|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:44 am
ik ben gigantisch kwaad op die tuthola.....correctie.....trut (OMG! Ik schold!) die mijn naam heeft gejat. Zie mijn blog maar voor details, maar als ik dus kortaf ben, weet je dus waarom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:54 am
waar kan ik die blog dan ookal weer vinden ? redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:55 am
kittyocean ik ben gigantisch kwaad op die tuthola.....correctie.....trut (OMG! Ik schold!) die mijn naam heeft gejat. Zie mijn blog maar voor details, maar als ik dus kortaf ben, weet je dus waarom. kitty heet zij sandra? en daar bedoel je toch niet mij mee hoop ik?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:56 am
Eastvane waar kan ik die blog dan ookal weer vinden ? redface boven aan haar sig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:57 am
LadyNymphe kittyocean ik ben gigantisch kwaad op die tuthola.....correctie.....trut (OMG! Ik schold!) die mijn naam heeft gejat. Zie mijn blog maar voor details, maar als ik dus kortaf ben, weet je dus waarom. kitty heet zij sandra? en daar bedoel je toch niet mij mee hoop ik? zover ik weet probeer jij niet mijn identiteit te stelen, toch XD?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:58 am
kittyocean LadyNymphe kittyocean ik ben gigantisch kwaad op die tuthola.....correctie.....trut (OMG! Ik schold!) die mijn naam heeft gejat. Zie mijn blog maar voor details, maar als ik dus kortaf ben, weet je dus waarom. kitty heet zij sandra? en daar bedoel je toch niet mij mee hoop ik? zover ik weet probeer jij niet mijn identiteit te stelen, toch XD? nee maar die woorden lezen met mijn naam er in is eng
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 10:59 am
ik heb net gekeken bij de guild members dan op sandra ( de naam dus) geklicked maar ik zie geen sigs... ben ik zo n00b of doe ik iets verkeerd of zit ik verkeerd te kijken ? kan je anders niet gewoon de link posten/pm en ofzo ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 11:01 am
LadyNymphe kittyocean LadyNymphe kittyocean ik ben gigantisch kwaad op die tuthola.....correctie.....trut (OMG! Ik schold!) die mijn naam heeft gejat. Zie mijn blog maar voor details, maar als ik dus kortaf ben, weet je dus waarom. kitty heet zij sandra? en daar bedoel je toch niet mij mee hoop ik? zover ik weet probeer jij niet mijn identiteit te stelen, toch XD? nee maar die woorden lezen met mijn naam er in is eng Oh sorry, geen zorgen. Een naamgenoot van je is de boosdoener. Geen zorgen, jij niet. Sorry, ik realiseerde me niet dat andere Sandra's zich aangesproken konden voelen. En Eastvane, ze bedoelde mijn signature. Daar zie je het woord Blog staan. En dan krijg je de link: http://kittyocean.blogspot.com/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 11:02 am
Eastvane ik heb net gekeken bij de guild members dan op sandra ( de naam dus) geklicked maar ik zie geen sigs... ben ik zo n00b of doe ik iets verkeerd of zit ik verkeerd te kijken ? kan je anders niet gewoon de link posten/pm en ofzo ? *sigh* *big sigh* kitty ocean's sig daarboven zie je een rijtje klikbare dingen en daar ook blog miss is het handig een anti n00b curses te nemen lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 11:03 am
kittyocean LadyNymphe kittyocean LadyNymphe kittyocean ik ben gigantisch kwaad op die tuthola.....correctie.....trut (OMG! Ik schold!) die mijn naam heeft gejat. Zie mijn blog maar voor details, maar als ik dus kortaf ben, weet je dus waarom. kitty heet zij sandra? en daar bedoel je toch niet mij mee hoop ik? zover ik weet probeer jij niet mijn identiteit te stelen, toch XD? nee maar die woorden lezen met mijn naam er in is eng Oh sorry, geen zorgen. Een naamgenoot van je is de boosdoener. Geen zorgen, jij niet. Sorry, ik realiseerde me niet dat andere Sandra's zich aangesproken konden voelen. En Eastvane, ze bedoelde mijn signature. Daar zie je het woord Blog staan. En dan krijg je de link: http://kittyocean.blogspot.com/ kitty miss een leuk idee voor de guild blaugh de anti-n00b curses blaugh blaugh hoe kom ik van de besmettelijke n00bheid af blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 11:09 am
Och, da's niet moeilijk =D Vermijd de rest van Gaia, en kom alleen nog maar hier =P
Ik vind Eastvane geen n00b hoor ^_^
Oh ja, en je mag best comments op mijn blog achterlaten.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 11:18 am
LadyNymphe Eastvane ik heb net gekeken bij de guild members dan op sandra ( de naam dus) geklicked maar ik zie geen sigs... ben ik zo n00b of doe ik iets verkeerd of zit ik verkeerd te kijken ? kan je anders niet gewoon de link posten/pm en ofzo ? *sigh* *big sigh* kitty ocean's sig daarboven zie je een rijtje klikbare dingen en daar ook blog miss is het handig een anti n00b curses te nemen lol begon wel btje op n flame te lijken... Heb hier inmiddels al meer bruikbare posts dan jou staan hoor. Ennuh tjah sorry dat ik t niet in 1 x begreep nymphe ben blij dat jij hier niet de beoordelingen runt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 11:29 am
Eastvane LadyNymphe Eastvane ik heb net gekeken bij de guild members dan op sandra ( de naam dus) geklicked maar ik zie geen sigs... ben ik zo n00b of doe ik iets verkeerd of zit ik verkeerd te kijken ? kan je anders niet gewoon de link posten/pm en ofzo ? *sigh* *big sigh* kitty ocean's sig daarboven zie je een rijtje klikbare dingen en daar ook blog miss is het handig een anti n00b curses te nemen lol begon wel btje op n flame te lijken... Heb hier inmiddels al meer bruikbare posts dan jou staan hoor. Ennuh tjah sorry dat ik t niet in 1 x begreep nymphe ben blij dat jij hier niet de beoordelingen runt. ik denk dat ze het als geintje bedoelde 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:02 pm
LadyNymphe darlaa!!!!!!!!! lieve Darlaa!!!!!!!! remember me??? redface •♥• Iemand die blij is me te zien! crying *hugs* •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 27, 2006 12:18 pm
kittyocean Och, da's niet moeilijk =D Vermijd de rest van Gaia, en kom alleen nog maar hier =P Ik vind Eastvane geen n00b hoor ^_^ Oh ja, en je mag best comments op mijn blog achterlaten. hij zij zelf ben ik z'n n00b dus ging ik er op door blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|