Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 341 342 343 344 345 346 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Mar 19, 2007 3:11 pm

Van niks boem naar a lot on my mind.
Inschrijven voor huis, vriend gaat zn auto verkopen, vakantie boeken, inschrijven voor hoge school, toetsweek over 2 weken, dan examen trainingen, eindexames. Enz enz. OEW! biggrin

Tijdje niet op gaia geweest trouwens
PostPosted: Tue Mar 20, 2007 3:06 am

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. Ik weet dat ik de laatste maanden nogal verstrooid en vergeetachtig ben, maar dat ik nu mijn vaders verjaardag vergeet. Ik wist dat het vandaag of morgen was en in plaats van op tijd de verjaardagskalender te checken, zit ik gezellig in de keuken met mijn vader (zonder te feliciteren) en toen bedacht ik me pas dat het hoogstwaarschijnlijk vandaag zijn verjaardag is. Dus ik naar de plee gerend (daar hangt de kalender xd ) en ja toen moest ik me er wel uitlullen. Ik had een verhaaltje over of de hond al een pootje had gegeven en of de poes al bij hem was geweest. Oh, wat voel ik me dom, stom, idioot en nog veel meer.

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0

Chibi-Ank

PostPosted: Tue Mar 20, 2007 8:29 am

ll Eurynome ll
    User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. Ik weet dat ik de laatste maanden nogal verstrooid en vergeetachtig ben, maar dat ik nu mijn vaders verjaardag vergeet. Ik wist dat het vandaag of morgen was en in plaats van op tijd de verjaardagskalender te checken, zit ik gezellig in de keuken met mijn vader (zonder te feliciteren) en toen bedacht ik me pas dat het hoogstwaarschijnlijk vandaag zijn verjaardag is. Dus ik naar de plee gerend (daar hangt de kalender xd ) en ja toen moest ik me er wel uitlullen. Ik had een verhaaltje over of de hond al een pootje had gegeven en of de poes al bij hem was geweest. Oh, wat voel ik me dom, stom, idioot en nog veel meer.

nou kan ik 2 kanten op.. of vreselijk veel medelijde hebben en zeggen awhh meisje tog iedereen vergeet wel eens iets is niet erg.. of ik kan zeggen..jaa..is echt inderdaad een beetje erg verstrooid.. razz btw wel slimme smoesjes xd enne.. bij ons op school loopt ut allemaal een beetje miss.. nieuw systeem en nou moetk overmorgen ineens een super moeilijk pw inhalen gonk
PostPosted: Wed Mar 21, 2007 7:26 am

Mijn nicht kan elk moment bevallen; supercool dus! Goed, het gaat niet helemaal lekker dus je hoopt echt dat alles goed gaat maar toch....

Vandaag is wel mijn speciale dag.... Het belangrijkste is dat het kind gezond en wel ter wereld komt... waarom ben ik dan toch wat....egoïstisch?

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Mar 21, 2007 1:18 pm

kittyocean
Mijn nicht kan elk moment bevallen; supercool dus! Goed, het gaat niet helemaal lekker dus je hoopt echt dat alles goed gaat maar toch....

Vandaag is wel mijn speciale dag.... Het belangrijkste is dat het kind gezond en wel ter wereld komt... waarom ben ik dan toch wat....egoïstisch?

Het is een jongen; alles gezond en wel
PostPosted: Wed Mar 21, 2007 1:44 pm

OMM: Wow ik word echt guller *hints to kitty

LeannaAnne
Vice Captain

Uumie-chan

PostPosted: Thu Mar 22, 2007 5:24 am

.~Horsie~Anne~.
Uumie-chan
Ik heb heimwee... morgen komt mijn familie op bezoek. Lijkt nog een eeuwigheid XD Ach, vanavond vroeg naar bed, dan is het snel morgen!
Woon je niet meer bij je ouders ofzow?

Ik woon nu twee maanden op mezelf. Ik ben 19 en word over 2 maanden 20, dan mag dat ook wel eens. wink
PostPosted: Thu Mar 22, 2007 9:22 am

ik wil bij de cia werken! razz

The Forbidden Angel

Aelin Miresse

PostPosted: Thu Mar 22, 2007 10:32 am

Boekverslag boekverslag boekverslag boekverslag
PostPosted: Thu Mar 22, 2007 12:53 pm

OMM: Ben ziek en kan morgen weer niet naar de dierentuin met de klas sad , was vorig jaar ookal zo.

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Mar 23, 2007 11:23 am

OMM: BRAAAAINDEAD
PostPosted: Fri Mar 23, 2007 11:57 am

Aelin Miresse
Boekverslag boekverslag boekverslag boekverslag

moet ik al een week lang inleveren ben pas op 3de van t boek ^^;

LeannaAnne
Vice Captain

Illyriae

2,500 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Explorer 0
  • Beta Treasure Hunter 0
PostPosted: Sat Mar 24, 2007 6:56 am

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show. OMM: druk, druk, druk, druk. Ik denk dat ik voorlopig niet echt vaak zal posten in de guild, school slurpt echt al mijn tijd weg. Gelukkig zijn die boekverslagen al ingeleverd nu nog de mondeling. Dan nog twee andere mondelingen, 5 SE's waaronder een Franse marteling-leestoets, een CKV2 examen, een discussie Nederlands en nog veel meer. En dat allemaal in twee week. stressed gonk

PostPosted: Sun Mar 25, 2007 3:19 am

Jij moet zeker ook woensdag 28 maart ckv2 examen doen -_- ik ook!

Ik heb eindelijk eindelijk eindelijk mijn dansschoenen!! Whoeoe! Leukste is nog wel dat mijn mama heeft betaald haha razz

Aelin Miresse

[KH]Sasuke

PostPosted: Sun Mar 25, 2007 3:38 pm

Slapen
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 341 342 343 344 345 346 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games