Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 343 344 345 346 347 348 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:11 pm

LadyNymphe
Darlaa
LadyNymphe
lieve darlaatje ik heb weer een mini stukje in me verhaal gezet
ook al kan ik de poll en topic tittel niet veranderen

Ik heb de titel aangepast ^_^ stuk 12 neem ik aan?
ja zoiets
kan je die domme poll ook verweideren het doet me zeer dat er mensen toen ultra saai stemmen crying

blaugh hihi
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:13 pm

LadyNymphe
Darlaa
Eastvane
t gaat niet over t algemeen/forum/adpe. mja... ben nog steeds nie begonnen.. pff waar is me motivatie ineens gebleven :S... tijdens werktijden kan ik niet wachten tot ik vrijetijd heb en nu ik vrijetijd heb verveel ik me min of meer ( doe ik niks :S) iemand een tip om motivatie te krijgen ?

hmm ergens naar toe werken een art project of zo. Of zoek een vrindinnetje of zoiets ^_^; ik denk als je actief dingen gaat doen je meer het gevoel heb wat met je dag gedaan te hebben, en heb je ook meer zin in de volgende dag.

Maar goed ik kan zelf ook niet praten, ik zit verder ook de hele dag achter de pc, dat ik niet slaap... Ik wil al weken verder aan mijn edits maar ik kan me er niet toe aanzetten, niet dat ik me verveel ik heb gewoon zo weinig tid over.
hoe maakt je die fantastische edits ik wil het ook leren

eh, tja gewoon in photoshop tekenen met de muis. Tis makkelijker met de lagen penselen en mogelijkheden van photoshop, verder weet ik het ook niet. sweatdrop

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Digipyro

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:15 pm

hehehehe ik bedoelde motivatie om aan me project te beginnen ja. Echter bedacht ik me net n oplossing/experiment. mischien dat ik ''the making off'' anders maar moet posten. t gaat er opzich niet eens om dat mensen het lezen ( ookal zou het erg leuk zijn en veel toevoegen)

Waar zou ik deze kunnen posten ? want ik wil hem het liefste in een apparte topic willen zetten (vanwege het overzicht enz) hehe nogmaals t gaat dus niet om motivatie om uberhaubt iets te doen maar om ergens aan te beginnen razz . en tjah een vriendin zoeken redface redface redface redface heb zo m'n redenen wrom dat niet zo makkelijk gaat ( zie topic discussies/hulp en uhm... dan 1 van die topics daar)
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:16 pm

Darlaa
LadyNymphe
Darlaa
Eastvane
t gaat niet over t algemeen/forum/adpe. mja... ben nog steeds nie begonnen.. pff waar is me motivatie ineens gebleven :S... tijdens werktijden kan ik niet wachten tot ik vrijetijd heb en nu ik vrijetijd heb verveel ik me min of meer ( doe ik niks :S) iemand een tip om motivatie te krijgen ?

hmm ergens naar toe werken een art project of zo. Of zoek een vrindinnetje of zoiets ^_^; ik denk als je actief dingen gaat doen je meer het gevoel heb wat met je dag gedaan te hebben, en heb je ook meer zin in de volgende dag.

Maar goed ik kan zelf ook niet praten, ik zit verder ook de hele dag achter de pc, dat ik niet slaap... Ik wil al weken verder aan mijn edits maar ik kan me er niet toe aanzetten, niet dat ik me verveel ik heb gewoon zo weinig tid over.
hoe maakt je die fantastische edits ik wil het ook leren

eh, tja gewoon in photoshop tekenen met de muis. Tis makkelijker met de lagen penselen en mogelijkheden van photoshop, verder weet ik het ook niet. sweatdrop
heb ik niet en snap ik ook niet
heb paint shop pro nog erger programma

LadyNymphe

800 Points
  • Member 100
  • Gaian 50

Digipyro

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:19 pm

mischien tijd om een download topic aan te maken ( referenties naar download programma's en site's niet naar downloads zelf dus als t goed is is dat legaal tog ? ) zo ja mag ik m dan ook aanmaken/onderhouden ?

vergeet trouwens niet op m'n vorige post te reageren plz razz ik w8 nu tot ik
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:20 pm

Eastvane
hehehehe ik bedoelde motivatie om aan me project te beginnen ja. Echter bedacht ik me net n oplossing/experiment. mischien dat ik ''the making off'' anders maar moet posten. t gaat er opzich niet eens om dat mensen het lezen ( ookal zou het erg leuk zijn en veel toevoegen)

Waar zou ik deze kunnen posten ? want ik wil hem het liefste in een apparte topic willen zetten (vanwege het overzicht enz) hehe nogmaals t gaat dus niet om motivatie om uberhaubt iets te doen maar om ergens aan te beginnen razz . en tjah een vriendin zoeken redface redface redface redface heb zo m'n redenen wrom dat niet zo makkelijk gaat ( zie topic discussies/hulp en uhm... dan 1 van die topics daar)

Artforum, en ja de mogelijkheid om een topic up te daten lijkt me ook motiverend ^_^

Nymphe; Photoshop wordt makkelijker als je het leerd kennen (maar dat is natuurlijk met alles) ik weet niet wat painshop pro is maar mensen kunnen met dat soort programma's ook de mooiste dingen maken. ik zou zelf niet in een niet gelaagd programma kunnen werken want ik wil dertig keer alle details kunnen veranderen en bijschaven etc.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:21 pm

Eastvane
mischien tijd om een download topic aan te maken ( referenties naar download programma's en site's niet naar downloads zelf dus als t goed is is dat legaal tog ? ) zo ja mag ik m dan ook aanmaken/onderhouden ?

Wat voor soort downloads doel je nu op?
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:27 pm

bittorrent clients (wat bittorrent zowiezo is)

programma's zoals bearshare,limewire enz enz. ik maak het een open topic waarbij dus iedereen vrij is dingen toe te voegen, en dan word alles gewoon in de 1e topic duidenlijk neer gezet. zoiets als: waar kom je vandaan, of wanneer ben je jarig alleen dan voor alle mensen die het moeilijk vinden of niet kunnen downloaden een uitleg hoe je dit kan doen. En wat ik dan dus veel gebruik is bittorrent dus zet ik er clients neer ( namen voor en nadelen enz) en torrent site's.

Digipyro

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:30 pm

Bittorrents???? *heeft nooit begrepen wat dat is*

maar goed als het voor dingen is die mensen zelf gemaakt hebben dat is het voor het artforum en als het is iets waar ze dingen die ze gevonden hebben dan entertainment.. maar het kan altijd verplaatst worden.. het lijkt me wel een goed idee wel, (zeker omdat ik geen idee heb wat het is) XD
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:33 pm

t gaat hier om download programma's razz dus als ik het maak zet ik het wel in entertainment. ik maak wel gewoon een proef topic, mocht dit toch tegen de regels zijn of tegen jullie principes kan het zo weer verwijderd worden ( kan natuurlijk zowiezo mja... hebben jullie ff de tijd om t erover te hebben enz)

ik maak m morgen aan aangezien ik nu eerst ff in art topic me project ga posten. ( beschrijving en mischien vanavond of morgen de 1e schetsen).

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:42 pm

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN.........

Kitty heeft weer niets bijzonders te melden XD
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:51 pm

kittyocean

zo erg is dat tog nou ook weer neit

QYDrop

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:51 pm

QYDrop
kittyocean

zo erg is dat tog nou ook weer neit

Terrible gonk
PostPosted: Tue Jun 27, 2006 1:52 pm

kittyocean

maar sannieh wel voor kitty

kitty is een lieve schat en een zeer goede vriendin heart

LadyNymphe

800 Points
  • Member 100
  • Gaian 50

QYDrop

PostPosted: Tue Jun 27, 2006 2:15 pm

er is een nieuwe game in de Arcade Hal , dank zij The Forbidden Angel
heel erg bedankt

heb jij nou ook zoon speletje dat je graag speelt en vind dat iedereen dat moed spellen laat het dan even weten

je k**t de topic vinden in het entertainemd forum

http://www.gaiaonline.com/guilds/viewtopic.php?t=3905177
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 343 344 345 346 347 348 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games