|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:19 pm
LadyNymphe kittyocean Och, da's niet moeilijk =D Vermijd de rest van Gaia, en kom alleen nog maar hier =P Ik vind Eastvane geen n00b hoor ^_^ Oh ja, en je mag best comments op mijn blog achterlaten. hij zij zelf ben ik z'n n00b dus ging ik er op door blaugh srry vatte t verkeerd op... btje gespannen laatste tijd sad ...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:20 pm
Eastvane LadyNymphe Eastvane ik heb net gekeken bij de guild members dan op sandra ( de naam dus) geklicked maar ik zie geen sigs... ben ik zo n00b of doe ik iets verkeerd of zit ik verkeerd te kijken ? kan je anders niet gewoon de link posten/pm en ofzo ? *sigh* *big sigh* kitty ocean's sig daarboven zie je een rijtje klikbare dingen en daar ook blog miss is het handig een anti n00b curses te nemen lol begon wel btje op n flame te lijken... Heb hier inmiddels al meer bruikbare posts dan jou staan hoor. Ennuh tjah sorry dat ik t niet in 1 x begreep nymphe ben blij dat jij hier niet de beoordelingen runt. als je mij kent dan weet je dat ik veel en veel langer in adpe is dan je denkt en kan je niet tege een grapje damn he
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:21 pm
Darlaa LadyNymphe darlaa!!!!!!!!! lieve Darlaa!!!!!!!! remember me??? redface •♥• Iemand die blij is me te zien! crying *hugs* •♥•jou altijd schat ik haat het ik haat het dat mensen zo over me denken ze weten niet eens wie ik ben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:23 pm
Eastvane LadyNymphe kittyocean Och, da's niet moeilijk =D Vermijd de rest van Gaia, en kom alleen nog maar hier =P Ik vind Eastvane geen n00b hoor ^_^ Oh ja, en je mag best comments op mijn blog achterlaten. hij zij zelf ben ik z'n n00b dus ging ik er op door blaugh srry vatte t verkeerd op... btje gespannen laatste tijd sad ... en dat was nogal een belediging dat ik wordt gezien als de nieuweling ik was vanaf het begin hier (mijn andere gehackte acount dus) wat in juli een jaar is dat ik op gaia zit
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:23 pm
LadyNymphe Darlaa LadyNymphe darlaa!!!!!!!!! lieve Darlaa!!!!!!!! remember me??? redface •♥• Iemand die blij is me te zien! crying *hugs* •♥•jou altijd schat ik haat het ik haat het dat mensen zo over me denken ze weten niet eens wie ik ben •♥• Ken je Ice tea Tim nog? dat is van Norde nu, die herkende je meteen toen ie je zag, zonder te zien dat je gepost had wie je was. ^_^ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:27 pm
Darlaa LadyNymphe Darlaa LadyNymphe darlaa!!!!!!!!! lieve Darlaa!!!!!!!! remember me??? redface •♥• Iemand die blij is me te zien! crying *hugs* •♥•jou altijd schat ik haat het ik haat het dat mensen zo over me denken ze weten niet eens wie ik ben •♥• Ken je Ice tea Tim nog? dat is van Norde nu, die herkende je meteen toen ie je zag, zonder te zien dat je gepost had wie je was. ^_^ •♥•timmy van norde leek veel op norwood
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:29 pm
lieve darlaatje ik heb weer een mini stukje in me verhaal gezet ook al kan ik de poll en topic tittel niet veranderen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:33 pm
LadyNymphe lieve darlaatje ik heb weer een mini stukje in me verhaal gezet ook al kan ik de poll en topic tittel niet veranderen •♥• Ik heb de titel aangepast ^_^ stuk 12 neem ik aan? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:38 pm
k negeer de boel hier wel, heb nu 4 x een reply geprobeerd te schrijven. k zeg al niks meer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:48 pm
•♥• Negeer niet ^_^ praat mee,
Hoe gaat het daar? nog wat interresants gaande? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:51 pm
t gaat niet over t algemeen/forum/adpe. mja... ben nog steeds nie begonnen.. pff waar is me motivatie ineens gebleven :S... tijdens werktijden kan ik niet wachten tot ik vrijetijd heb en nu ik vrijetijd heb verveel ik me min of meer ( doe ik niks :S) iemand een tip om motivatie te krijgen ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:58 pm
Eastvane t gaat niet over t algemeen/forum/adpe. mja... ben nog steeds nie begonnen.. pff waar is me motivatie ineens gebleven :S... tijdens werktijden kan ik niet wachten tot ik vrijetijd heb en nu ik vrijetijd heb verveel ik me min of meer ( doe ik niks :S) iemand een tip om motivatie te krijgen ? •♥• hmm ergens naar toe werken een art project of zo. Of zoek een vrindinnetje of zoiets ^_^; ik denk als je actief dingen gaat doen je meer het gevoel heb wat met je dag gedaan te hebben, en heb je ook meer zin in de volgende dag.
Maar goed ik kan zelf ook niet praten, ik zit verder ook de hele dag achter de pc, dat ik niet slaap... Ik wil al weken verder aan mijn edits maar ik kan me er niet toe aanzetten, niet dat ik me verveel ik heb gewoon zo weinig tid over. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 1:05 pm
Darlaa LadyNymphe lieve darlaatje ik heb weer een mini stukje in me verhaal gezet ook al kan ik de poll en topic tittel niet veranderen •♥• Ik heb de titel aangepast ^_^ stuk 12 neem ik aan? •♥•ja zoiets kan je die domme poll ook verweideren het doet me zeer dat er mensen toen ultra saai stemmen crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 1:06 pm
Eastvane k negeer de boel hier wel, heb nu 4 x een reply geprobeerd te schrijven. k zeg al niks meer. ben je helemaal gek praat gewoon mee het spijt me van dat grapje iedereen kent me hier wel en weet wat ik meen en wat niet crying enne miss motivatie mijn verhaaltje lezen redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 1:08 pm
Darlaa Eastvane t gaat niet over t algemeen/forum/adpe. mja... ben nog steeds nie begonnen.. pff waar is me motivatie ineens gebleven :S... tijdens werktijden kan ik niet wachten tot ik vrijetijd heb en nu ik vrijetijd heb verveel ik me min of meer ( doe ik niks :S) iemand een tip om motivatie te krijgen ? •♥• hmm ergens naar toe werken een art project of zo. Of zoek een vrindinnetje of zoiets ^_^; ik denk als je actief dingen gaat doen je meer het gevoel heb wat met je dag gedaan te hebben, en heb je ook meer zin in de volgende dag.
Maar goed ik kan zelf ook niet praten, ik zit verder ook de hele dag achter de pc, dat ik niet slaap... Ik wil al weken verder aan mijn edits maar ik kan me er niet toe aanzetten, niet dat ik me verveel ik heb gewoon zo weinig tid over. •♥•hoe maakt je die fantastische edits ik wil het ook leren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|