förstog fel. Nej men jag sa att du var förvirrade. Och då sa du att jag var förvirrande. Men du menade dig själv. Jag menade inte mig själv. :S Jag menade mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:28 pm
Jetzudan Rebirth Jag menade inte mig själv. :S Jag menade mig. Men bräk. Du är väl dig själv också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:30 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jag menade inte mig själv. :S Jag menade mig. Men bräk. Du är väl dig själv också. Det vet man aldrig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:30 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit *hoppar in genom en fönster ruta* ARRGGHH! Says I. 3nodding eek Aaah! En galning på rymmen! gonk ARRGGHH!Yääsch! whee *ta fram sitt svärd o hugga i luften mot* domokun ._. Är du helt galen eller? Du högg i min tröja. Vadå galen..? <.< Det var inte jag..? *gömma svärdet bakom ryggen* Det var toalett rullen *peka på en toalett rulle* Sådetså!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:31 pm
Men det är ju så Vincent Valentine.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:33 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit *hoppar in genom en fönster ruta* ARRGGHH! Says I. 3nodding eek Aaah! En galning på rymmen! gonk ARRGGHH!Yääsch! whee *ta fram sitt svärd o hugga i luften mot* domokun ._. Är du helt galen eller? Du högg i min tröja. Vadå galen..? <.< Det var inte jag..? *gömma svärdet bakom ryggen* Det var toalett rullen *peka på en toalett rulle* Sådetså! Aha... *kollar på toalettrullen* Jasådu... *går fram till den* Varför skärde du i min tröa va? Jasså, du är den tysta typen... jag ska nog få dig att prata! *tar en annan toalettrulle och håller en kniv mot den* Titta! Är inte det här din kusin? Prata på och du inte vill att den ska DÖ!! Muahahaha--*hosthosthost* Ergh @. @...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:33 pm
Chibi Strawberry Linka Spirit Oh Thank you. Mrs. Silver. xd Mrs. Silver. eek heart Omg!! *Överlycklig* Uja. Jag måste ju se ut som en pirat. :\ Oww. 3nodding *slå sig själv på kinden* Pirater känner inte nåt sånt! scream *skrika åt sig själv*
Då blir du en piiiraaat! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:34 pm
Chibi Strawberry Men det är ju så Vincent Valentine. Va? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:36 pm
Linka Spirit Oww. 3nodding *slå sig själv på kinden* Pirater känner inte nåt sånt! scream *skrika åt sig själv*
Då blir du en piiiraaat! domokun *Stirrar på* Antingen pirat eller Dantes följeslagare. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:37 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit *hoppar in genom en fönster ruta* ARRGGHH! Says I. 3nodding eek Aaah! En galning på rymmen! gonk ARRGGHH!Yääsch! whee *ta fram sitt svärd o hugga i luften mot* domokun ._. Är du helt galen eller? Du högg i min tröja. Vadå galen..? <.< Det var inte jag..? *gömma svärdet bakom ryggen* Det var toalett rullen *peka på en toalett rulle* Sådetså! Aha... *kollar på toalettrullen* Jasådu... *går fram till den* Varför skärde du i min tröa va? Jasså, du är den tysta typen... jag ska nog få dig att prata! *tar en annan toalettrulle och håller en kniv mot den* Titta! Är inte det här din kusin? Prata på och du inte vill att den ska DÖ!! Muahahaha--*hosthosthost* Ergh @. @... *skära ett Jolly Roger märke där bak på tröjjan o springa där ifrån sedan* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:38 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit *hoppar in genom en fönster ruta* ARRGGHH! Says I. 3nodding eek Aaah! En galning på rymmen! gonk ARRGGHH!Yääsch! whee *ta fram sitt svärd o hugga i luften mot* domokun ._. Är du helt galen eller? Du högg i min tröja. Vadå galen..? <.< Det var inte jag..? *gömma svärdet bakom ryggen* Det var toalett rullen *peka på en toalett rulle* Sådetså! Aha... *kollar på toalettrullen* Jasådu... *går fram till den* Varför skärde du i min tröa va? Jasså, du är den tysta typen... jag ska nog få dig att prata! *tar en annan toalettrulle och håller en kniv mot den* Titta! Är inte det här din kusin? Prata på och du inte vill att den ska DÖ!! Muahahaha--*hosthosthost* Ergh @. @... *skära ett Jolly Roger märke där bak på tröjjan o springa där ifrån sedan* domokun eek *spyr blod och faller omkull och rycker*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:39 pm
Chibi Strawberry Linka Spirit Oww. 3nodding *slå sig själv på kinden* Pirater känner inte nåt sånt! scream *skrika åt sig själv*
Då blir du en piiiraaat! domokun *Stirrar på* Antingen pirat eller Dantes följeslagare. xp *titta på* Heh.. ^^;
Piiiiraaaat! Dante kommer döö! *hugga med sitts värd i luften* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|