|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:14 pm
*hoppar in gneom en fönster ruta* ARRGGHH! Says I. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:15 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Japp japp. @. @ *lägger sig på golvet där mjölpåsarna låg från början* Du vet. Du är den förvirrande personen här. Nähä, det är ju jag. @. @
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:16 pm
Linka Spirit *hoppar in gneom en fönster ruta* ARRGGHH! Says I. 3nodding eek Aaah! En galning på rymmen! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:18 pm
Linka Spirit *hoppar in gneom en fönster ruta* ARRGGHH! Says I. 3nodding Argh says you. You look wonderful says I. whee 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:18 pm
Jetzudan Rebirth Linka Spirit *hoppar in genom en fönster ruta* ARRGGHH! Says I. 3nodding eek Aaah! En galning på rymmen! gonk ARRGGHH!Yääsch! whee *ta fram sitt svärd o hugga i luften mot* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:19 pm
Jetzudan Rebirth Nähä, det är ju jag. @. @ Ja men du och jag är ju samma sak. Eller nej. Men gahh. Nu blev det fel i nätverket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:19 pm
Linka Spirit Jetzudan Rebirth Linka Spirit *hoppar in genom en fönster ruta* ARRGGHH! Says I. 3nodding eek Aaah! En galning på rymmen! gonk ARRGGHH!Yääsch! whee *ta fram sitt svärd o hugga i luften mot* domokun ._. Är du helt galen eller? Du högg i min tröja.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:20 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Nähä, det är ju jag. @. @ Ja men du och jag är ju samma sak. Eller nej. Men gahh. Nu blev det fel i nätverket. Du menar att jag är jag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:22 pm
Ja, men när jag säger du till dig. Då menar jag ju dig och inte jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:23 pm
Chibi Strawberry Linka Spirit *hoppar in genom en fönster ruta* ARRGGHH! Says I. 3nodding Argh says you. You look wonderful says I. whee 3nodding Oh Thank you. Mrs. Silver. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:23 pm
Chibi Strawberry Ja, men när jag säger du till dig. Då menar jag ju dig och inte jag. Men jag och jag är ju jag. Alltså är det två jag och inte en jag, och jag menade jag och inte jag, så du förstog fel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:24 pm
Linka Spirit *hoppar in gneom en fönster ruta* ARRGGHH! Says I. 3nodding hmm Det är populärt att hoppa genom fönsterrutor rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:24 pm
Linka Spirit Oh Thank you. Mrs. Silver. xd Mrs. Silver. eek heart Omg!! *Överlycklig* Uja. Jag måste ju se ut som en pirat. :\
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:25 pm
Jetzudan Rebirth Men jag och jag är ju jag. Alltså är det två jag och inte en jag, och jag menade jag och inte jag, så du förstog fel. Nej men jag sa att du var förvirrade. Och då sa du att jag var förvirrande. Men du menade dig själv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 06, 2004 3:26 pm
Chibi Strawberry Linka Spirit *hoppar in genom en fönster ruta* ARRGGHH! Says I. 3nodding Argh says you. You look wonderful says I. whee 3nodding Oh Thank you. Mrs. Silver. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|