|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2016 7:07 am
Eigenlijk niet.. Duurt vaak lang voor je iets binnen krijgt geloof ik omdat het meeste van ver moet komen? Weet ook eigenlijk niet wat ik er zou moeten kopen smile Ik heb laatst wel iets van etsy gekocht cool Mm.. krijg nu wel zin om daar ff rond te kijken.
Heb je een koop of huurwoning? En heb je veel aan je woning gedaan, zo ja wat allemaal?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 29, 2016 6:07 am
Koopwoning. Al veel gedaan en nog veel te doen. Oude bewoners waren niet zo netjes als ze aan de buitenzijde lieten weten
Vind je het nu koud weer?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 01, 2016 2:17 pm
Vandaag vind ik het wel weer mee vallen, eergister was het een stuk kouder en moest ik krabben 3nodding
Wat staat er op je verlanglijstje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2016 12:27 am
een bol.com cadeaubon, Wil een artbook van 50 euro, een manga van 10 en 2 strips van 7 euro XP
Vier jij sinterklaas?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 04, 2016 2:06 pm
Nee, maar op sinterklaas doen wij traditie getrouw met de familie warme chocomel en slagroom en dan lootjes trekken voor kerst.
Een appartement kopen of een eengezinswoning huren, wat kies je en waarom?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2016 1:00 am
we hebben dit jaar een eengezinswoning gekocht. Lekker ruim, maar alles op 1 verdieping is ook wel makkelijk. Nu steeds met dingen zeulen...
wat heb je als laatste gekocht?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2016 3:25 am
(Haha smokkelaar, de vraag was een eengezinswoning huren of appartement kopen.. eengezinswoning kopen was geen optie in de vraag wink Ik zit namelijk met het dilemma dat ik niet genoeg kan lenen om een eengezinswoning te kopen, maar wel voor een flatje..)
Boodschappen.. maar daarvoor kleding (onesie en trui).
Nog een keertje biggrin Appartement kopen of eengezinswoning huren?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2016 12:05 am
dat ga ik voor eengezinswoning huren. Vind er meer voordelen aan zitten dan kopen.
wat vindt je vreselijk onbeleefd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 10, 2016 8:55 am
Mmm, ik kijk niet snel ergens van op maar ik vind boeren in het openbaar wel onbeleefd rolleyes Alsmede op een negatieve/arrogante manier kijken naar iemand die je eigenlijk helemaal niet kent.
Wat is op dit moment jouw grootste wens?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 11, 2016 3:08 am
dat de nieuwe keuken er gewoon staat en dat alles het doet.
Wat vind je magische wetenschap?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 14, 2016 1:16 am
Magische wetenschap, poe.. Ik weet eigenlijk niet zo'n goed antwoord hierop xd Misschien de wetenschap die wij hebben over het heelal/sterrenstelsel en dingen die duizenden jaren geleden gebeurd zijn,
Ken je mensen met een psychische stoornis?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 17, 2016 6:26 am
een aantal. De meesten zijn prima en kun je goed mee omgaan. Bij 1 iemand is gewoon BWCTWÎKYUWHJBJNWGDWHB
Wat is het verste waar je ooit bent geweest? Buitenland/Welk land?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 17, 2016 2:11 pm
India, een klein dorpje, gedurende 1 maand bij de lokale bevolking. De vriend van mijn moeder destijds is daar geboren en we gingen op familie bezoek. Het is daar not done om dan in een hotel te gaan, dus sliepen we bij de familie in huis.
Waar ben je verbaasd over?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 18, 2016 4:19 am
Dat altijd als het beter zou uitkomen, mijn rooster gewoon ***** is
Hoeveel huisdieren heb je?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 19, 2016 2:17 am
Twee katten.
Wat vind je het leukste programma op tv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|