|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:29 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:30 am
Daisuki_dai TessiTuss Daisuki_dai TessiTuss Daisuki_dai Ohayo gozarimasuuu!!! Det var s堬䮧e sedan sist.. crying *vinkar* Hej Hej! Ah, hej theresa-senpai! ^__^ Hur är det med dig då? Det 䲠bra. Men jag tror inte jag kan k?ditt december letter. >___<; Okej. Aja men du kan få ett om du vill ha ett?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:32 am
Daisuki_dai TessiTuss Daisuki_dai TessiTuss Daisuki_dai TessiTuss Daisuki_dai Ohayo gozarimasuuu!!! Det var s堬䮧e sedan sist.. crying *vinkar* Hej Hej! Ah, hej theresa-senpai! ^__^ Hur är det med dig då? Det 䲠bra. Men jag tror inte jag kan k?ditt december letter. >___<; Okej. Aja men du kan få ett om du vill ha ett? OK. Men jag betalar 䮤宠>__< okej. Hur mycket betalar du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:32 am
Jetzudan Rebirth Daisuki_dai Jetzudan Rebirth Daisuki_dai Ohayo gozarimasuuu!!! Det var s堬䮧e sedan sist.. crying Amagad, tja. Godeftermiddag. --__-- *bugar* o_O Eeh, l䮧esen man s姠dig. :0 Dig med. Hette inte du Jetzudan de chic?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:33 am
Daisuki_dai Jetzudan Rebirth Daisuki_dai Jetzudan Rebirth Daisuki_dai Ohayo gozarimasuuu!!! Det var s堬䮧e sedan sist.. crying Amagad, tja. Godeftermiddag. --__-- *bugar* o_O Eeh, l䮧esen man s姠dig. :0 Dig med. Hette inte du Jetzudan de chic? Jetzudan_teh_chick yes. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:33 am
*hoppar in och runt i kvadrater*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
~Rufus-kun~ Filthy kysste mig f?.. damn you >__< *g岠o spawnkysser filthy* xd hahahah!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TessiTuss Daisuki_dai TessiTuss Daisuki_dai TessiTuss Daisuki_dai TessiTuss Daisuki_dai Ohayo gozarimasuuu!!! Det var s堬䮧e sedan sist.. crying *vinkar* Hej Hej! Ah, hej theresa-senpai! ^__^ Hur är det med dig då? Det 䲠bra. Men jag tror inte jag kan k?ditt december letter. >___<; Okej. Aja men du kan få ett om du vill ha ett? OK. Men jag betalar 䮤宠>__< okej. Hur mycket betalar du? Allt jag har!! 2193g. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:38 am
Daisuki_dai TessiTuss Daisuki_dai TessiTuss Daisuki_dai TessiTuss Daisuki_dai TessiTuss Daisuki_dai Ohayo gozarimasuuu!!! Det var s堬䮧e sedan sist.. crying *vinkar* Hej Hej! Ah, hej theresa-senpai! ^__^ Hur är det med dig då? Det 䲠bra. Men jag tror inte jag kan k?ditt december letter. >___<; Okej. Aja men du kan få ett om du vill ha ett? OK. Men jag betalar 䮤宠>__< okej. Hur mycket betalar du? Allt jag har!! 2193g. crying okej men du kan få köpa ett för det.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 25, 2004 5:38 am
Zero-Egon Daisuki Dai: k䮮er igen till namn 3_3 tror jag har pratat med dig. Ja, vi brukade pm:a varandra förut! ^__^- Minns det som om det var igår.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|